اگر برای انجام کارهای سنگین رایانه ای خود نیاز به داشتن یک لپ تاپ قدرتمند اما در عین حال سبک و جمع و جور دارید، می توانید بر روی خرید لپ تاپ های سری انوی (Envy) اچ پی حساب ویژه ای باز کنید. برای خرید این مدل از لپ تاپ های اچ پی تنها کافی است به نمایندگی اچ پی آفیس مراجعه کنید تا با مدل های مختلفی از این سری لپ تاپ های HP مواجه شوید و با در نظر داشتن سطح نیاز خود یک کدام از آن ها را خریداری فرمایید. تازه در صورت داشتن مدل های نیز می توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات اچ پی لپ تاپ انوی سیستم آسیب دیده خود را در سریع ترین زمان ممکنه تعمیر نمایید.

معرفی نمایندگی تعمیرات اچ پی لپ تاپ انوی

خوب همانطور که می دانید لپ تاپ های سری Envy اچ پی از حرفه ای ترین و قدرتمندترین لپ تاپ های موجود در دنیای سیستم های رایانه ای قابل حمل بحساب می آید که تیم مهندسان اچ پی از بروزترین و قوی ترین قطعات سخت افزاری و نرم افزاری در ساخت و تولید آن ها استفاده کرده است و همین قدرت نیز سبب جلب توجه تمامی کاربران حرفه ای کامپیوتری شده و آنان را مشتاق به خرید مدل های مختلفی ار سری انوی کرده است.

البته ناگفته نماند که این همه قدرت و امکانات نیاز به پرداخت پول زیادی هم دارد که شما عزیزان می توانید حداقل با مراجعه به نمایندگی رسمی اچ پی آفیس و دوری از انجام خرید خود در بازار آزاد تا مبالغی بعضا چند میلیون تومانی در هزینه پرداختی خود صرفه جویی بعمل آورید. تازه یادتان باشد که اج پی آفیس تنها فروشنده این مدل از لپ تاپ های مطرح و باکیفیت اچ پی نیست و شما دارندگان لپ تاپ های سری انوی نیز می توانید در صورت تمایل برای انجام تعمیرات مورد نیاز، دستگاهتان را به نمایندگی تعمیرات اچ پی لپ تاپ انوی مجموعه ما بسپارید.

نمایندگی تعمیرات اچ پی لپ تاپ انوی
نمایندگی اچ پی

بخش تعمیرات مربوط به لپ تاپ های سری انوی اچ پی این مجموعه از مجهز ترین تکنسین های تعمیراتی و همچنین کاملا آشنا با متدهای تعمیرانی روز دنیا برخوردار است و بی اغراق می تواند هر گونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری ایجاد شده بر روی دستگاه شما را ظرف مدتی ناچیز حل و فصل نماید.

ویژگی های تعمیراتی اج پی آفیس

نمایندگی اچ پی آفیس از بخش های متعدد و متفاوتی برخوردار است که از جمله آنان می بایست به:

  • فروش و تعمیر انواع پرینترهای جوهری، لیزری و چند کاره HP
  • خدمات و پشتیبانی انواع لپ تاپ های خانگی و گیمینگ و حرفه ای HP
  • تعمیر و نگهداری و شارژ انواع مواد مصرفی و کارتریج های لیزری و جوهری اچ پی HP
  • تعمیرات و خدمات پشتیبانی انواع ماشین حساب هاب مهندسی ، اداری ، جیبی و حرفه ای
  • تعمیرات برد و تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ های پاویلیون، پروبوک، اکسپکتر، انوی، الیت بوک و گیمینگ اچ پی

اشاره کرد.

ضمن اینکه این نمایندگی رسمی اچ پی از ویژگی ها و قابلیت های زیادی در زمینه های فروش، تعمیر و حتی خرید محصولات HP نیز برخوردار است. ویژگی قابل توجه اچ پی آفیس به نسبت هزار و یک نمایندگی اصلی و تقلبی اچ پی در کشورمان این است که تمام فعل و انفعالات ایچاد شده بر روی دستگاه شما را با ضمانتی مکتوب گارانتی می نماید تا سبب جلب رضایت شما گشته و خاطر مبارکتان را آسوده نماید.

فراموش نکنید که تنها نمایندگی های معتبر و رسمی برای تعمیرات محصولات برند خود از این روش استفاده می کنند و بدیهی است که دیگر نمایندگی های فیک و غیر رسمی از ارائه ضمانت نامه در این خصوص خودداری می کنند.