آداپتور های پرینتر های جوهری | در پی گزارش های اخیر توسط کاربران پرینتر های جوهرافشان ، بسیاری از افراد نیاز به تهیه ی آداپتور این دستگاه ها داشتند. از این رو تصمیم گرفته شد تا در ارتباط با مشخصات این دستگاه ها اطلاعاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید.همچنین نمایندگی رسمی اچ پی در تهران در تلاش است تا با ایجاد بستری مطمئن و قابل اعتماد جهت تهیه ی لوازم جانبی پرینتر های اچ پی ، تمامی محصولات را به صورت شرکتی خدمت کاربران ارائه دهد.

 

آداپتور های پرینتر

 

پرینتر های اچ پی برای انجام چاپ و دستورات لازم کاربران نیاز به یک منبع استاندارد و قدرتمند برای راه اندازی دارند. این منبع توسط کمپانی اچ پی با توجه به عملکرد دستگاه و قدرت پردازش آن طراحی و به بازار عرضه می شود. البته لازم به ذکر است که دستگاه های شرکتی ، در جعبه ی خود تمامی قطعات جانبی پرینتر های لیزری و جوهرافشان ، مشاهده می شود. اما ممکن است بنا به دلایل متفاوتی ما نیاز به خرید یک آداپتور مرتبط با دستگاه خود داشته باشیم. در صورت قرار گرفتن در این وضعیت چه باید کرد؟ همچنین چه عواملی باعث خرابی آداپتور پرینتر ما می شود ؟

 

عوامل زیادی در خرابی آداپتور پرینتر های لیزری و جوهرافشان دست دارد! در این بخش به چند نمونه از آنها اشاره خواهیم داشت.

  • نوسان برق یکی از اصلی ترین عوامل خرابی آداپتور پرینتر می باشد.
  • استفاده ی غیر استاندارد از آداپتور ها ( به طور مثال اتصال به پرینتر های نا مرتبط) .
  • بسیاری از آداپتور ها دارای تاریخ انقضا هستند و ممکن است بعد مدتی از از کار بی افتند.
  • قعطی و بریدگی سیم برق نیز یکی از عوامل دیگر نسبت خرابی آداپتور ها می باشد.

 

 

آداپتور های پرینتر
آداپتور های پرینتر

 

سر سوکت طوسی و سر سوکت بنفش | نمایندگی پرینتر اچ پی

یکی از جالبترین موضوعاتی که در ارتباط با آن می توایم گفت و گو داشته باشیم ، تفاوت سر سوکت های پرینتر های جوهرافشان می باشد. به طوری که بخشی از این دستگاه ها از سر سوکت بنفش و بخش دیگری از آنها از سر سوکت طوسی استفاده می کنند.آیا این تفاوت رنگ در سوکت این دستگاه ها نشان دهنده ی تفاوت این دستگاه ها می باشد؟  اصلی ترین تفاوت ما بین آداپتور های سر سوکت بنفش و سر سوکت طوسی ، حجم و تفاوت آمپر و ولتاژ آنها می باشد. این آداپتور ها توسط کمپانی HP در دو دسته تقسیم شده اند که هر یک با توجه به انتظارات دستگاه های خود ، مقدار انرژی متفاوتی به دستگاه وارد می کنند. | نمایندگی پرینتر اچ پی

 

 

نکات مهم هنگام تهیه ی آداپتور

چندین نکته در ارتباط با خرید آداپتورها وجود دارد که نیازمند توجه و بررسی می باشند. اولین نکته هنگام تهیه ی سر سوکت شارژر های اچ پی مربوط به ولتاژ و آمپر آنها می شود. در نظر داشته باشید که هنگامی که یک آداپتور را تهیه می کنید حتما از ولتاژ و آمپر دقیق با دستگاه شما بهره ببرد. عدم ارتباط بین ولتاژ و آمپر بین آداپتور و دستگاه می تواند آسیب های جدی به پرینتر ها وارد کند. همچنین استفاده از آداپتور های اوریجینال باعث می شود تا سلامت دستگاه شما حفظ شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تهیه ی آداپتور های اچ پی ، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی تماس حاصل فرمایید.

 

تصویر مرتبط با آداپتور های پرینتر های جوهری - HP adaptor