اچ پی سرویس منوآل ، در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با سیستم منوال محصولات اداری و رایانه ای اچ پی بررسی های لازم را انجام داده و سپس خدمات کارگاهی نمایندگی رسمی را در این زمینه خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم. از این رپ پیشنهاد می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با سرویس منوآل اچ‌پی با کارشناسان ما در بخش مرکزی و تعمیرگاه‌های اچ پی همراه شوید. در ادامه با ما باشید.

 

 اچ پی سرویس

کمپانی رسمی اچ پی حساسیت بالای نسبت به خدمات خود و نحوه ی ارائه ی آن توسط نمایندگان دارد. از این رو همیشه با در نظر داشتن نیاز های اساسی کاربران خود در تلاش است تا خدماتی مناسب را به مصرف کنندگان برند، ارائه دهد . اما گستردگی و پوشش بالای این کمپانی در سراسر دنیا باعث شده که مدیران اچ‌پی در زمینه ی خدمات رسانی بسیار حساس عمل کنند. از این رو نمایندگان و مراکز رسمی و پشتیبانی برند HP را تقریبا در تمامی دنیا تاسیس نموده اند. این عمل باعث می شود تا مدیران این کمپانی با مشاهده ی گزارش های خود اطلاعات زیادی در ارتباط با نحوه ی فروش و خدمات دستگاه های خود بدست آورند.

 

 اچ پی سرویس
اچ پی سرویس

 

با وجود تمامی این استاندارد ها ، نمایندگی رسمی اچ پی در ایران مفتخر است تا تمامی خدمات مربوط به ماشین های اداری و رایانه ای اچ پی را به صورت شرکتی به عنوان نماینده ی اصلی اچ‌پی در ایران بر عهده داشته باشد. از این رو شما می توانید جهت ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در HP همراه شوید. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با بخش تنظیمات و کارایی پلاتر های اچ پی به صفحه ی دنیای HP دیزاین جت ها منتقل شوید.

 

SERVICE MANUAL

واژه ی سرویس منوآل چیست و کاربرد آن در کدام دسته از ماشین های اداری و رایانه ایی اچ‌ پی می باشد ؟ در اصل سرویس منوال را می توان در تمامی بخش تنظیمات ماشین های اداری و رایانه ای اچ پی پیدا نمود. اما اصلی ترین تفاوت آن با سایر محصولات دیگر نوع ارائه خدمات می باشد. در این بخش ما تصمیم داریم تا در ارتباط با سرویس منوال پرینتر های اچ پی اطلاعات بیشترین را خدمتتان ارائه دهیم. پیشنهاد می شود تا در ادامه همراه ما باشید.

 

SERVICE MANUAL
SERVICE MANUAL

 

گزینه ای به نام HP service manual در پرینتر ها دیده می شود. این گزینه به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند با تجربه ی خود تمامی ارور های موجود در پرینتر های لیزری و جوهرافشان را پیدا نموده و سپس آن ها را بر طرف نمایند. با توجه به عدم کارکرد پرینتر های خود پیشنهاد می شود پیش از مراجعه به نمایندگی رسمی، حتما به بخش سرویس منو آل مراجعه نموده و اطلاعات مورد نظر پرینتر خود را به کارشناسان ما ارائه دهید. با ما در ادامه همراه شوید تا بتوانید به راحتی تفاوت پرینتر های استوک و کارکرده را در پرینتر های لیزری و جوهرافشان تشخیص دهیم.

آموزش کار با setup manual |  اچ پی سرویس

همانطور که می دانید و گفته شد قطعات اداری اچ پی دارای یک سیستم راه اندازی می باشند که خیلی همه کاربردی و مهم به حساب می آید. اگر ناخودآگاه و به شکل غیر منتظره برای سیستم و چاپگر شما ایراداتی پیش اومد ، می توانید از بخش سرویس اچ‌پی آن را برطرف نمایید. تنها کافیست برای دسترسی به این پنل چاپگر خود را روشن کرده و از طریق منوی تنظیمات به گزینه ی tools برسید .سپس با استفاده از دکمه های دیگر می توانید گزینه ی سرویس را پیدا کنید.

 

آموزش کار با setup manual |  اچ پی سرویس
اچ پی سرویس

 

اما در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با نحوه ی کار تکنسین های اچ پی اطلاعات لازم را خدمتتون ارائه دهیم. ابتدا بهتر است بدانید که نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در جهت رضایت کاربران خود . تمامی خدمات را در ارتباط با چاپ درب محل شما کاربران گرامی حاظر شده. و در سریعتیرین زمان خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهند. در ادامه با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید‌.

 

تنظیمات محصولات اداری اچ پی

گزینه ی تنظیمات را در تمامی محصولات اداری و رایانه ایی اچ پی می بینیم. این تنظیمات به ما این امکان را می دهد تا آنگونه که دوس داریم کالای خودمات را شخصی سازی نماییم. حال در ارتباط با شخصی سازی فضایی که محصولاتی چون رایانه ها و لپ تاپ ها به ما می دهند. بیشتر و قابل توجه تر از سایر محصولات دیگر می باشد. اما در این زمینه ما محصولاتی را در حوزه ی ماشین های اداری طراحی نموده ایم .که با عملکردی صحیح و بجا به شما اجازه ی شخصی سازی و مدیریتی بالایی را در حوزه ی ماشین های اداری ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با دریوار های اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

تنظیمات محصولات اداری اچ پی
اچ پی سرویس

 

اما در آخر یکی از مهمترین وظایف سیستم منوال در پرینتر های. لیزری و جوهرافشان اچ پی مربوط به ایراد یابی اتوماتیک و دقیق این دستگاه ها می شود. با استفاده از قابلیت های بروز ماشین های اداری اچ پی دیگر هیچ نگرانی در زمینه ی چاپ و قطعات مربوط به آن نخواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارنشاسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید.