اسکن اسناد در مک توسط پرینترهای اچ پی ، اسکن آسان با استفاده از پرینتر اچ پی بروی سیستم عامل mac اپل (به راحتی اسکن کنید). تنظیمات اسکنر پرینتر های چندکاره اچ پی. برنامه کاربردی HP easy scan امکان اسکن و ویرایش اسناد و تصاویر را برای شما در سیستم عامل مک فراهم میکند. فقط کافیست اسناد و یا تصویر خود را در سیستم‌ عامل خود بارگذاری کنید. برای دانلود برنامه HP easy scan می توانید به دو روش زیر اقدام کنید.

 

 

اسکن اسناد

یک با استفاده از فروشگاه تخصصی اپل که اپ استور نامیده می شود میتوانید این برنامه رو به صورت اختصاصی برای سیستم عامل خود دانلود کنید. راه دوم ،شما می توانید این برنامه را به صورت مستقیم از وبسایت اچ پی بارگذاری کنید و سپس از آن استفده کنید. برنامه را دانلود کنید.تا در سیستم عامل مک اجرا شود. حال پس از انجام مراحل قبلی وقت آن رسیده که به سراغ چاپگر چندکاره ی اچ پی خود بروید.

 

اسکن اسناد
اسکن اسناد

تنظیمات اسکنر چندکاره های HP

پرینتر چندکاره ی اچ پی خود را روشن کنید و منتظر بمانید تا دستگاه پردازش خود را انجام دهد. پس از اینکه پردازش دستگاه تمام شد درب اسکنر پرینتر اچ پی خود را باز کنید. اسناد یا تصویر مورد نظر خود را جهت اسکن روی شیشه اسکنر قرار دهید.سعی کنید که اسناد خود را به درستی بر روی اسکنر قرار دهید. تا خروجی مناسبی دریافت کنید. اگر چاپگر شما قابلیت پشتیبانی از اسکن چند صفحه ای را داشته باشد می توانید به راحتی از این قابلیت در پرینترهای چندکاره ی  اچ پی استفاده کنید.

 

تنظیمات اسکنر چندکاره های HP
اسکن اسناد

 

اسکن اسناد در چندکاره های HP

پس از جایگذاری مناسب درب اسکنر خود را ببندید. حالا به سراغ رایانه خود رفته و آن را روشن کنید. در سیستم مک خود گزینه finder  پیدا کرده و آن را باز کنید. پس از اینکه صفحه فایندر باز شد. از بالای صفحه بروی گزینه go کلیک کنید. پس از کلیک ،  صفحه ای کشویی برای شما باز می شود. از بین عنوان های آن گزینه اپلیکیشن (application) را انتخاب کنید.

 

اسکن اسناد در چندکاره های HP
اسکن اسناد

چگونه در سیستم عامل مکینتاش اسکن اسناد کنیم

پس از اینکه وارد منوی اپلیکیشن شدید گزینه ی hp easy scan را انتخاب کرده و بروی آن کلیک کنید.  hp easy scan برای سیستم عامل شما باز می شود. از طریق منوی بالایی این برنامه ، اسکنر چاپگر چندکاره ی اچ پی خودتان را پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید. میتوانید با استفاده از گزینه ی presets نوع اسکن خود را مشخص کنید. پس از اینکه این مراحل را انجام دادید بر روی گزینه اسکن (scan)  کلیک کنید. دستگاه شما شروع پردازش می کند و سپس دستور اجرا می‌شود. اگر صفحات دیگری برای اسکن دارید. می توانید از منوی مخصوص همان برنامه ، برای انجام اسکن اقدام کنید و بروی گزینه ی scan next item بزنید.

 

 

چگونه در سیستم عامل مکینتاش اسکن اسناد کنیم

 

تقابل اچ پی و اپل در تنظیمات اسکن

در غیر این صورت بر روی گزینه done کلیک کنید. برای اسکن عکس  یا اسناد خود می توانید از گزینه ادیتور (editor)  پایین صفحه Hp easy scan . ویرایش ای را انجام دهید. تا اسناد به صورت دلخواه شما، اسکن شوند. برای ذخیره اسکن های خود در پوشه مک بر روی گزینه ارسال کلیک کنید. پس از آن صفحه باز می شود که این قابلیت را به شما می دهد. تا فایل اسکن را در پوشه ی مورد نظر خود ذخیره کنید.برای ذخیره اسناد اسکن شده در سیستم عامل مکینتاش بروی گزینه ی save کلیک کنید.

اگر در انجام این مراحل به هرگون مشکلی برخوردید با کارشناسان ما در بخش نمایندگی انحصاری اسکنر های اچ پی  تماس حاصل فرمایید.