تفاوت سری G در پروبوک ها و زد بوک ها | با توجه به استقبال بسیار خوبی که نسبت به دو نسل پروبوک و زد بوک بین کاربران اتفاق افتاد . کارشناسان ما پر نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی تصمیم به ارائه ی اصلی ترین تفاوت بین دو نسل پر طرفدار آن ، یعنی سری G دارند. از این رو پیشنهاد می شود اگر از طرفداران این سری از لپتاپ های اچ پی هستید . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

 

تفاوت سری G

سری G نام دو نسل پرطرفدار از دو دسته بندی لپتاپ های کمپانی اچ پی می‌باشد. اچ پی در طراحی و بکارگیری زد بوک و پروبوک های خود از مدل G استفاده نموده و این موضوع ذهن بسیاری از کاربران را درگیر خود کرده است. کمپانی اچ پی سالیان بسیاری است که در زمینه ی طراحی و تولید ماشین های رایانه‌ای فعالیت درخشان را داشته است. محبوبیت بالای این کمپانی نیز در دسته ساخت لپ تاپ و دسته بندی محبوب این کمپانی شکل گرفته است. اچ وی در جهت کسب رضایت کاربران خود توانسته تا دسته بندی دقیق و کامل از ماشین های رایانه‌ای خود ارائه دهد. از این رو کاربران می دانند تا به دنبال محصول مورد علاقه ی خود در چه دسته بندی بگردند.

 

تفاوت سری G

 

 

ما در این بخش دو دسته ی پروبوک و زد بوک را در اختیار داریم که هر دوی این سری با پیشوند .G مدل های خود را به بازار عرضه کرده اند. اگر کمی آشنایی با سری Zbook اچ پی داشته باشید . متوجه خواهید شد که این برند از ابتدا محصولات خود را در سری G به بازار معرفی نموده. اولین مدل این دستگاه ها با نام .G1 به بازار عرضه شد و پس از هر سری آپدیت و معرفی دستگاه جدید سری G وسعت بیشتری پیدا می کرد. جهت مشاهده و معرفی دسته بندی جدید لپ تاپ ها با ما همراه باشید.

 

آشنایی با Zbook اچ‌پی سری جی

همانطور که می دانید زد بوک ، یکی از چندین محصول کمپانی اچ پی در دسته ی لپ تاپ ها می باشد . اچ پی در جهت بهبود کار کاربران خود در زمینه های حرفه ای ویرایش ، مانند ویرایش فیلم ، ادیت ویدیو ، ساخت انیمیشن‌های سنگین ، ساخت تصاویر و ویدیو های 3D و … تصمیم به ساخت لپ تاپ قدرتمند با امکانات و عملکرد مناسب به نام زدبوک کرده است. در بخش طراحی و شکل ظاهری این دستگاه ، از نکات بسیار ظریف و زیبایی استفاده شده که با توجه به نوع کاربری این دستگاه ها خدمت کاربران ارائه می شود.

 

آشنایی با Zbook اچ‌پی سری G
تفاوت سری G

 

حال با توجه به امکاناتی که این دستگاه ها به ما می دهند می توان به حالت چرخشی x360 ، تاچ اسکرین و … اشاره نمود. قابلیت جدا سازی کیبورد و صفحه ی نمایش از روی این دستگاه ها باعث می شود. تا کاربران بتوانند به راحتی به صورت یک لوح یا تبلت از لپ تاپ زد بوک خود استفاده نمایند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید سری زد بوک ها با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

 

آشنایی با پروبوک سری G

لپ تاپ های پروبوک اچ پی نیز ، به عنوان یک لپ تاپ پر قدرت و مستحکم توسط کمپانی به بازار معرفی شده اند. این دستگاه ها با توجه به نوع طراحی و کانفیگ که دارند یک سری محبوب‌ برای تمامی افراد در زمینه های کاری به حساب می آیند. قیمت و هزینه های پروبوک های اچ پی با توجه به قابلیت های این دستگاه ها بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد. از این رو بسیاری از کاربران بنا به پردازنده و عملکرد خوب و قابل توجه .این دستگاه ها را در سبد خرید خود قرار می دهند.

استحکام بالا و کیفیت مناسب لپ تاپ های پروبوک به ما این امکان را می دهد. تا بتوانیم بدون هیچگونه دغدغه ای از این دستگاه ها در هر محیطی استفاده نماییم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه سری لپ تاپ های پروبوک با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی در ارتباط باشید. همچنین شما می توانید در تمامی زمینه های مربوط به ماشین های رایانه‌ای اچ‌پی و  لپتاپ های خلاق HP  با متخصصین ما همراه بود و از مشاوره ی آنها نهایت استفاده را ببرید . | تفاوت سری G

 

آشنایی با پروبوک سری G