تخلیه ی تونر زائد درام کیت های اچ پی | در بسیاری از مواقع ما شاهد ایراداتی در چاپ خود می باشیم. که مربوط به تونر و عملکرد کارتریج نمی باشند. ایراداتی چون ، چاپ یکدست سیاه ، ایجاد خطوط و ایه بروی چاپ و … بسیاری از افراد برای بر طرف کردن این ایرادات کارتریج های خود را تعویض و یا شارژ می نمایند که در اکثر اوقات ایراد اصلی آنها بر طرف نمی شود. هنگامی که ما با ایراداتی از این قبیل رو به رو شدیم چه باید بکنیم.؟ منشا اصلی ایرادات این چنینی از چه قطعه ای می باشد. در این بخش با ما همراه باشید تا در ارتباط با ایراد اصلی درام کیت ها و نحوه ی تخلیه ی آنها موارد مهمی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

 

تخلیه ی تونر زائد

در نظر داشته باشید که پس از شارژ و خرید کارتریج ها ، بسیاری از کاربران گزارشاتی. را در ارتباط با نحوه ی چاپ غیر اصولی و نا متعارف برای ما ارسال می کنند. در نظر داشته باشید که عموما چاپگر هایی که از مخزن تونر و درام جدا استفاده می کنند. دچار این آسیب‌ها می‌شوند. آسیب های مربوط به درآمدهای پر و خالی نشده عمو من و گاها به شکل خطا در چاپ به نمایش در می آید. حال در بسیاری از پرینتر هایی که درام و کارتریج آنها از یکدیگر جدا بوده و دستگاه ها دارای منبع یونیت درام می باشند.

بسیاری از کاربران به جای شارژ از کارتریج های شرکتی و سازگار با پرینتر خود استفاده کردند. اما به هیچ عنوان مورد چاپ بی کیفیت آنها حل نشده است. خوب در این شرایط شما می توانید با مراجعه به نمایندگی و تحویل یونیت درام خود ، ایراد کار پرینتر را بر طرف کنید . طراحی و ساختار این یونیت ها به گونه ای می باشد که شنا بتوانید با تعویض ، درام ، سرویس و خالی نمودن تونر های زائد ، ایراد آنها را بر طرف سازید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیر و تعویض یونیت درام های پرینتر های لیزری رنگی و لیزری مشکی اچ پی با کارشناسان ما همراه شوید.

 

تخلیه ی تونر زائد

 

نمایندگی اچ پی

بسیاری از کاربران در ارتباط با وظایف و نحوه کارکرد یونیت در آنها از ما سوالات زیادی را می پرسند . ما نیز در این بخش از تصمیم گرفتیم تا با بررسی آن ها به مهمترین سوالات پاسخ دهیم. ابتدا جهت آشنایی بیشتر با یونیت درام ها بهتر است بدانید که این قطعات عموماً در پرینترهای لیزری مشکی و لیزری رنگی استفاده می شوند. وظیفه اصلی این قطعه انتقال دستورات لازم چاپ برسانیم می باشد. به طوری که ما بین تونر و کاغذ واسطه ای وجود داشته باشد. همچنین وظیفه درام در پرینترهای لیزری hp ، مرتب نمودن دستورات چاپ و انتقال آن بر روی کاغذ می باشد. تونر ها نیز پس از انتقال به رسانه ، با دمای استاندارد ، با توجه به شکل دلخواه کاربران بروی کاغذ ذوب شده و آماده ی خروج می شوند.

 

تصویر مرتبط با تخلیه ی تونر زائد درام کیت های اچ پی - HP durm cartridge

 

با این اوصاف متوجه شدیم مه یونیت درام ها نقش اساسی و مهمی را در پرینتر های لیزری اچ پی ایفا می کنند. یونیت ها انواع و اقسام مختلفی در بازار دارند. اچ پی با طراحی هوشمندانه تر این قطعات ، در سری دستگاه های جدید خود امکان آلارم و هشدار های چون ، زمان سرویس ، ایراد یابی خودکار ، زمان خالی نمودن تونر زائد و … را فراهم ساخته. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با دسترسی های یونیت درام ها و نحوه ی ارائه ی خدمات آن توسط نمایندگی ، با کارشناسان ما در نمایندگی تعویض کارتریج نمایندگی اچ پی دردشت همراه شوید.

 

نحوه ی سرویس یونیت درام

بهترین راه و اصولی ترین روش در ارتباط با تعمیر و سرویس یونیت درام های اچ پی ، در خصوص پرینتر های لیزری ، مراجعه به نمایندگی می باشد. دلیل این موضوع هم مربوط به پیچیدگی و تخصص تعمیرات لازم در ارتباط با این محصول می باشد. همچنین قطعات اهمیت بسیار زیادی در این سری از دستگاه های اچ پی دارند. پس با توجه به خدمات نمایندگی ما می دانید اگر دستگاه نیاز به تعویض قطعه داشته باشد. نمایندگی از قطعات نو و شرکتی بروی یونیت ها استفاده می کند. در نظر داشته باشید که ، تخلیه ی تونر زائد نیز به همین صورت انجام می شود. در جهت کسب اطلاعات بیشتر با درباره درایور های اچ پی با کارشناسان ما همراه شوید.

 

نحوه ی سرویس یونیت درام