خیلی حیف بود اگر نسبت به دسترسی هرچه راحت و آسانتر مردم نواحی جنوبی کشورمان به محصولات ارزنده برند HP در صدد ایجاد یک نمایندگی معتبر اچ پی در کرمان بر نمی آمدیم و پس از تحت پوشش قرار دادن استان یزد به سراغ دیگر استان های جنوبی ایران نرفته و برای آن ها هیچ طرح و برنامه ای را راه اندازی نمی کردیم! اچ پی آفیس در راستای سیاست های پشتیبانی همه جانبه تمامی استان های ایران این بار به سر کرمان و مردم دوست داشتنی این خطه رفته است و می خواهید آنان را از محصولات و خدمات مربوط به اچ پی بهره مند سازند.

نمایندگی رسمی اچ پی در کرمان

خب تا پیش از این کرمانی های عزیز از فروشگاه های کوچک و بزرگی برای خرید ماشین ها و دستگاه های الکترونیکی در سطح شهر و استان خود برخوردار بودند که البته ضمن احترام به ماهیت فعالیتی این فروشگاه ها اما نمی توان هیچ کدام از آن ها را حتی در جایگاه مقایسه ای با یک نمایندگی رسمی از یک برند خارجی نظیر HP تلقی نمود! به همین خاطر است که همواره توصیه می شود علاقه مندان به خرید دستگاه های اورجینال و با دوام به نمایندگی های برند مورد نظر خود مراجعه کنند و محصولات و خدمات مدنظرشان را از آن جا تامین نمایند.

برای همین نیز اچ پی آفیس برآن شد تا با توجه به وسعت بزرگ استان کردمان با ایجاد یک نمایندگی معتبر و رسمی از اچ پی در کرمان به خوبی پاسخگوی نیاز همه مردم شریف و دوست داشتنی این نقطه از کشورمان شود. واقعیتش را بخواهید تفاوت های زیادی تا پیش از تحت پوشش قرار دادن کرمان از سوی اچ پی آفیس به عنوان یکی از معتبرترین نمایندگی های کمپانی اچ پی نه تنها در ایران بلکه در کل خاورمیانه میان خرید محصولات این برند مطرح آمریکایی از فروشگاه های مختلف با یک نمایندگی اورجینال وجود داشته است که البته به لطف برپایی این نمایندگی امید است که تمامی مشکلات کرمانی های عزیز در زمینه دسترسی به جدیدترین و بروزترین محصولات اچ پی و دریافتت خدمات از آن کاملا مرتفع گردد.

اچ پی در کرمان
نمایندگی اچ پی

ضمن اینکه تفاوت دیگر میان این دو موضوع مربوط به خدمات و اعتبار ضمانت نامه ای است که اگر شما از یک فروشگاه عادی در هنگام خرید محصول اچ پی خود دریافت کنید، متوجه می شوید که اصلا این برگه تنها عنوان یک ضمانت نامه را با خود یدک می کشد و در عمل 100٪ فاقد اعتبار است.

اچ پی در کرمان | بخش های این نمایندگی

خب قطعا این همه تعریف و تمجید از نمایندگی اچ پی در کرمان باید در عمل نیز قابل رویت باشد و به همین خاطر نیز اچ پی آفیس تمام سعی و تلاش خود را به کار بسته است تا دقیقا مطابق همان بخش ها و خدمات جورواجوری که در شعبه مرکزی اچ پی در تهران را به تهرانی های عزیز ارائه می نماید به کرمانی های عزیز در نواحی جنوبی کشورمان نیز تقدیم نماید. به همین دلیل این مجموعه در صدد ایجاد بخش های مختلفی برای شعبه اچ پی در استان کرمان برآمده است که عبارتند از:

  • فروش و تعمیر انواع پرینترهای جوهری، لیزری و چند کاره HP
  • فروش و تعمیر انواع اسکنرهای HP
  • خدمات و پشتیبانی انواع لپ تاپ های خانگی و گیمینگ و حرفه ای HP
  • تعمیر و نگهداری و شارژ انواع مواد مصرفی و کارتریج های لیزری و جوهری اچ پی HP
  • تعمیرات و خدمات پشتیبانی انواع ماشین حساب هاب مهندسی ، اداری ، جیبی و حرفه ای
  • تعمیرات برد و تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ های پاویلیون، پروبوک، اکسپکتر، انوی، الیت بوک و گیمینگ اچ پی

می باشد تا بلکه سپاس کوچکی در برابر توجه بزرگ مردم خونگرم و محجور کرمانی به ارتقاء سطح کیفی دستگاه های الکترونیک آنان باشد.