همدان مهد تاریخ و تمدن ایران زمین است و همیشه از دیرباز جزئی از شهرهای ممتاز و پیشرفته کشورمان بحساب می آمده است و هنوز نیز نقش مهمی در صنعت توریستی و گردشگری ایران دارد و آنطور که معلوم است حالا حالا قرار نیست استانی همچون همدان به مرکزیت خودش؛ یعنی شهر همدان از بورس شهرهای مدرن و امروزی ایرانی خارج شود! به همین خاطر نیز ما بر آن شدیم تا با ایجاد یک نمایندگی رسمی از برند اچ پی در همدان پاسخگوی نیاز هموطنان عزیزمان در این خطه از کشورمان شویم.

کمی با نمایندگی اچ پی در همدان

خب استان همدان از جمله شهرهای قابل توجهی است که می توان در آن با جدیدترین محصولات و تولیدات برندهای فعال در زمینه های الکترونیکی و فناوری مواجه شد و از این حیث می توان احترام زیادی را برای همدانی ها از سر برداشت چرا که آن ها در فاصله زمانی حدودا 4 ساعته از تهارن قرار دارند اما بدون هیچ تاخیری در زمینه های وابسته به تکنولوژی پیش رفته اند و امروز به جرات می توان گفت که همدان یکی از استان های قدرتمند ایران در زمینه فناوری و الکترونیک می باشد!

از این رو نیز نمایندگی اچ پی آفیس بر آن شد تا با ایجاد یک نمایندگی معتبر و کاملا رسمی از برند جهانی HP در این استان هم با دیگر شرکت های فعال در زمینه محصولات و ارائه خدمات مرتبط با دستگاه های اچ پی رقابت کند و هم به نوعی خود را وارد بازار پر تب و تاب استان همدان برای اخذ سهم بیشتری از آمار خرید و فروش تولیدات برند اچ پی نماید.

اچ پی در همدان
نمایندگی اچ پی

اچ پی در همدان | ویژگی های این نمایندگی

خوب از آنجایی که نمایندگی اچ پی در همدان در زیر مجموعه خدمات دهی نمایندگی مرکزی اچ پی آفیس در تهران واقع می شود، باید گفت که اچ پی آفیس برای تاسیس آن به جهت تحت پوشش قرار دادن دوست داران اچ پی در خطه همدان و شهرهای پیرامون آن اصلا کوتاهی نکرده و درست همانند شعبه مرکزی خود که از بخش های مختلفی برخوردار است و در هر یک از بخش ها نیز از ماهرترین نیروهای بومی استفاده کرده است، برای نمایندگی خود در همدان نیز به این رویه عمل کرده است.

از جمله ویژگی های مهم نمایندگی اچ پی در همدان می توان به:

  • وجود بخش خرید دستگاه های استوک اچ پی
  • وجود بخش مربوط به فروش محصولات برند HP
  • ایجاد واحد تعمیرات برای تولیدات این برند مطرح آمریکایی
  • بهره گیری از تیم مشاوران زبده و حرفه ای
  • استفاده از تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب
  • برگزاری دوره های آموزشی مرتب جهت افزایش سطح کیفی کارکنان
  • تامین قطعات اصل و مورد نیاز پرینترها، لپ تاپ ها و همچنین پلاترهای اچ پی

اشاره داشت.

کلام آخر

خوب همانطور که مستحضر هستید نمایندگی اچ پی در استان همدان هیچ تمایز بزرگی با نمایندگی مرکزی اچ پی در قلب پایتخت ایران؛ یعنی کلانشهر تهران ندارد و در حقیقت این عدم وجود تفاوت نیز به سبب تلاش های شبانه روزی و هوشمندانه کادر مدیریتی و اجرایی اچ پی آفیس می باشد.

عاشقان اچ پی در همدان از این پس می توانند با اطمینان کامل در صدد خرید دستگاه های بروز این برند از استان خود بدون هیچگونه معطلی و هدر دادن وقت و همچنین پرداخت هزینه بیشتر برآیند و از قدرتمندترین ماشین های اداری و دستگاه های شخصی اچ پی نهایت استفاده و لذت را کسب نمایند.

فراموش نکنید که نمایندگی اچ پی در همدان نیز همچون نمایندگی رسمی HP در تهران ملزم به ارائه ضمانت نامه کتبی به شما مشتریان عزیز چه در امر خرید و چه در امر تعمیر دستگاه هایتان می باشد تا شما عزیزان بدانید که ما به کیفیت کاری خود اطمینان داشته و در این میان از هیچ تلاشی مضایقه نکرده ایم.