در ادامه روند یکپارچه سازی ایران از برای استفاده محصولات و خدمات اچ پی این بار می خواهیم به سراغ نمایندگی رسمی در استان کهگیلویه و بویراحمد؛ یعنی نمایندگی اچ پی در یاسوج که مرکز این استان است برویم و مردم این خطه از جنوب غربی کشور عزیزمان را از امکان خرید و فروش و همچنین دریافت خدمات و تعمیر برای دستگاه های برند HP در شهر و دیار خود برخوردار نماییم. برای این منظور تنها کافی است قدری صبور باشید و تا انتهای این مطلب با تیم اچ پی آفیس همراه شوید تا با ویژگی های این نمایندگی در شهر مهمان نواز یاسوج بیشتر آشنا شوید.

استفاده از نمایندگی اچ پی در یاسوج

خیلی حیف است که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از فرصت خرید و استفاده از مدرن ترین دستگاه های دیجیتالی و الکترونیکی روز دنیا که با مارک اچ پی روانه بازار می شوند، بی بهره باشند و به همین خاطر نیز اچ پی آفیس به عنوان سفیر این برند نام آشنای آمریکایی در کشورمان بر آن شده است تا با ارائه یک نمایندگی رسمی اچ پی و یا تحت پوشش قرار دادن این شهر واقع شده در بخش های جنوبی ایران اقدام به ارائه خدمات اورجینال اچ پی به مردم شریف آن نماید.

طریقه استفاده از نمایندگی اچ پی در یاسوج بسیار راحت است و تنها کافی است شما عزیزان یا از طریق شماره های ارتباطی این نمایندگی از شعب نمایندگی مرکزی اچ پی جهت خرید پرینتر اچ پی و یا لپ تاپ اچ پی و دیگر محصولات این کمپانی اقدام نمایید و یا از طریق شماره های مربوط به نمایندگی مرکزی HP در ایران که در قلب پایتخت سرزمینمان؛ یعنی تهران واقع شده است، جهت رفع نیازهای خود اقدام نمایید. در بخش بعدی با قسمت های مختلفی که در نمایندگی HP در یاسوج می توانید با آن رو به رو شوید، آشنایتان خواهیم کرد.

اچ پی در یاسوج
نمایندگی اچ پی

معرفی بخش های این نمایندگی

خب قطعا این همه تعریف و تمجید از نمایندگی اچ پی در یاسوج باید در عمل نیز قابل رویت باشد و به همین خاطر نیز اچ پی آفیس تمام سعی و تلاش خود را به کار بسته است تا دقیقا مطابق همان بخش ها و خدمات جورواجوری که در شعبه مرکزی اچ پی در تهران را به تهرانی های عزیز ارائه می نماید به یاسوجی های عزیز در نواحی جنوبی کشورمان نیز تقدیم نماید. به همین دلیل این مجموعه در صدد ایجاد بخش های مختلفی برای شعبه اچ پی در استان کهگیلویه و بویراحمد برآمده است که عبارتند از:

  • فروش و تعمیر انواع پرینترهای جوهری، لیزری و چند کاره HP
  • فروش و تعمیر انواع اسکنرهای HP
  • خدمات و پشتیبانی انواع لپ تاپ های خانگی و گیمینگ و حرفه ای HP
  • تعمیر و نگهداری و شارژ انواع مواد مصرفی و کارتریج های لیزری و جوهری اچ پی HP
  • تعمیرات و خدمات پشتیبانی انواع ماشین حساب هاب مهندسی ، اداری ، جیبی و حرفه ای
  • تعمیرات برد و تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ های پاویلیون، پروبوک، اکسپکتر، انوی، الیت بوک و گیمینگ اچ پی

می باشد تا بلکه سپاس کوچکی در برابر توجه بزرگ مردم خونگرم و مهمان نواز این استان به ارتقاء سطح کیفی دستگاه های الکترونیک آنان باشد.