دستگاه های اسکن یا بهتر است بگوییم همان اسکنرهای اچ پی نیز از کیفیت خارق العاده برخوردار هستند و کلا نمی شود ایراد خاصی را به بخش ماشین های اداری برند HP گرفت؛ چرا که اکنون بیش از 160 کشور مختلف جهان از این محصولات اداری و سازمانی استفاده می کنند و تا کنون هیچ اعتراض گسترده ای از بی کیفیت این قبیل محصولات اچ پی نیز به رویت نشده است! با این حال اما حتی بهترین محصولات اچ پی نیز روزی بالاخره دچار خرابی می شوند که اسکنرها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و برای همین است که ما می خواهیم در ادامه این مطلب از نمایندگی اچ پی آفیس توجه شما را به بخش تعمیر اسکنر اچ پی خودمان جلب نماییم.

تعمیر اسکنر اچ پی

اول از هر چیزی باید بدانید که اسکنرهای HP دارای انواع و اقسام مدل ها هستند که بخشی از آن ها در قالب پرینترهای چند کاره به بازار عرضه شده اند و برخی دیگر کاملا مستقل طراحی و تولید گشته اند. در این خصوص هیچ فرقی برای ما ندارد که اسکنر شما از کدام نوع باشد، زیرا قادر هستیم هر نوع اسکنر خرابی را که تولید شده کمپانی اچ پی باشد را در کوتاه زمین و با کمترین هزینه و از طرفی بهترین کیفیت ممکنه تعمیر و همچون روز اولش به شما مشتریان عزیز تقدیم نماییم.

ما در بخش تعمیرات پرینتر اچ پی آفیس بخش مجزایی را برای تعمیر اسکنرهای HP نیز مهیا کرده ایم و از آنجایی که تیم تکنسین های ما از بهترین های ایران و خصوصا کلانشهر تهران هستند، می توانیم خیلی ساده و راحت و تنها با یک عیب سنجی کلی مشکل دستگاه شما را تشخیص و به اطلاع شما صاحب دستگاه برسانیم تا در صورت موافقت شما جهت تعمیر اسکنر وارد عمل شویم.

البته این ها تنها بخش کوچکی از ویژگی های بخش تعمیر اسکنر اچ پی در مجموعه بزرگ اچ پی آفیس با رزومه ای چشمگیر و عملکردی قابل دفاع است و تنها زمانی شما می توانید با تمام ظرفیت های خرید، فروش، تعمیر و همچنین ارائه مشاوره و خدمات دهی این نمایندگی رسمی اچ پی مواجه شوید که فقط یکبار به آن مراجعه نمایید.

HP.Representative-32
نمایندگی اچ پی

آشنایی با نمایندگی رسمی اچ پی آفیس

اگر از دسته کسانی هستید که در خرید هر نوع دستگاه دیجیتالی اعم از رایانه های شخصی، ابزار کاری و همچنین ماشین های اداری در وهله اول به سراغ بهترین جهان؛ یعنی اچ پی می روید تا در صورت وجود محصول مورد انتظارات که قطعا هم موجود است از این برند خوشنام جهانی آن را تهیه نمایید، پس به یک نمایندگی رسمی و مجاز از این برند آمریکایی در کشورمان نیز نیاز پیدا خواهید کرد که در این خصوص کی بهتر از اچ پی آفیس برایتان می تواند باشد!

ما در نمایندگی اچ پی آفیس دارای بخش های مختلفی هستیم که عبارتند از:

  • فروش و تعمیر انواع پرینترهای جوهری، لیزری و چند کاره HP
  • فروش و تعمیر انواع اسکنرهای HP
  • خدمات و پشتیبانی انواع لپ تاپ های خانگی و گیمینگ و حرفه ای HP
  • تعمیر و نگهداری و شارژ انواع مواد مصرفی و کارتریج های لیزری و جوهری اچ پی HP
  • تعمیرات و خدمات پشتیبانی انواع ماشین حساب هاب مهندسی ، اداری ، جیبی و حرفه ای
  • تعمیرات برد و تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ های پاویلیون، پروبوک، اکسپکتر، انوی، الیت بوک و گیمینگ اچ پی

می باشیم.

با این اوصاف می بینید که بر خلاف بسیاری از نمایندگی های فیک و تقلبی HP در ایران می توانیم تضمین کننده کیفیت و رضایت شما در خرید هر یک از محصولات اچ پی در ایران باشیم. همچنین فراموش نکنید که هر نوع فعل و انفعالی در این نمایندگی رسمی اچ پی ثبت و ضبط می شود و در خصوص تعمیر دستگاه های اچ پی نیز ما به شما ضمانت مکتوب ارائه خواهیم کرد.