تعمیرات فکس لیزری HP | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با نحوه ی تعمیرات و کارگاه های مجاز تعمیر دستگاه های فکس اچ پی بررسی های لازم را انجام دهیم. بسیاری از کاربران در ارتباط با نحوه ی راه اندازی ، سرویس و تعمیر سوالات بسیاری را با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی مطرح نموده بودند. در نظر داشته باشید که دستگاه های فکس طراحی و عرضه شده توسط کمپانی اچ پی در بازار به دو صورت می باشد .در دسته ی اول ما شاهد محصولی با نام HP ink/laser Fax machine می باشیم. این دسته از محصولات کمپانی اچ پی به صورت تخصصی تنها در زمینه ی ارسال و دریافت فکس کمک می کند.

 

تصویر مرتبط با تعمیرات فکس لیزری HP - hp laserjetmultifunction

 

فاکس های اچ پی در دو دسته ی لیزری همانند سری محبوب 1240 و جوهرافشان همانند سری 640 طراحی و به بازار عرضه می شوند. در دسته ی دوم ما شاهد HP multifunction هستیم. این سری از محصولات اچ پی به عنوان پرینتر در دسته چاپگر های چند کاره طراحی و به بازار عرضه می شوند.  از سری مزایای این دستگاه های می توان به کاربری اداری و مناسب آنها اشاره نمود. در نظر داشته باشید که شما می توانید با تهیه ی سری Multifunction علاوه بر قابلیت فکس از سایر ویژگی ماشین های اداری نیز بهرهمند شوید. لازم به ذکر است که سری چاپگرهای multi نیز در دو دسته ی لیزری و جوهرافشان طراحی و به بازار عرضه می شوند.

 

 

تعمیرات فکس

به طور کلی تعمیرات فکس چه در دستگاه های multifunction و چه در دستگاه های FAX machine به چند گروه تقسیم می شوند. جدی ترین ایراد در این زمینه مربوط به نقص در سیستم عملکرد و بردی این دستگاه ها می شود. اگر این دستگاه ها در معرض عملکرد غیر استاندارد ، ضربه ، نوسان برق و خیلی از عوامل غیر اصولی قرار بگیرند. دچار آسیب های جدی می شوند. از این رو پیشنهاد می شود تا پس از خرید به درستی و با رعایت اصول و توان دستگاه ، دستورات چاپ لازم را ارسال نمایید.  در ارتباط با تعمیرات سخت افزاری دستگاه های فکس ، بهترین راه انتخاب مرکز مجاز و یا نمایندگی رسمی HP می باشد. از این رو شما می توانید به راحتی با برقراری ارتباط و یا مراجعه به مرکز دستگاه های فکس خود را در دست تعمیر قرار دهید.

 

در گروه دوم ما شاهد ایراداتی از قبیل عدم ارسال و دریافت ، قطعی ، بوق آزاد ، عدم ارتباط با گیرنده ، مشکل خط و … می باشیم. در نظر داشته باشید که نیمی از ایرادات این دسته مربوط به دستگاه و نیمی دیگر مربوط به خطوط می باشد. در صورت مشاهده ی هر گونه از این ایرادات ابتدا مطمئن شوید که دستگاه خود را به درستی نصب نموده اید. اگر توسط سیستم فکس را انجام می دهید حتما باید از درایور فول استفاده نمایید. همچنین Line دستگاه را نیز باید به خط ثابت متصل نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تنظیم فاکس HP راه اندازی فاکس اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید.

 

تعمیرات فاکس

شارژ فکس

فکس های لیزری اچ پی نیز دارای قطعات مصرفی زیادی می باشند که باید پس از دوره های مشخص شده برای سرویس و تعویض آنها اقدام نمایید.  به طور کلی قطعات مصرفی در تمامی پرینتر و دستگاه های فکس اچ پی به عنوان شاخه ای مهم از قطعات به حساب می آیند. در این سری از دستگاه های اداری شما می توانید با شارژ نمودن کاست و کارتریج های خود ، مقدار قابل توجه ای از هزینه های خود را کاهش داده و با کیفیت قبل همچنان به ادامه ی روند کاری خود بازگردید.

 

شارژ فکس

 

همچنین لازم به ذکر است. اگر در ارتباط با شارژ فکس اچ پی هر گونه اطلاعاتی داشتید. می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان ، از راهنمای های تکنسین های مربوطه بهرهمند شوید. همچنین جهت مشاوره و خرید دستگاه های HP multifunction و یا HP ink/laser Fax می توانید به صورت تلفنی و آنلاین با محصولات اچ پی آشنا شده و به صورت کامل قابلیت ، توانایی و … آن ها را با یکدیگر بررسی نمایید.

 

خرید قطعات جانبی فکس HP | تعمیرات فاکس

با توجه به قرار گیری دستگاه های فکس در دسته ی ماشین های اداری اچ پی ، لازم است بدایند که تمامی لوازم های جانبی این محصولات در نمایندگی رسمی به صورت اورجینال در دسترس شما کاربران گرامی می باشد. طی گزارش های اخیر متوجه شدیم که در چاپگر های multi و fax machine بسیاری از کاربران با ایراداتی از قبیل قطعی و وصلی سیم ، ایراد تلفن و … می باشند. در نظر داشته باشیدکه این قطعات به عنوان قطعات مصرفی در این دستگاه ها قرار گرفته است. از این رو پس از گذشت عمر مفید ، نیاز به تعویض دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با چاپگر های چهارکاره ی ارزان اچ پی با ما همراه شوید.

 

 

خرید قطعات جانبی فکس HP