از این پس شما شیرازی های عزیز نیز می توانید از خدمات و محصولات برند اچ پی در شیراز با حال و هوایی جدیدتر بهره مند شوید. در حقیقت نمایندگی اچ پی آفیس به سبب تقاضای بالای مردم استان فارس مبنی بر داشتن یک نمایندگی رسمی و قابل اعتماد برای اخذ دستگاه های اچ پی خصوصا در زمینه ماشین های چاپ و همچنین لپ تاپ های HP برآن شده است تا از این پس شما خوبان را ار خدمات و سرویس های خود بهره مند سازد. برای کسب اطلاع بیشتر در این خصوص با ما همراه شوید.

اچ پی در شیراز | دلیل مراجعه به نمایندگی رسمی HP چیست؟

خیلی ها این سوال برایشان ایجاد شده است که چرا حتما باید به نمایندگی های اچ پی در سراسر ایران برای خرید محصولات این برند معتبر آمریکایی مراجعه نماییم و چرا ما را از وارد شدن به بازار آزاد برای تهیه پرینترها و یا لپ تاپ های اچ پی و حتی دیگر محصولات آن منع می کنید؟ پاسخ به این سوالات بسیار مشخص است؛ چرا که در نمایندگی های اچ پی خبری از بالا و پایین شدن های ناگهانی قیمتی نیست و تازه قرار نیست کالایی تقلبی به عنوان یک محصول اصل و اورجینال به شما عزیزان ارائه گردد!

ضمن اینکه تفاوت دیگر میان این دو موضوع مربوط به خدمات و اعتبار ضمانت نامه ای است که اگر شما از یک فروشگاه عادی در هنگام خرید محصول اچ پی خود دریافت کنید، متوجه می شوید که اصلا این برگه تنها عنوان یک ضمانت نامه را با خود یدک می کشد و در عمل 100٪ فاقد اعتبار است.

اچ پی در شیراز
نمایندگی اچ پی

این در حالی است که اگر دستگاه خود را از یک نمایندگی رسمی hp تهیه نمایید، می توانید به اعتبار گارانتی آن کاملا اطمینان داشته باشید و به وقت نیاز از فاکتورهای درج شده در آن استفاده نمایید. البته این تنها تفاوت میان یک نمایندگی رسمی با یک فروشگاه معمولی که صرفا لوگو و تابلویی مبنی بر توانایی ارائه خدمات پیرامون محصولات اچ پی می کند نیست و می توان به عنوان مثال دوم به قابلیت های تعمیراتی یک نمایندگی معتبر در این زمینه پرداخت.

ویژگی نمایندگی اچ پی در شیراز

نمی خواهیم خیلی به تعریف و تمجید کردن از نمایندگی اچ پی آفیس در ایران بپردازیم اما خوب باید بپذیریم که بهترین ها لایق استفاده از زیباترین و نیک ترین واژه ها برای توصیف خود هستند. اچ پی آفیس در آغاز مسیر ماجراجویانه خود برای تبدیل شدن به یکی از اصلی ترین نمایندگی های نه صرفا برند اچ پی بله به عنوان یک نمایندگی فعال و پویا از یک برند آمریکایی در ایران ملالت ها و سختی های زیادی را متحمل شد تا اینکه توانست از چیزهایی که باعث سقوطش نشدند استفاده کند و روز به روز خود را قوی تر از قبل نماید.

این نمایندگی مرکزی اچ پی از ویژگی های قابل توجهی برخوردار است که از جمله آن ها می توان به:

  • برخورداری از نیروهای متخصص و با تجربه
  • آشنا به اصول تعمیرات تک تک محصولات اچ پی
  • آشنا با به روز ترین متدهای روز دنیا در زمینه تعمیرات
  • برخورد مناسب با مشتری و رعایت حق و حقوق او
  • انجام بررسی و عیب یابی اولیه و سپس برآورد هزینه برای تعمیر
  • خوش قولی و تحویل به موقع دستگاه به شما مشتریان عزیز
  • استفاده از قطعات اصل و اورجینال در صورت نیاز به تعویض قطعه
  • ارائه ضمانت نامه کتبی برای اطمینان خاطر شما

اشاره نمود.