ایراد پرینت دستگاه های hp در نسخه جدید مکنتاش ، بررسی ایراد چاپ در ورژن جدید مک. اگر شما از آن دسته افراد هستید که در انجام عملیات چاپ در ورژن جدید مکینتاش ناموفق هستید. با ما همراه باشید تا در ادامه این مشکل را از طریق سیستم و برنامه های مرتبط به پرینتر های وایرلس اچ پی برطرف نماییم. همچنین شما می توانید برای اطلاع از جزئیات بیشتر در رابطه با پرینترهای hp و سیستم عامل مکینتاش با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

 

ایراد پرینت

در ورژن های پیشین مک اتصال پرینتر از طریق وایرلس به سیستم عامل های مکینتاش بسیار آسان و کاربردی تر بود. اما طبق گزارش‌های اخیر کاربران اچ پی، متوجه شدیم که انجام عملیات چاپ بر روی سیستم عامل جدید مکینتاش کمی با مشکل رو به رو است. در نظر داشته باشید اگر شما از سری کاربرانی هستید که از ورژن mac os v11 big sur استفاده می نمایید. این مطلب می تواند کمک زیادی در انجام عملیات چاپ به صورت وایرلس از طریق سیستم عامل مک به شما بکند. پس با ما همراه باشید.

 

ایراد پرینت
ایراد پرینت

 

پیش از اینکه به سراغ توضیحات لازم در رابطه با رفع ایراد چاپ برویم. بهتر است به چندین نکته ی کلیدی در رابطه با پرینترهای وایرلس و نحوه اتصال آنها با سیستم عامل های مختلف بپردازیم. اولین پوئن مثبت پرینترهای وایرلس اچ پی، اتصال از طریق شبکه وای فای به هر نوع دیوایسی می باشد. این قابلیت پرطرفدار باعث شده تا بسیاری از کاربران ، دیگر از کابل ها و سایر اتصالات دیگر برای انجام عملیات چاپ در پرینتر های وایرلس اچ پی استفاده نکنند.  نصب پرینتر HP در سیستم اندروید.

 

رفع ایراد پرینتر hp برروی سیستم عامل مک

همانطور که میدانید نحوه ی کار در این نوع پرینتر ها، طبق دستور چاپ از طریق سیستم می باشد. به طور مثال، شما اسناد خود را درون سیستم بارگذاری می نماید و پیش از اینکه دستور چاپ را بدهید. تنظیمات لازم را بر روی اسناد اعمال می کنید و سپس چاپ را انجام می دهید. تا خروجی را دریافت کنید. البته لازم به ذکر است که در بعضی از مواقع ایراد سیستمی باعث می شود که خللی در روند عملیات چاپ ایجاد شود. ما امروز قصد داریم که یکی از این ایراد ها را در سیستم عامل مکینتاش ورژن mac os v11 big sur برطرف نمایید. با ما همراه باشید.

 

رفع ایراد پرینتر hp برروی سیستم عامل مک
ایراد پرینت

 

اگر شما از ورژن mac os v11 big sur در سیستم عامل مکینتاش خود استفاده می کنید و ایرادات مختلفی در انجام دادن چاپ دارید ، ابتدا مطمئن شوید که مشکل سخت افزاری یا ایراد شبکه در سیستم و رایانه ی خود ندارید. ایراد سخت افزاری باعث میشود کرد. سیستم در لحظه آخر نتواند دستور چاپ شما را به پرینترهای وایرلس hp منتقل کند و همین مسئله باعث می شود که دستور چاپ متوقف شود. طریقه ی اسکن HP در مکینتاش .برای اطلاع از جزئیات بیشتر کلیک کنید.

 

 

نصب وایرلس بروی مک

در رابطه با ایراد شبکه نیز باید بگویم که ، ایراد شبکه باعث می شود که هیچ اتصالی بین سیستم عامل مکینتاش و پرینتر صورت نگیرد. در این صورت شما اسناد خود را نمی توانید بار گزاری و چاپ نمایید. حال برای برطرف نمودن این ایراد ابتدا لازم است که شما برنامه hp smart را در سیستم عامل مکینتاش خود نصب کنید. نرم افزار اچ پی HP SMART علاوه بر سیستم عامل مکینتاش ، بروی تمامی سیستم عامل های دیگر نیز قابلیت اجرا دارد. توجه داشته باشید. این نرم افزار را می توانید از طریق وبسایت رسمی اچ پی دانلود فرمایید.

 

نصب وایرلس بروی مک
ایراد پرینت

 

سپس با استفاده از این نرم افزار گزینه ی diagnose & fix را پیدا کرده و آن را باز کنید. این گزینه به طور خودکار مشکلات رایج پرینتر شما را بررسی می کند. و به طور خود معرف برای رفع آن ها راه کار هایی می یابد. توجه داشته باشید که برای استفاده از گزینه ی  diagnose & fix حتماً باید برنامه ی hp smart مربوط به ورژن سیستم عامل شما بر روی سیستم نصب باشد. اگر از برنامه ی hp easy start یا نسخه های مشابه دیگری در سیستم عامل مک استفاده می کنید و با مشکل چاپ رو به رو هستید. برای راحتی بیشتر از ورژن جدید اچ پی اسمارت استفاده نمایید.

 

ایرادات چاپ در سیستم عامل مکینتاش | ایراد پرینت

پس از باز کردن برنامه اچ پی اسمارت،  روی صفحه ابتدایی نرم افزار ، پرینتر  وایرلس اچ پی که تاکنون نصب کردید. را مشاهده می کنید. بر روی چاپگری که با مشکل چاپ روبه رو است دوبار کلیک کنید. پس از اینکه منوی مربط به پرینتر ، در دسترس قرار گرفت. از نوار بالایی این برنامه گزینه printers را بزنید. این منو قابلیت کشویی را دارد که پس از باز شدن شما می توانید گزینه ی  diagnose & fix مشاهده کنید. و بر روی آن کلیک کنید. پس از اینکه وارد منوی مخصوص شدید. از طریق گزینه ی شروع می توانید چاپگر خود را عیب یابی کنید. همچنین این برنامه به شما این قابلیت را می دهد. که چاپگر با سیستم عامل شما هماهنگ شود.

 

ایرادات چاپ در سیستم عامل مکینتاش
ایراد پرینت

 

کارشناسی نصب نرم افزار اچ پی در مک

پس از پردازش کوتاه ایرادات چاپگر و سیستم عامل شما بر روی صفحه ظاهر می شود. البته توجه داشته باشید. در حین پردازش به هیچ عنوان برنامه را نبندید. زیرا که پردازش دستگاه به طور کل متوقف می شود.  پس از تکمیل عیب یابی سیستم  diagnose & fix تمامی ایرادات کشف شده را برای شما لیست می‌کند. همچنین  نحوه تعمیر آنها را به شما نشان میدهد. در صورت تمایل شما میتوانید. با استفاده از گزینه next تمامی ایرادات را توسط برنامه و ورژن جدید مکینتاش برطرف نمایید. مراحل گفته شده مشکل شما با چاپ در ورژن جدید مکینتاش رفع می شود. اما اگر همچنان دچار ایرادات مشابه بودید. می توانید. با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. ما در کوتاه ترین مدت پاسخگویی شما خواهیم بود.

 

کارشناسی نصب نرم افزار اچ پی در مک
ایراد پرینت