نمایندگی مرکزی لپ تاپ HP Victus | پس از دریافت گزارشات بسیاری که از سوی شما کاربران گرامی داشتیم. در این بخش تصمیم گرفتیم تا در ارتباط با ویژگی و پلتفرم جدید لپ تاپ های اچ پی به نام وکتوس بررسی های لازم را انجام دهیم. در نظر داشته باشید که نسل وکتوس به عنوان یک پلتفرم لپ تاپ های گیمینگ توسط کمپانی اچ پی طراحی و به بازار عرضه شد.

خصوصیات و ویژگی های قابل توجه و مناسب این دستگاه باعث شده. تا کاربران به دلیل پردازنده ی مناسب و قیمت مقرون به صرفه ی آن استقبال بسیار زیادی از این نسل از لپ تاپ های گیمینگ داشته باشند. در ادامه نیز تصمیم داریم تا در ارتباط با ویژگی و قابلیت های این دستگاه ها اطلاعات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه نماییم. جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با معرفی دسته بندی جدید لپ تاپ ها با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

 

نمایندگی مرکزی لپ تاپ

همانطور که می دانید اچ پی به عنوان یک کمپانی فعال در حوزه ی ماشین های رایانه ای سالیان زیادی است که در خصوص طراحی و عرضه ی محصولات فعالیت می کند. دسته بندی یا همان category قوی این کمپانی باعث شده تا کاربران برای خرید محصولات رایانه ای فضای و حوزه ی انتخابی گسترده ای داشته باشند. در حوزه ی گیمینگ نیز اچ پی توانسته تا دسته بندی های متفاوت با پلتفرم ، پردازنده و ظاهر زیبایی به بازار عرضه کند. لذا همین تغییرات در دسته بندی لپ تاپ های اچ پی می تواند برای کاربران به عنوان عاملی مهم به حساب آید. در میان رقابت سنگین اومن و پاویلیون گیمینگ به یکباره ما شاهد رشد و معرفی وکتوس از سوی اچ پی شدیم. این دستگاه که عموما در دسته گیمینگ فعالیت دارد حال به عنوان یک شاخه ی اصلی در بخش پردازنده و فروش به حساب می آید.

 

 

 

نمایندگی مرکزی لپ تاپ

 

 

 

با وجود این موضوع که ما در بخش گیمینگ با لپ تاپ های قدرتمند و گرانی رو به رو هستیم. اما باز این صنعت در تمام دنیا به سرعت در حال رشد و پیشرفت می باشد. لذا همین موضوع نیز باعث شده تا کمپانی های مطرح همچون اچ پی به فکر تولید محصولات خود در دسته های متنوع و با ویژگی های خاصی باشند. البته لازم است بدانید. که برند وکتوس از کمپانی اچ پی دارای قدرت و ویژگی های خاصی در زمینه ی ماشین های رایانه ای می باشد. و همچنین قیمت مقرون به صرفه و کاربر پسندی دارد که همین موضوع باعث شده تا بین کاربران محبوب و خاص به نظر رسد.

 

سری FA0031DX I5

این سری از لپ تاپ های اچ پی به نام وکتوس FA0031DX نسل core i5 به عنوان یک لپ تاپ مهندسی گیمینگ توسط اچ پی طراحی و به بازار عرضه شده است. از سری ویژگی های مهم این دستگاه می توان به قیمت اقتصادی ، طراحی به خاص و ساده و کانفیگ مناسب و مورد توجه این دستگاه اشاره نمود. از نظر طراحی ما شاهد تغییرات زیادی در این نسل با توجه به دو نسل پاویلیون و اومن می باشیم. طراحی ساده و خاص این دستگاه مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. همچنین ضخامت بسیار کم ، لولا های خاص این دستگاه هنگام باز شدن و جنس بدنه ی سری  FA0031DX بسیار خاص و مقاوم طراحی و ساخته شده است.

ویژگی قابل توجه FA0031DX سری i5 نسل دوازدهمی آن می باشد. که نسبت به قیمت و رقبای خود از پردازنده ی قوی تری برخوردار می باشد. پردازنده ی HP Victus fa0031dx  از نسل I5-12450H می باشد. این دستگاه به صورت استاندارد با 8 گیگ رم DDR4 و قابلیت ارتقا به 16 تا32 گیگ ، طراحی و به بازار عرضه شده است. در بخش پردازنده ی این دستگاه ما شاهد دو ماژول خالی از رم می باشیم . در همین راستا این دستگاه قابلیت ارتقا تا 32 گیگ را برای ما فراهم می سازد.

 

تصویر مرتبط با نمایندگی مرکزی لپ تاپ HP Victus - HPFA0031DX

 

FA0031DX گیمینگ یا مهندسی ؟

با توجه به سیستم و پردازنده ی سری Victus بسیاری از کاربران معتقد اند. که این دستگاه به عنوان یک رایانه ی صنعتی و مهندسی به بازار عرضه شده است. اما اگر نگاهی دقیق تر به مشخصات فنی HP victus داشته باشید متوجه خواهید شد. که این دستگاه علاوه بر قابلیت های روزمره و مهندسی خود به عنوان یک لپ تاپ گیمینگ میان رده به بازار عرضه شده است. عدم محدودیت در شخصی سازی و پردازشگر این دستگاه در نواحی هارد و رم باعث می شود. تا کاربران بتواند با توجه به سلیقه ی خود این دستگاه را کاستوم کرده و از قابلیت های آن استفاده نمایند. همچنین در نظر داشته باشید که شما می توانید جهت خرید و کسب اطلاعات بشتر در ارتباط با این دستگاه با کارشناسان ما در نمایندگی لپتاپ HP گیمینگ کارکرده در ارتباط باشید.

 

FA0031DX گیمینگ یا مهندسی ؟