نمایندگی اچ پی در بندرعباس | واقعا کج سلیقگی مفرد است اگر در میان تمامی استان های ایران از استان هرمزگان غافل شد و برای ایجاد یک نمایندگی رسمی اچ پی در بندرعباس که مرکز این استان جنوبی کشورمان است، اقدام نکرد. هرمزگان از جمله استان های مهم اقتصادی ایران در حوزه خلیج تا ابد فارس است که از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است و به همین خاطر نیز اچ پی آفیس تصمیم گرفته است تا به جنوبی ترین استان میهنمان نیز خدمات رسانی داشته باشد؛ با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

نمایندگی اچ پی در بندرعباس

خب همانطور که می دانید فاصله زیادی میان استان های جنوبی ایران با پایتخت آن؛ یعنی کلانشهر تهران وجود دارد و به همین خاطر قطعا نمی توان از مردمان این نواحی توقع این را داشت که برای تامین نیازشان خود را آماده سفری چند روزه به تهران نمایند!

برای همین معمولا اغلب شرکت های رسمی به سراغ ایجاد یک نمایندگی رسمی با توجه به اوضاع اقتصادی و جو کاملا تجاری حاکم در هرمزگان به عنوان یکی از بنگاه های کلان ثروتی کشورمان می کنند که اچ پی آفیس نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.

ما برای راحتی شما مردمان هرمزگان در خرید محصولات اصل و اورجینال HP اقدام به تاسیس یک نمایندگی اچ پی در بندرعباس برایتان کرده ایم تا بدون هیچگونه نگرانی بتوانید هر مدل محصول الکترونیکی که در طلب آن هستید را برای خود و یا دیگر عزیزانتان تهیه نمایید.

نمایندگی اچ پی در بندرعباس
نمایندگی اچ پی

این نمایندگی دارای بخش هایی مشابه آنچه که ما در تهران راه اندازی کرده ایم، می باشد که عبارتند از:

  • فروش و تعمیر انواع پرینترهای جوهری، لیزری و چند کاره HP
  • فروش و تعمیر انواع اسکنرهای HP
  • خدمات و پشتیبانی انواع لپ تاپ های خانگی و گیمینگ و حرفه ای HP
  • تعمیر و نگهداری و شارژ انواع مواد مصرفی و کارتریج های لیزری و جوهری اچ پی HP
  • تعمیرات و خدمات پشتیبانی انواع ماشین حساب هاب مهندسی ، اداری ، جیبی و حرفه ای
  • تعمیرات برد و تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ های پاویلیون، پروبوک، اکسپکتر، انوی، الیت بوک و گیمینگ اچ پی

می باشد.

آشنایی با HP آفیس

خب اگر از عاشقان دنیای الکترونیک و تکنولوژی باشید به خوبی متوجه وجود برندهای مطرح زیادی در اقصی نقاط دنیا و حتی همین آسیای خودمان هستید که قطعا می توان با کمی دقیق شدن بر روی خروجی های کاری و محصولات تولیدی آن ها خود را متقاعد به خرید آن نمایید. اما این داستان در خصوص برند آمریکایی اچ پی کاملا فرق می کند | اچ پی در بندرعباس

اچ پی همیشه پیشتاز صنعت تکنولوژی و فناوری بوده است و خیلی از وسایل الکترونیکی که امروز با آن ها به راحتی کار می کند را برای اولین بار توسط مهندسان خوش ذوق و با استعداد اج پی ساخته و پرداخته شده است. برای همین هم است که حتی در خود ایالات متحده آمریکا جایگاه اچ پی از مابقی برندهای مشهور آن بهتر است و اکنون نیز همه دنیا می دانند که وقتی اچ پی دست به طراحی و تولید و سپس عرضه محصولی نوین به دنیا می زند، تا انتهای راه را می رود و در این بین از هیچ تلاشی مضایقه نمی کند!

حال اچ پی تبدیل به یک برند مادر در دنیا شده است که بی اغراق در تمامی کشورهای صاحب نام جهانی از شعبه ها و نمایندگی های معتبر و زیادی برخوردار است که بی شک اچ پی آفیس نیز یکی از رسمی ترین آن ها در ایران می باشد. ما همانطور که قولش را داده بودیم سعی کردیم در اقدامی نوین به تحت پوشش قرار دادن تمامی استان های ایران و شهرهای توابع آنان بپردازیم که تا به امروز تقریبی کل کشورمان را تحت پوشش ارائه خدمات و سرویس دهی اورجینال اچ پی قرار داده ایم.