مدت زمان زیادی است که نمایندگی های رسمی برند اچ پی در مرکز استان البرز فعال شده اند که بی شک اچ پی آفیس یکی از قدیمی ترین آن ها بحساب آورده می شود که توانایی ارائه هر گونه خدمات مربوط به اچ پی در کرج را دارا می باشد. برای این منظور نیز ما برآن شدیم تا در ادامه این مطلب از مجموعه بلاگ های نمایندگی رسمی اچ پی آفیس توجه شما مشتریان عزیز و همچنین علاقه مندان به خرید محصولات برند hp را به این نمایندگی در کلانشهر کرج جلب نماییم.

کمی با نمایندگی اچ پی در کرج

خوب همانطور که می دانید تنوع محصولات کمپانی اچ پی در دنیا بسیار بالا است و به همین خاطر خیلی سخت است که بتوان یک نمایندگی معتبر از آن را در شهری همچون کرج پیدا کرد که در تمامی زمینه های مربوط به این برند و محصولاتش فعالیت داشته باشد و بتواند به بهترین وجه ممکنه خدمات مربوط به آن را برای شما دوست داران محصولات الکترونیکی و دیجیتالی باکیفیت ارائه نماید. برای همین نیز مجموعه اچ پی آفیس تصمیم گرفت تا با تحت پوشش قرار دادن شهری همچون کرج به مردمان نیک کرجی نیز خدمت رسانی کرده و آن ها را دعوت به استفاده از بهترین دنیا؛ یعنی اچ پی نماید.

اچ پی آفیس در کرج مدت زمان زیادی است که فعالیت می کند اما خوب به سبب بزرگی موفقیت های خودش در پایتخت ایران؛ یعنی شهر تهران خیلی کم از آن تا کنون سخن گفته است. با این حال شما مخاطبان و علاقه مندان عزیز به خرید تولیدات اچ پی می توانید بدون هیچ گونه نگرانی به این مجموعه مراجعه کرده و محصول انتخابی خود را با کیفیتی مثال زدنی و همچنین قیمتی کاملا منصفانه و رقابتی با دیگر فروشگاه های hp در کرج خریداری کنید.

اچ پی در کرج
نمایندگی اچ پی

چرا باید به نمایندگی hp مراجعه کنیم؟

خیلی ها این سوال برایشان ایجاد شده است که چرا حتما باید به نمایندگی های اچ پی در سراسر ایران و بخصوص در دو کلانشهر تهران و کرج برای خرید محصولات این برند معتبر آمریکایی مراجعه نماییم و چرا ما را از وارد شدن به بازار آزاد برای تهیه پرینترها و یا لپ تاپ های اچ پی و حتی دیگر محصولات آن منع می کنید؟ پاسخ به این سوالات بسیار مشخص است؛ چرا که در نمایندگی های اچ پی خبری از بالا و پایین شدن های ناگهانی قیمتی نیست و تازه قرار نیست کالایی تقلبی به عنوان یک محصول اصل و اورجینال به شما عزیزان ارائه گردد!

ضمن اینکه تفاوت دیگر میان این دو موضوع مربوط به خدمات و اعتبار ضمانت نامه ای است که اگر شما از یک فروشگاه عادی در هنگام خرید محصول اچ پی خود دریافت کنید، متوجه می شوید که اصلا این برگه تنها عنوان یک ضمانت نامه را با خود یدک می کشد و در عمل 100٪ فاقد اعتبار است.

این در حالی است که اگر دستگاه خود را از یک نمایندگی رسمی hp تهیه نمایید، می توانید به اعتبار گارانتی آن کاملا اطمینان داشته باشید و به وقت نیاز از فاکتورهای درج شده در آن استفاده نمایید. البته این تنها تفاوت میان یک نمایندگی رسمی با یک فروشگاه معمولی که صرفا لوگو و تابلویی مبنی بر توانایی ارائه خدمات پیرامون محصولات اچ پی می کند نیست و می توان به عنوان مثال دوم به قابلیت های تعمیراتی یک نمایندگی معتبر در این زمینه پرداخت.

ویژگی های یک نمایندگی خوب اچ پی

پیرو بخش قبلی و آشنایی با ویژگی های یک نمایندگی رسمی از یک نمایندگی غیر رسمی و تقلبی خصوصا در بخش تعمیرات دستگاه های اچ پی می توان به:

  • برخورداری از نیروهای متخصص و با تجربه
  • آشنا به اصول تعمیرات تک تک محصولات اچ پی
  • آشنا با به روز ترین متدهای روز دنیا در زمینه تعمیرات
  • برخورد مناسب با مشتری و رعایت حق و حقوق او
  • انجام بررسی و عیب یابی اولیه و سپس برآورد هزینه برای تعمیر
  • خوش قولی و تحویل به موقع دستگاه به شما مشتریان عزیز
  • استفاده از قطعات اصل و اورجینال در صورت نیاز به تعویض قطعه
  • ارائه ضمانت نامه کتبی برای اطمینان خاطر شما

اشاره داشت که خوشبختانه تمامی فاکتورهای مذکور تا به امروز در خصوص نمایندگی رسمی اچ پی آفیس بطور دقیق و جامع رعایت شده است.