ارور Supply در چاپگر های رنگی اچ پی | بسیاری از کاربران هنگام استفاده از پرینتر های خود با اختلالاتی همراه می شوند. ، یکی از مرسوم ترین این ایرادات ارور Supply می باشد. این ارور ممکن است علاوه بر چاپگر های لیزری رنگی بروی چاپگر های لیزری مشکی نیز به نمایش در بی آید. به طور کلی ارور Supply در چاپگر های اچ پی مربوط به اختلالات زیادی در بخش قطعات مصرفی می شود. اصلی ترین شکل این ارور مربوط به عیب و نقص به وجود آماده درون  کارتریج های پرینتر می باشد. عموما پرینتر هایی که دارای صفحه نمایش هستند. منشا اصلی این ارور را به صورت مستقیم به مصرف کنندگان نمایش می دهند. اما اگر دستگاه شما فاقد ال سی دی می باشد. می توانید با ارور های ظاهر شده بروی سیستم ، به ایراد اصلی دستگاه دست پیدا کرده و آن را رفع نمایید.

 

ارور Supply

ارور Supply به تنهایی به عنوان یک سر مجموعه از ایرادات قطعات مصرفی و کارتریج پرینتر های اچ پی می باشد. زیر مجموعه های این ایراد ممکن است. از بخش پلمپ کارتریج ، کانکتور ، چیپ ، تونر و سایر بخش های دیگر ، حساب شوند. به طور کلی هنگامی که ، پرینتر های هوشمند ارور Supply را نمایش می دهند. می خواهند خرابی کارتریج را به کاربران گزارش دهند. حال ممکن است. این خرابی در بخش چیپست ها ، کانکتور شناسایی کارتریج ، مقدار تونر و خیلی از موضوعات این چنینی باشد. در نظر داشته باشید که شما می توانید با تعمیر و یا تعویض کارتریج خود ، این ارور را از روی دستگاه خود پاک نمایید. پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی قطعات مصرفی اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

 

 

ارور Supply

 

در نظر داشته باشید. هنگام آنباکس نمودن کارتریج های جدید خود ابتدا قطعه را از پد و ضربه گیر خود بیرون آورده و سپس پلمپ های آن را باز کنید. به طور کلی این قطعات دارای پلمپ های بروی درب ، چیپ ، درام و … می باشند که باید به درستی و با ظرافت از کارتریج جدا شود. در نظر داشته باشید که هنگام در آوردن پلمپ های کارتریج ، قطعاتی چون درام و چیپست ها آسیب نبینند. جهت خرید کارتریج های لیزری سازگار با چاپگر های لیزری رنگی اچ پی با کارشناسان واحد فروش همراه شوید.

 

خطای کارتریج HP

در پی مشاهده ی گزارش های اخیر ، بسیاری از کاربران افزوده بودند که پس از خرید کارتریج همچنان با ایراد Supply دست و پنجه نرم می کنند. در بسیاری از مواقع به دلیل ست شدن دستگاه با کانفیگ قبلی ، دستگاه به کارتریج های جدید را شناسایی نمی کند. پیشنهاد می شود هنگام مقابله با چنین ایرادی ابتدا دستگاه خود را خاموش و روشن نموده و سپس آن را چک کنید. اگر ایراد شما بر طرف نشده بود می توانید با ورود به بخش تنظیمات و ریست کردن کانفیگ پرینتر خود این ایراد را برطرف سازید. با پشت سر گذاشتن این دو روش به راحتی هر چه تمام تر می توانید ارور Supply را متوقف کرده و از ادامه ی چاپ خود نهایت لذت را ببرید. جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با تعمیرگاه مجاز اچ پی وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

 

خطای کارتریج HP

 

خرید کارتریج اورجینال

در نظر داشته باشید که بسیاری از دستگاه های هوشمند اچ پی قابلیت شناسایی بین کارتریج طرح و اورجینال را دارند. از این رو لازم است تا برای خرید کارتریج های اچ پی ، از قطعات با اصالت استفاده نمایید. البته در نظر داشته باشید که اگر کارتریج شما قابلیت تعمیر را داشته باشد می توانید با بررسی قطعات اصلی آن همچون چیپست ها ، ارور Supply را شناسایی کرده و سپس اقدامات لازم برای رفع آن را انجام دهید.

در پرینتر های لیزری رنگی ایراد Supply می تواند مربوط به یک تا چندی از کارتریج ها شود. در همین راستا به شما مصرف کنندگان گرامی پیشنهاد می شود که پیش از خرید ، ارور های هر کارتریج را به صورت مجزا مشاهده نموده. و سپس نسبت به تعویض یا تعمیر آن تصمیم گیری نمایید. نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش کارتریج های اچ پی همراه در این زمینه همراه شما می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارگاه مرکزی HP با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

 

خرید کارتریج اورجینال