خیلی کم لطفی است که در یکی از استان های ایران که به سبب بافت تاریخی خود در جهان به ثبت رسیده شده است خبری از غول صنعت الکترونیک دنیا نباشد و ما از نمایندگی اچ پی در یزد بی بهره باشیم. به همین منظور نمایندگی مرکزی اچ پی آفیس در یک تصمیم کاملا حساب شده برآن شد تا با تحت پوشش قرار دادن این شهر تاریخی با مردمان کار درست و مهمان نوازش گامی دیگر در یکپارچه سازی کشورمان در خصوص بهره گیری از محصولات و خدمات برند HP به سلامت بردارد. اکنون شما یزدی های عزیز نیز می توانید به راحتی از بهترین و بروزترین دستگاه های اچ پی خود را بهره مند سازید.

نمایندگی اچ پی در یزد

یزد شهر قنات و قنوت و قناعت است و به همین خاطر اصلا جای تعجبی ندارد که بخواهیم این استان و شهرهای تابع آن را با بهترین های دنیا تجهیز کنیم؛ چرا که به معنای واقعی این استان در طول تاریخ ثابت کرده است که جولانگاه حضور برترین های دنیا در قلب خود می باشد و بواسطه نقطه مکانی اش نیز می تواند سبب ایجاد دسترسی های بسیار آسانی در محدوده مرکزی ایران عزیزمان گردد.

اچ پی در یزد
نمایندگی اچ پی

 

اچ پی در یزد

اچ پی آفیس تمام تلاش خود را به کار بسته است تا در استان یزد به مرکزیت شهری همنام خود؛ یعنی شهر یزد یک نمایندگی کاملا جامع و پویا را تاسیس نماید. نمایندگی که در ارتباط 100٪ با مجموعه مرکزی و رسمی اچ پی در قلب پایتخت پایتخت ایران، کلانشهر تهران باشد و بتوان در کوتاه ترین زمان ممکنه نیز آن را با جدیدترین محصولات اچ پی و همچنین ارائه خدمات نوین ان تجهیز نمود. به همین خاطر نیز ما در این نمایندگی درست همانند نمایندگی اچ پی در تهران عمل کرده و در آن بخش هایی نظیر:

  • فروش و تعمیر انواع پرینترهای جوهری، لیزری و چند کاره HP
  • فروش و تعمیر انواع اسکنرهای HP
  • خدمات و پشتیبانی انواع لپ تاپ های خانگی و گیمینگ و حرفه ای HP
  • تعمیر و نگهداری و شارژ انواع مواد مصرفی و کارتریج های لیزری و جوهری اچ پی HP
  • تعمیرات و خدمات پشتیبانی انواع ماشین حساب هاب مهندسی ، اداری ، جیبی و حرفه ای
  • تعمیرات برد و تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ های پاویلیون، پروبوک، اکسپکتر، انوی، الیت بوک و گیمینگ اچ پی

را احداث کرده ایم.

دلیل تاسیس این نمایندگی چیست؟

شاید این سوال برای شمار زیادی از شما مخاطبان عزیز پیش آمده باشد که چرا باید در شهر بادگیرهای ایران؛ یعنی یزد با بافتی قدیمی و سنتی از یک نمایندگی امروزی آن هم از برندی که خود باز کننده درب های جدید صنعت فناوری و الکترونیک در دنیا است، استفاده کنیم؟! پاسخ به این سوال اصلا سخت نیست؛

اچ پی آفیس به این خاطر در شهر جذاب و دیدنی یزد اقدام به تاسیس یک نمایندگی قدرتمند و صد البته رسمی از برند HP کرده است تا هم بتواند در کنار حال و هوای توریستی این خطه از کشورمان، گردشگران داخلی و خارجی را با محصولات امروزی برند اچ پی آشنا نماید و هم پاسخگوی بی چون و چرای ساکنین نواحی مرکزی کشورمان شود.

همانطور که می دانید یزد تقریبا در مرکزی ترین نقطه ایران استقرار یافته و به همین خاطر می توان با ایجاد و تحت پوشش قرار دادن این شهر از خدمات خرید، فروش و همچنین سرویس و تعمیر انواع و اقسام ماشین ها و دستگاه های مختلف اچ پی در آن به خوبی بازار میانی ایران را به سمت و سوی این برند معتبر جهانی در کشورمان سوق داد. البته ناگفته نماند که در یزد و یا شهرهای نزدیک به آن فروشگاه های زیادی با محوریت این برند امریکایی مشغول به فعالیت هستند که بی اغراق نمایندگی اچ پی آفیس در یزد گُل سر سبد تمامی آن ها خواهد بود.