وقتی حرف از نمایندگی اچ پی می زنیم در حقیقت داریم در مورد بخش های مختلفی این نمایندگی از برنید تمام عیار و مشهور به نام HP صحبت می کنیم. همانطور که می دانید امروزه نمایندگی های زیادی از برندهای آسیایی، اروپایی و همچنین آمریکایی در ایران تاسیس یافته است که برخی از آن ها خوب و برخی دیگر صرفا جنبه ویترینی داشته و خیلی از عهده ارائه خدمات پس از فروش و تعمیر محصولات تولیدی آن برند بر نمی آیند؛ البته این موضوع در خصوص نمایندگی های اچ پی صدق نمی کند و به همین خاطر هم است که ما برآن شده ایم تا در این بلاگ از اچ پی آفیس شما را هرچه بیشتر با بخش تعمیرات در نمایندگی اچ پی آشنا نماییم.

معرفی بخش تعمیرات در نمایندگی اچ پی

بخش تعمیرات در نمایندگی اچ پی یک قسمت کاملا پویا و حائز اهمیت است. چرا که امروزه به سبب افزایش مافوق تصور نرخ ارزی در کشورمان دیگر کمتر مشتری سازمانی و خصوصی به دنبال خرید محصولات جدید برند HP می باشد و اکثرا مراجعه کنندگان ما بیشتر به دنبال تعمیر دستگاه های اچ پی خود و یا حتی خرید مدل های استوک یا همان دسته دوم هستند.

با این حال اما هنوز هم هستند کسانی که عاشقانه به دنبال خرید بهترین های اچ پی می باشند و باید بگوییم اچ پی آفیس دقیقا همان جایی است که می تواند انواع و اقسام دستگاه های مدنظر شما را که تولید کننده آن اچ پی می باشد را ظرف کوتاه ترین زمان و با کمترین میزان هزینه ای برایتان تهیه نماید.

اما از بخش تعمیرات در نمایندگی HP نگذریم؛ در این بخش ما از متخصص ترین نیروها و تکنسین های تعمیراتی استفاده کرده ایم تا برایتان در کمترین زمان و بهترین قیمت ممکنه دستگاه هایتان را تعمیر و همچون گذشته غافل استفاده نمانید. این بخش از مجموعه اچ پی آفیس دارای ویژگی های ممتازی می باشد که شاید بد نباشد با هم به یک نگاه اجمالی در خصوص آن بی اندازیم.

تعمیرات در نمایندگی اچ پی
نمایندگی اچ پی

ویژگی های بخش تعمیرات

قسمت تعمیرات در نمایندگی اچ پی ما از یک فضای بزرگ و مجزا به نسبت دیگر بخش های مشاوره، ارائه محصول و همچنین انبار قرار دارد. ما در بخش تعمیراتی خود با عنایت به مواردی همچون:

  • امانت داری
  • مشتری مداری
  • صداقت در عمل
  • احترام به زمان
  • توجه به هزینه ها

و از همه مهمتر عدم وعده و وعید بی جهت توانسته ایم تا کنون بیش از هزاران پرینتر، پلاتر، لپ تاپ، مانیتور، سرور، ماشین حساب و دیگر محصولات اچ پی را تعمیر کرده و به همین واسطه خود را یکی از بهترین های تعمیراتی نه تنها در تهران بلکه در کل ایران تلفی می کنیم.

یادتان باشد در نمایندگی اچ پی آفیس اگر قرار به تعویض و جایگزینی قطعه ای برای دستگاه خراب شما باشد، آن قطعه قطعا با کیفیت اورجینال تهیه و در ساختار فنی دستگاه شما به کار بسته شده است. البته این را نیز از ما پذیرا باشید که واقعا برخی از دستگاه ها را هر چقدر هم که بخواهید تعمیر کنید، باز پس از مدتی به خرابی می افتد و به همین منظور هم است که در چنین مواقعی تیم تکنسین های تعمیراتی ما به شما گزینه تعویض دستگاه و یا خرید یک مدل دیگر را پیشنهاد می دهد.

کلام آخر

در پایان باید بگوییم مجموعه اچ پی آفیس و خصوصا تعمیرگاه ماشین های اداری و دستگاه های شخصی آن در تمامی روزهای سال آماده پذیرایی از دستگاه های خراب شما و عیب یابی و برآورد هزینه در راستای تعمیر هرچه کامل تر و دقیق تر آن می باشد.

پس با وجود ما از بابت ایجاد خرابی یا روشن نشدن ناگهانی دستگاه هایتان ذره ای نگرانی به دل خود راه ندید و تنها در این شرایط با کارشناسان واقع در مجموعه ما تماس حاصل فرمایید. ناگفته نماند که در صورت نزدیک بودن نشانی مکانی شما این تعمیرکاران ما هستند که در محل مورد نظرتان حاضر و مشکل دستگاهتان را حل و فصل می نمایند.