لپ تاپ ان وی | سری لپ تاپ ان وی (تلفظ “H-P-N-V” ، که به سبک HP ENVY سبک شده است) یک سری لپ تاپ و سایر محصولات ساخته شده و توسط هیولت پاکارد است. HP در ابتدا در 15 اکتبر 2009 با دو مدل با کارایی بالا ، Envy 13 و Envy 15. این خط را راه اندازی کرد. این مدل ها هنگام ادغام HP و VoodooPC جایگزین Voodoo Envy شدند. لپ تاپ ان وی  برای کاربرانی که به دنبال قدرت، کیفیت و طراحی زیبا هستند گزینه ی بسیار مناسب و موثری هستند.

تنوع بالای محصولات اچ پی در دسته لپ تاپ های انوی باعث شده تا کاربران از این دسته استقبال بسیار زیادی را داشته باشند. در نظر داشته باشید که سری انوی مدل های پرچم دار بسیاری در بازار عرضه نموده است . این لپ تاپ‌ها با صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت 4K یا OLED، پردازنده‌های قدرتمند و طراحی بسیار زیبا و نازک شناخته می‌شوند. به طور کلی لپ تاپ های HP Envy از لحاظ عملکرد و قابلیت پردازش به خوبی عمل می‌کند و برای کارهای حرفه‌ای، بازی یا استفاده روزمره بسیار مناسب است.

لپ تاپ ان وی

پس از آن ، Hewlett-Packard این سریال را با اضافه شدن مدل های Envy 14 و Envy 17 گسترش داد. لپ تاپ ان وی  به طور عمده با رایانه هایی مانند Acer Aspire ، Dell’s Inspiron و XPS ، Lenovo’s IdeaPad و ماهواره Toshiba رقابت گسترده ای را آغاز نمود.

در سال 2012 ، HP با استفاده از مجدد رایانه های رایانه Pavilion خود به عنوان ترکیب جدید Envy ، مدل های سنتی Envy 13 ، 14 ، 15 و 17 را قطع کرد. خط جدید ENVY قیمت اولیه 499 دلار آمریکا دارد و از خط نوت بوک (rebranded Pavilion) Envy و هیبریدی HP Envy x2 تشکیل شده است. البته امروزه اج پی Envy قوی تر از همیشه مدلهای پر طرفدار خود را به بازار عرضه می نماید.

لپ تاپ های جدید Pavilion با بلندگوهای مارک Beats Audio و پردازنده های گرافیکی اختصاصی Nvidia ادامه دارند. در اوایل سال 2013 ENVY سه اولترابوک وجود دارد – ENVY 4 TouchSmart ، ENVY 4 و ENVY 6. HP Envy x2 به دو نسل رایانه های شخصی 2 در 1 اشاره دارد.

اولین نسل Envy x2 ، که در سال 2012 معرفی شد ، اولین نسل Envy x2 ، که در سال 2012 معرفی شد ، یک هیبرید لپ تاپ و تبلت جمع و جور است. صفحه نمایش از یک صفحه نمایش 11.6 اینچی جدا شده با رزولوشن 1366×780 و پشتیبانی از قلم فعال به همراه یک اسکله صفحه کلید مجهز به دو درگاه USB 2.0 ،یک اسلات کارت SD استاندارد استفاده می کند.

 

 

لپ تاپ ان وی
لپ تاپ ان وی

 

 

ویژگی لپ تاپ HP Envy | لپ تا ان وی

در بخش پیشین در ارتباط با نحوه ی تولید این دستگاه ها بررسی های انجام شد. اما به طور کلی لپ تاپ HP Envy معمولاً با ویژگی‌های زیر شناخته می‌شود:
  • طراحی زیبا: لپ تاپ‌های Envy اغلب دارای طراحی زیبا و شیک با اندازه و وزن مناسبی هستند؛ که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی حمل و جا به جا شوند.
  • کیفیت ساخت بالا : HP Envy با استفاده از مواد با کیفیت و فرآیندهای ساخت مناسب از سوی اچ پی تولید و به بازار ارائه داده می شود. به طور کلی نسل ENVY لپ تاپ‌های با کیفیت و پایدار می باشند.
  • صفحه‌نمایش با کیفیت: بسیاری از مدل‌های HP Envy با صفحه‌ نمایشهای با کیفیت بالا در جهت رزولوشن و یا صفحه‌نمایشهای لمسی با کیفیت ارائه داده می‌شوند.
  • عملکرد قوی: این لپ تاپ‌ها معمولاً با پردازنده‌ها و کارت‌های گرافیکی قوی تجهیز شده‌اند که عملکرد خوبی را برای کاربران حرفه‌ای یا علاقه‌مندان به بازی فراهم می‌کنند.
  • سیستم صوتی با کیفیت: بسیاری از مدل‌های Envy دارای سیستم صوتی با کیفیت و قدرتمندی هستند که تجربه‌ی صوتی فراگیر را برای کاربران ایجاد می نمایند.
  • ویژگی های خاص : برخی ویژگی های خاص مانند صفحه‌کلیدهای لمسی ، کیبورد با پس‌زمینه RGB ، اسپیکرهای Bang & Olufsen، و باتری با طول عمر بالا عرضه می شوند.

 

ویژگی لپ تاپ HP Envy
لپ تاپ ان وی