بررسی چهارکاره های جدید اچ پی ، مطمئنا با مشاهده ی ماشین های اداری جدید که توسط کمپانی اچ پی طراحی و تولید می شوند متعجب خواهید شد. قابلیت های جدیدی که توسط این کمپانی برای رفاه بیشتر کاربران ارائه می شود . سرعت بالایی که در طول مصرف کمک به صرفه جویی در وقت ما می کند. کیفیت بی نظیری که اصلی ترین نقش را در دیده شدن اسناد ما دارند. تمامی این موارد به صورت استاندارد در تمامی محصولات اچ پی مشاهده می شود. قابلیت های جدید این دستگاه ها در کنار تمامی ویژگی های نامبرده شده . باعث شده تا اچ پی چاپگر های ایده آلی را به بازار عرضه نماید.

 

 

بررسی چهارکاره

پرینتر های چهار کاره ؛ در قدم اول هدف از ساخت این محصول توسط کمپانی اچ پی ، برقراری پلی بین محصولات اداری مهم در یک پکیج بود. حال این پیکیج ماشین های اداری چه کمکی به کاربران می کنند؟ در نظر داشته باشید که شما برای ایجاد یک فضای کار ، در بخش ماشین های اداری نیاز به چه محصولاتی دارید. به طور معمول بسیاری از مصرف کنندگان در این بخش نیاز به محصولاتی چون دستگاه چاپ ، برای اسناد ، دستگاه کپی ، اسکنر و … دارند.

 

بررسی چهارکاره
بررسی چهارکاره

 

تهیه ی این مجموعه از ماشین های اداری برای افراد ممکن است بسیار سخت باشد. زیرا که فراهم ساختن یک فضا برای نگهداری از این محصولات دغدغه ی بسیاری از افراد می باشد. پس در این بخش به این نتیجه می رسیم که چاپگر های چهارکاره فضای کمتری را نسبت به تهیه ی تک به تک ماشین های اداری اشغال می کنند. در قدم دوم متوجه می شویم که تهیه ی ماشین های اداری به صورت جداگانه می تواند هزینه ی بالایی برای ما داشته باشد.

 

پس بهترین راه خرید یک پرینتر چندکاره است. و در قدم سوم وقتی در میابیم که اچ پی با افزودن قابلیت های جدید به دستگاه خود مانند چاپ از طریق بیسیم ، مدیریت چاپگر از راه دور با استفاده از برنامه های هوشمند و البته سایر قابلیت های هوشمندانه تر ، دستگاهی را برای کاربران تهیه کرده . ترغیب می شویم که از سری چهارکاره های هوشمند اچ پی در انجام کاری های اداری خود استفاده کنیم . البته اچ پی خدمات متمایزی را بروی دستگاه های خود به کاربران ارائه می دهد که در ادامه در ارتباط با آنها تضیحات کاملتری را ارائه خواهیم کرد.

 

تصویر مرتبط با بررسی چهارکاره های جدید اچ پی - HP office printers
بررسی چهارکاره

 

مقایسه 283FDW و 183FW

در این بخش تصمیم داریم تا دو تا از دستگاه های پر طرفدار و مهم اچ پی را که در بخش چهارکاره طراحی و به بازار عرضه شدند خدمت شما معرفی نماییم.جهت آشنایی بیشتر با شارژ HP چاپگرها وارد لینک قرار گرفته شوید. ابتدا به بررسی چهارکاره ی محبوب ، یعنی 183 می رویم. در بخش اول بهتر است بدانید که این چهارکاره ی اچ پی در دسته پرینتر های لیزری رنگی مشغول به چاپ می باشد. ابعاد متوسط آن باعث شده تا در حوزه ی ماشین های اداری برای بسیاری از افراد گزینه ی محبوب و مناسبی باشد. نوع کاربری آن به طور استاندارد اداری بوده و توانایی چاپ را تا 30000 برگ در ماه به کاربران ارائه می دهد.

 

مقایسه 283FDW و 183FW
بررسی چهارکاره

 

اغلب این سری از دستگاه ها با قابلیت های متفاوتی طراحی می شوند که کاربران بتوانند گزینه ی مناسب خود را انتخاب کنند. سری183FW نیز با استفاده از قابلیت wireless خود توانایی چاپ از طریق بی سیم را به کاربران می دهد. روزولوشن چاپ 600 نقطه در اینچ این دستگاه به ما کمک می کند تا اسنادمان را با کیفیت بالایی به چاپ برسانیم . همچنین سرعت چاپ 16 برگ در دقیقه ی این دستگاه لیزری رنگی به ما کمک می کند تا بتوانیم زمان زیادی از وقت خود را در زمینه ی چاپ صرفه جویی کنیم.

 

بررسی اچ پی 283FDW

در بخش قبلی توانستیم تا یکسری از مشخصات پرینتر 183 را خدمتتان ارائه دهیم. در این بخش نیز سعی داریم با بررسی 283FDW یه فضایی را جهت مقایسه ی این دو چاپگر محبوب برای شما ایجاد کنیم. اولین مشخصه ای که در سری پرینتر های  HP 283FDW به چشم می خورد ، طراحی نزدیک این دستگاه به چاپگر 183 می باشد. هر دوی این دستگاه ها ابعاد نزدیک به همی دارند. چاپگر اچ پی 283 نیز به عنوان یک چاپگر لیزری رنگی به بازار عرضه شده .همین موضوع رقابت زیادی را در بین این دو دستگاه ایجاد می کند. جهت کسب ارتباط با ما در مرکز ماشین های اداری HP همراه شوید.

توانایی چاپ 40000 برگ به صورت ماهیانه را به کاربران می دهد. تقریبا تعداد 10000 برگ توانایی بالاتری نسبت به 183 به ما می دهد. توانایی چاپ این دستگاه در دقیقه نیز به 21 برگ می رسد. اگر مشخصات این دستگاه را با هم بررسی کنیم متوجه می شویم که آمار نزدیک به همی دارند. در نظر داشته باشید که HP laserJet MFP 283FDW توانایی چاپ از طریق Apple air print ،  HP eprint می باشد که توانایی چاپ به صورت پنل شخصی و وایرلس را به ما می دهند.

 

بررسی اچ پی 283FDW
بررسی چهارکاره