اچ پی در اهواز | در استان خوزستان و شهرهای آن تا دلتان بخواهد می توانید با کمی و کاستی روبرو شوید. شهری که در برابر حمله ارتش بعث عراق به مدت 8 سال مقاومت کرد و گویی باز هم باید به نوار مقاومتی خود در برابر نا ملایمتی های روزگار و غفلت مسئولان ایرانی از آن ادامه دهد. اما اگر هر مجموعه ای بتواند یک قدم در راستای تجهیز کردن و آوردن امکانات به این استان زر خیز ایرانی نیز قدم بردارد، خوزستان ظرف مدت زمان کوتاهی به یکی از قطب های پیشرفته ایران تبدیل می شود. با ما در ادامه این مطلب همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم در خصوص نمایندگی اچ پی در اهواز مرکز این استان آشنا نماییم.

توسعه نمایندگی اچ پی در اهواز

در میان تمامی شهرهای خوزستان شاید بتوان گفت این اهواز است که اگر رونق بگیرد و پیشرفت کند می تواند مابقی شهرها و ساکنان آنان را نیز با خود همراه سازد و خیلی سریع خوزستان آسیب دیده از هر جهاتی را به یک استان شیک و مناسب در زمینه توریستی و گردشگری بدل سازد. برای این منظور نیز اچ پی آفیس تصمیم دارد تا راستای سیاست های توسعه طلبانه خود که قرار است در خلال آن تمامی مناطق ایران تحت پوشش و پشتیبانی خدمات و محصولات برند HP واقع شود، اهواز را نیز به لیست بلند بالای خود اضافه نماید.

برای این منظور از این پس شما اهوازی های عزیز و دوست داشتنی می توانید بدون هیچگونه نگرانی از بابت خرید محصولات الکترونیکی فیک و تقلبی با نمایندگی اچ پی آفیس در اهواز (مرز استان خوزستان) همراه شوید و با اطمینان هر چه تمام اقدام به خرید محصولات اچ پی اعم از: پرینترها، لپ تاپ ها، اسکنرها و … این برند مطرح آمریکایی نمایید. البته علاوه بر این شما عزیزان می توانید در صورت برخورداری از دیوایس های اچ پی نیز برای اخذ خدمات و یا تعمیر آن ها به اچ پی آفیس مراجعه نمایید.

برای این منظور تنها کافی است با ما از طریق پل های ارتباطی ارائه شده در سایت اچ پی آفیس همراه شوید.

اچ پی در اهواز
نمایندگی اچ پی

ویژگی های این نمایندگی | اچ پی در اهواز

خوب در ظاهر اچ پی آفیس هم همانند دیگر نمایندگی های اچ پی نه در اهواز بلکه در کل ایران می باشد اما زمانی شما متوجه تفاوت های این مجموعه با دیگر شرکت های فعال در زمینه فروش و ارائه خدمات مربوط به محصولات اچ پی خواهید شد که تنا یکبار به آن مراجعه کرده باشید.

در وهله اول باید بدانید که اچ پی آفیس یکی از قدیمی ترین نمایندگی های این برند مطرح خارجی در کشورمان بوده و در تمامی این سال ها و با تمام بی ثباتی های ارزی و بازاری کماکان توانسته خود و بخش های مختلفش را سر پا نگه دارد که این مهم بدون توجه شما مشتریان عزیز به این مجموعه غیر ممکن بود!

در گذر زمان تیم اچ پی آفیس کامل و کامل تر شد تا اینکه امروز می تواند با اقتدار هرچه تمام خود را یکی از برترین نمایندگی های برند اچ پی در ایران و حتی در کل خاورمیانه عنوان نماید. از جمله ویژگی های بارز این نمایندگی می توان به:

  • برخورداری از بخش های مختلف فروش و خدماتی در ارتباط با طیف گسترده ای از محصولات hp
  • مشتری مداری و توجه به حق و حقوق مادی و معنوی مراجعه کنندگان به دفتر نمایندگی
  • استفاده از متخصص ترین نیروهای کاری در هر یک از بخش های موجود از این نمایندگی
  • بهره گیری از دانش روز دنیا و برگزاری دوره های آموزشی مستمر برای آپدیت دانش فنی کارکنان
  • توانمند در عرصه تامین دستگاه های اورجینال و قطعات بدکی اصل برای تعمیر صحیح دستگاه ها
  • ارائه ضمانت نامه کتبی برای اطمینان خاطر مشتریان از بابت کیفیت دستگاه خریداری شده

و … اشاره داشت.