تعمیر یونیت درام HP 1025 | یونیت درام در واقع یک همانند درام های قرار گرفته شده درون کارتریج می باشد. که اکثر مصرف کنندگان پرینتر های لیزری با آن آشنا می باشند. واحد درام درون پرینتر های لیزری اچ پی، یک استوانه با بار الکتریکی می باشد. اصلی ترین وظیفه ی این قطعه در سازمان پرینتر های HP این است که که پودر تونر را روی کاغذ برای ایجاد متن و تصاویر دستور داده شده از سوی کاربران ذوب کند.

در نظر داشته باشید. که وجود قطعه ای به نام درام یا یونیت درام ها درون پرینتر های لیزری مشکی و رنگی امری مهم و قابل اهمیت می باشد. از این رو باید نسبت به سرویس ، تعمیر و تعویض این قطعه به نکات مهمی توجه داشته باشید. در این بخش همراه شما هستیم تا در ارتباط با نحوه ی تعمیر و تعویض یونیت درام HP 1025 نکاتی را یادآور شویم. جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با پرینتر های اقتصادی اچ پی با ما همراه شوید.

 

تعمیر یونیت درام

یکی از مشکلات رایج در پرینتر های لیزری بحث یونیت دارم ها می باشد. حال بیاید با این قطعه و نوع عملکرد آن بیشتر آشنا شویم. یونیت درام ها عموما در دستگاه های لیزری اچ پی قرار می گیرند. این قطعه که به عنوان ، قطعه ای مصرفی در دسته چاپگر های اچ پی به حساب می آید به دو دسته تقسیم می شود. دسته ی اول درام هایی که به صورت خودکار بروی کارتریج های متصل هستند. این سری از درام ها پس از تعویض کارتریج به صورت خود به خود از دسترس خارج می شوند. و شما پس از جای گذاری کارتریج نو می توانید از درامی جدید استفاده کنید.

در دستگاه هایی که کارتریج و درام همانند سری 1025 از یکدیگر جدا می باشند. کمی موضوع متفاوت تر است. در این دسته پرینتر های درام ها در واحدی بنام یونیت درام کار اصلی خود را شروع می کنند. در همین راستا شما باید پس از دریافت هشدار های لازم نسبت. به سرویس و یا تعویض بونیت ، اقدامات لازم را انجام دهید. یونیت درام ها به ما این امکان را می دهند. تا به صورت جدا گانه آنها را در دست تعمیر قرار داده و از ویژگی های آن در پرینتر های HP بهرمند شویم.

 

تعمیر یونیت درام

 

لیزری رنگی اچ پی

در این بخش تصمیم داریم تا با مشخصات پرینتر لیزری رنگی HP 1025 بیشتر آشنا شویم. HP CP1025 از سری پرینتر های لیزری رنگی تک کاره ی کمپانی اچ پی می باشد. این دستگاه با ابعاد 399 * 461 * 251.5 میلی متر در نمایندگی طراحی شده است. وزن تقریبی این دستگاه با احتساب کارتریج های درون آن 12 کیلوگرم می باشد. از این رو قابلیت جا به جایی آسان را به کاربران خود می دهد. کاربری تک کاره  یاین دستگاه باعث شده تا کاربران تنها قابلیت چاپ را درون این دستگاه داشته باشند. و از سوی دیگر بتوانند اسناد رنگی خود را با سرعت 10 برگ در دقیقه چاپ کنند. در نظر داشته باشید که طبق اعلام کمپانی CP 1025 ، توان چاپ این دستگاه 15000 برگ A4  محاسبه شده است. | نمایندگی پرینتر اچ پی

 

 

لیزری رنگی اچ پی

 

یکی از مهمترین قطعات در دسته ماشین های اداری لیزری رنگی ، کارتریج ها می باشند. در همین راستا در این بخش تصمیم داریم. تا با کارتریج پرینتر CP1025 بیشتر آشنا شویم. این دستگاه لیزری رنگی در راستای تولید اسناد از کارتریج 126A استفاده می کند. کارتریج HP 126A نیز به دلیل قدرت بالای خود در چاپ و تفکیک اسناد مورد توجه بسیاری از کاربران در دسته ماشین های اداری و رایانه ای قرار گرفته است. HP 126A توانایی چاپ 1300 برگ مشکی و 1200 برگ رنگی را به کاربران خود ارائه می دهد. در همین راستا می توان از آن به عنوان یک کارتریج میان رده نام برد.

 

قطعات پرینتر لیزری HP CP1025

پرینتر لیزری HP 1025 از سری پرینتر های اداری محبوب و جمع و جور کمپانی می باشد. سری HP 1025 با بدنه ی سفید و مشکی و طراحی شده است. همچنین شما میتوانید این چاپگر را در دو دسته ی A و NW انتخاب و به سبد خرید خود اضافه نمایید. در نظر داشته باشید که پرینتر 1025 از سری کارتریج های HP 126A استفاده می کند. این سری از کارتریج ها را به عنوان ، کارتریج های بدون درام نیز می شناسند.

جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با درام کیت اورجینال HP با ما همراه باشید. به طور کلی مقاومت و عملکرد خوب این دستگاه باعث شده. تا کاربران بدون هیچگونه دغدغه ای بتوانند از مشخصات و ویژگی های این دستگاه در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ای بهرهمند شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی HP همراه شوید.

 

قطعات پرینتر لیزری HP CP1025