تعمیر گرافیک لپتاپ HP Zbook Creative G7 | در این بخش تصمیم داریم تا به صورت کامل در ارتباط با عملکرد و نوع کار گرافیک ها آشنا شویم. کارت گرافیک چیست و چه کاری را درون سخت افزار لپ تاپ های پر قدرت و مهیج HP Zbook Creative G7 انجام می دهد. همچنین در بخش های بعدی اصلی ترین عامل خرابی این قطعات را بررسی نموده. و اطلاعات صحیحی در این زمینه خدمت شما کاربران گرامی ارائه خواهیم نمود. با ما در ادامه همراه شده و از توضیحات واحد فنی نمایندگی رسمی فروش و خدمات. پس از فروش لپ تاپ های اچ پی استفاده نمایید.

 

تعمیر گرافیک لپتاپ

کارت گرافیک یک قطعه ی الکترونیکی درون سیستم های سخت افزاری و لپ تاپ ها می باشد. یکی از اصلی ترین وظیفه ی این قطعه پردازش گرافیک و کار پردازش سه بعدی سیستم را انجام می دهد. دستگاه هایی نظیر HP Zbook Creative G7 مبحث گرافیک به عنوان یکی از اصلی ترین قطعات درون این دستگاه به حساب می آیند. در کل نسل Zbook به عنوان یک لپ تاپ مناسب گرافیکی. و پردازنده ای برای کار هایی نظیر ساخت و ویرایش عکس و ویدیو به حساب می آید.

در همین راستا این لپ تاپ خلاق همواره از سیستم گرافیکی پیچیده تری نسبت به سایر دسته بندی های دیگر استفاده می کند. کارت گرافیک در لپ تاپ های هر دسته دارای مشخصات متفاوتی می باشد. از این رو شما می توانید بنا به نوع استفاده ی خود پیش از خرید دستگاه . مشخصات کارت گرافیک خود را نگاه کرده و دستگاهی متناسب با نوع کار خود تهیه نمایید. در نظر داشته باشید. افرادی که نیاز مبرمی به بازی و طراحی های سنگین ندارند و لپ تاپ خود را به عنوان یک دستگاه روزمره استفاده می کنند. نیازی به خرید دستگاه هایی با کارت گرافیک بالا نداشته و می توانند از لپ تاپ های سبکتری استفاده نمایند.

 

 

تعمیر گرافیک لپتاپ 

 

نمایندگی زد بوک های اچ پی

نشانه های خرابی کارت گرافیک : عموما الی ترین منشا خرابی کارت گرافیک ها از طریق تصویر و مانیتور به کاربران اطلاع داده می شود. در این حالت شما می توانید تقریبا مطمئن باشید که کارت گرافیک دستگاه خود دچار آسیب شده است. در قدم اول ممکن است که سیستم شما به هیچ عنوان هیچ تصویری به شما ندهد. اگر با این مورد رو به رو شدید می توانید احتمال زیادی را مبنی بر خرابی کارت گرافیک خود بدهید. البته در نظر داشته باشید که خاموشی صفحه نمایش سیستم های شما ممکن است علت های دیگری نیز داشته باشد. مورد بعدی نیز مجددا مربوط به بخش تصویر دستگاه شما می شود. جهت آشنایی بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی زدبوک های HP در تهران همراه شوید.

 

 

نمایندگی زد بوک های اچ پی

 

ممکن است هنگام کار با سیستم خود متوجه ی ایجاد خطوط عمودی – افقی و یا شطرنجی شوید. این عامل از عامل اولی شایع تر بوده و می توان آن را به عنوان اصلی ترین نشانه ی خرابی کارت گرافیک شناخت. کندی عملکرد سیستم و کندی تصویر نیز عامل دیگری برای نشان دادن ضعف درون کارت گرافیک لپ تاپ ها می باشد. ممکن است شما تصویر را با شفافیت عالی داشته باشید. ولی عملکرد سیستم شما بسیار کند و به صورت فریم ، فریم تغییر کند. در هنگام مشاهده ی این ایراد می توان حدس زد که کارت گرافیک دچار آسیب شده است.

 

تعویض کارت گرافیک لپ تاپ Zbook

لازم است در نظر داشته باشید که بر خلاف سیستم های PC ، کارت گرافیک درون لپ تاپ ها جزئی از بخش مادربرد می باشد. و تراشه و یا کارتی جداگانه ندارد. پس با توجه به این موضوع ما متوجه خواهیم شد. که ارتقا و یا استفاده از یک کارت گرافیک دیگر درون سیستم لپ تاپ ها ، کاملا بی معنی می باشد. زیرا که کمپانی پیش از نصب گرافیک بروی سیستم ، جای مناسب تراشه را بروی مادربرد ایجاد می نماید. و پس از آن تعویض این تراشه ، با تراشه های دیگر ممکن است با چالش های زیادی همراه شود.

 

 

تعویض کارت گرافیک لپ تاپ Zbook
تعمیر گرافیک لپتاپ

 

البته در نظر داشته باشید که نمایندگی رسمی تعمیرات گرافیک HP ، توانایی تعمیر چیپ لپ تاپ هایی. چون نسل HP Zbook Creative G7 را به شما می دهند. در بسیاری از مواقع این چیپ فابریک این سیستم تعویض نمی شود و شما می توانید با تعمیر آن مجددا سیستم خود را احیا کنید. همچنین در نظر داشته باشید که هنگام ضرورت و نیاز سیستم به قطعه ی چیپ شما می توانید. مجددا از چیپست شرکتی اچ پی با شماره سریال و حجم چیپست سازگار با سیستم خود استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر با پردازنده لپ تاپ HP می توانید وارد لینک قرار گرفته شده شوید. همچنین کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید.