اگر از طرفداران پروپاقرص چاپگرهای اچ پی باشید به احتمال زیاد تاکنون با مشکلاتی از قبیل: خاموشی ناگهانی دستگاه، روشن نشدن آن، چاپ خطوطی بصورت عمودی و افقی بر روی کاغذ، اخطار کارتریج خالی، گیر کردن کاغذ در دستگاه، سفید چاپ کردن و کلا خرابی پرینترهای hp مواجه شده اید که در این خصوص هیچ جای نگرانی وجود ندارد و تنها کافی است تعمیر پرینتر اچ پی خود را به مجموعه اچ پی آفیس بسپارید تا ما با استفاده از اصلی ترین قطعات و بهترین راه ها دستگاه شما را همچون روز اول آن تحویلتان دهیم.

کجا پرینتر hp خود را تعمیر کنیم؟

اولین سوالی که در هنگام مواجه شدن با خرابی پرینترها، دستگاه های کپی و همچنین اسکنرها در کنار پلاترهای معروف اچ پی به ذهن همگان خطور می کند این است که اصلا دستگاه خرابشان را کجا باید تعمیر کنند؛ در این خصوص برای شما عزیزان دو راه متصور می شود که یکی آوردن دستگاه به محل نمایندگی و ارائه خدمات تعمیری و سرویس دهی اچ پی آفیس است و راه دوم، ارسال تعمیرکار به محل قرار داشتن دستگاه برایتان می باشد.

معمولا راه اول مناسب آن دسته از افراد و حتی سازمان ها و ارگان هایی است که می توانند برای چند ساعت و یا حتی چند روز با استفاده از یک دستگاه دیگر امور چاپی و اسکنی خود را انجام دهند؛ چرا که در غیر این صورت و با توجه به اهمیت حضور ماشین های اداری برای استفاده نیروهای کاری یک مجموعه، کارهای بسیاری در صورت خرابی و عدم تعمیر به موقع آن بر روی دست افراد شاغل در اداره باقی خواهد ماند!

نمایندگی اچ پی
نمایندگی اچ پی

آشنایی با مشکلات چاپگرها

حقیقتش را بخواهید این یک موضوع کلی است و به هیچ وجه نمی توان آن را بصورت واضح برایتان توضیح داد. زیرا مشکلات چاپگرها در حالت کلی به دو گروه نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه مربوط می شوند که شاید در وهله اول بسیاری از کاربران این نوع از دستگاه ها بتوانند مشکلات نرم افزاری آن ها را به گونه حل و فصل نمایند اما برای برطرف کردن مشکلات سخت افزاری دستگاه به ابزار مخصوص و از آن مهمتر دانش فنی مربوط به این کار احتیاج است.

برای همین هم می گوییم که بدون هیچ نگرانی در صورت بروز مشکل برای پرینترهای برند اچ پی خود با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت مشکل دستگاهتان را برطرف نماییم. اچ پی بازان عزیز توجه داشته باشند که تیم تعمیراتی و سرویس دهی اچ پی آفیس پیش از انجام هر کاری بر روی دستگاه شما اقدام به بررسی و عیب یابی کرده و سپس با انجام یک برآورد هزینه دقیق، مبلغ آن را برایتان مشخص می کنند تا در صورت رضایت شما عملیات تعمیر پرینترهای تک کاره یا چند کاره تان را کلید زنند.

ویژگی های نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی در این خصوص دارای بخش های مختلف و تفکیک شده ای از همدیگر می باشد تا دستگاه شما با توجه به مشکل و خرابی ایجاد شده برای خود دقیقا وارد بخشی شود که به آن مرتبط است. البته این تنها یکی از ویژگی های مهم مجموعه خدمات دهی اچ پی آفیس می باشد و در ادامه با برخی دیگر از ویژگی های بخش تعمیراتی این مجموعه بیشتر آشنا خواهیم شد:

  • بهره گیری از کاردی مجرب و متخصص در امور تعمیر ماشین های اداری اچ پی
  • استفاده از به روز ترین متدهای تعمیراتی روز دنیا
  • آشنایی کامل با انواع مختلفی از خرابی و مشکلات پرینترها
  • انجام برسی و عیب یابی دستگاه پیش از انجام تعمیرات آن
  • استفاده از اصلی ترین قطعات یدکی

مخاطبان عزیز توجه داشته باشید جهت جلوگیری از خرابی های بزرگ و همچنین هزینه ساز دستگاه های چاپگر تک کاره و یا چند کاره خود، فارغ از نوع آن ها که می تواند لیزری و یا جوهری باشد؛ توصیه اکید می کنیم که از انجام سرویس های دوره ای بر روی دستگاه خود غافل نشده و در بازه های زمانی منظم اقدام به بررسی قسمت های مختلف دستگاهتان نمایید تا از ایجاد مشکلات کوچک و زمان دادن به آن ها برای لطمه زدن جدی به ساختار کل دستگاهتان امتناع بعمل آورده شود.