مانند قبل با کیس گیمینگ اچ پی  بازی کنید. اگر یک گیمر جدی هستید ، به دکل نیاز دارید که در هنگام بالا آمدن ، شما را کند نمی کند. HP OMEN Obelisk Desktop PC برای خرد کردن این رقابت با هر کلیک طراحی شده است. این رایانه شخصی رومیزی با طرحی که می توانید شخصی سازی کنید. تا شخصی باشد. با استفاده از HP OMEN Obelisk ، امکانات بی حد و حصر است.

کیس گیمینگ
کیس گیمینگ اچ پی

کیس گیمینگ اچ پی

سخت افزار برای اطمینان از پیروزی HP Obelisk Desktop PC یک سخت افزار چشمگیر را تقویت می کند تا توانایی های بازی شما را به ارتفاعات جدید ببرد. این برج بازی نخبگان با یک نسل 8th Intel® Core ™ i3-8100 کاملاً قادر به پذیرش نیازهای محاسباتی مورد نیاز برای بازی عناوین سه گانه A (AAA) امروز است.

کیس گیمینگ
کیس گیمینگ اچ پی

کیس گیمینگ قدرتمند اچ پی

 

اگر به چیزی با کمی قدرت بیشتر نیاز دارید ، می توانید به راحتی CPU خود را به یک 8th Generation Intel Core i5-8400 ارتقا دهید. تکمیل شش هسته و قابلیت های فوق پرش ، شما در جریان زندگی همه بزرگترین دستاوردهای خود در Fortnite یا Battlefield 1 مشکلی نخواهید داشت.

کیس گیمینگ
کیس گیمینگ اچ پی

آیا شما برای چیزی کمتر از بهترین حل و فصل نمی کنید؟ مقدم به هشتمین نسل Intel Core i7 + 8700 (Core i7 و Intel Optane ory Memory) بروید. Multitask مانند قبل با این قطعه سخت افزاری استثنایی. به لطف 6 هسته و 12 نخ آن ، هیچ چیزی فراتر از دسترس شما نیست. از 8 گیگابایت ، 16 گیگابایت یا 32 گیگابایت SDRAM DDR4-2666 استفاده کنید. با 8 گیگابایت حافظه رم ، بازی های شما با سرعت رعد و برق بارگیری می شوند. وقتی صحبت از ظرفیت ذخیره سازی می شود ، دیگر لازم نیست نگران باشید؛دسک تاپ مخصوص بازی HP OMEN Obelisk با یک جزء ذخیره سازی SATA 1TB 7200 دور در دقیقه ارائه می شود. با استفاده از این نوع فضای ، می توانید صدها نفر از بازی های مورد علاقه خود را مستقیماً روی دسک تاپ خود بارگذاری کنید و هرگز برای بارگیری آنها نیازی به اتکا به اینترنت خود ندارید.

کیس گیمینگ
کیس گیمینگ

درایو حالت جامد را ترجیح می دهید؟ مشکلی نیست به راحتی SATA 1TB 7200 دور در دقیقه را برای 128 GB ، 256 GB یا 512 GB ، PCle® NVMe، Mx2 SSD جابجا کنید. از طرف دیگر ، می توانید با افزودن یک حافظه ثانویه به دسک تاپ بازی خود ، از هر دو جهان بهترین استفاده را ببرید. SSD و HDD را امکان پذیر می کند. بدون کامپیوتر بازی بدون گرافیک شگفت انگیز کامل است. رایانه شخصی HP Obelisk Desktop مجهز به واحد گرافیکی NVIDIAF GeForce® GTX 1050 (اختصاصی 2 گیگ GDDR5) است. اگر رایانه بازی را ترجیح می دهید که دارای ماهیچه کمی بیشتر باشد ، می توانید در خط HP OMEN Obelisk ارتقا دهید.

 

AMD Ryzen

با AMD Ryzen 25 5 2500X AMD کامل ، دسک تاپ بازی به روز شده HP Obelisk قدرت محاسبات جدی برای همه بازی های مورد علاقه خود را ارائه می دهد. یک CPU حتی قوی تر می خواهید؟ AMD Ryzen 7 2700 مطمئناً این ترفند را انجام می دهد. با داشتن 8 هسته و 16 نخ ، می توانید ترس خود را از خداحافظی تصادف ببوسید. با این سطح قدرت محاسباتی ، در بارگیری و بازی چند بازی ، همه به طور همزمان مشکلی نخواهید داشت.

این مدل بسته به میزان نیاز شما با 8 گیگابایت ، 16 گیگابایت یا 32 گیگابایت SDRAM همراه است. حتی با تنها 8 گیگابایت ، شما با حداکثر تنظیمات در رایانه شخصی خود مشکل بازی نخواهید داشت.در مورد ذخیره سازی ، این نسخه از HP Obelisk با درایو 1TB در دقیقه SATA با گزینه هایی برای بروزرسانی و ذخیره سازی ثانویه ارائه می شود.چه بخواهید دو هارد 2TB SATA یا یک 512 GB PCIe® NVMe ™ M.2 SSD ، این کامپیوتر در هنگام نیازهای شما به شدت انعطاف پذیر است.

اگر یک گیمر هاردکور هستید ، می دانید کارت گرافیک چقدر اهمیت دارد. این دسکتاپ بازی HP دارای کارت گرافیک NVIDIA® GeForce® GTX 1060 (اختصاصی 3 گیگ GDDR5) است. و با 3 گیگابایت حافظه اختصاصی ، انتقال بین فریم ها و وضوح تصویر یکپارچه و کریستال روشن خواهد بود.

نمایندگی اچ پی
کیس گیمینگ اچ پی