تنظیمات فن لپتاپ HP از طریق سیستم عامل ویندوز ، چگونه می توانیم از تنظیمات ویندوز ، صدای فن و در کل،  عملکرد فن را تنظیم نماییم. بسیاری از افراد به دنبال راه کارهایی هستند تا بتوانند صدای فن لپ تاپ خود را تنظیم نمایند. شما میتوانید برای تعمیر لپ تاپ اچ پی خود به نمایندگی ما در مرکز تهران مراجعه فرمایید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ایرادات لپ تاپ شما را برطرف می نمایند.

 

 

تنظیمات فن لپتاپ

ما در این بخش می توانیم از طریق سیستم عامل ویندوز ، فشارهای مضاعف بروی فن را کاهش دهیم ، با ما همراه باشید تا در ادامه بتوانیم بیشتر با ویژگی تنظیمات ویندوز آشنا شویم. نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش لپ تاپ های اچ پی . برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. ایراد بایوس در لپ تاپ HP  ، برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

تنظیمات فن لپتاپ
تنظیمات فن لپتاپ

 

همانطور که می دانید اصلی ترین قطعه در هر لپ تاپ مادربورد می باشد. در اصل می توان گفت که وظیفه ی کل پردازش در لپ تاپ به عهد ی این قطعه ی حساس می باشد. مادربورد ها مرکز اصلی قرار گیری قطعات مهم بروی سیستم می باشد . پس تغییرات ناشی از داغ شدن ، و کار قطعات بروی این بورد انجام می شود.

 

 

وظیفه ی فن در لپتاپ های HP |تنظیمات فن لپتاپ

 

کار فن در لپ تاپ های اچ پی بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. زیرا که وظیفه ی  خنک کردن مادربورد لپ تاپ بر عهده ی فن ها است.  اگر فن لپ تاپ های اچ پی به درستی کار نکند چه اتفاقی برای لپ تاپ ما می افتد؟ بهتر است بدانید که اگر فن ها وظیفه ی خود را به خوبی انجام ندهند ، گرمای ناشی از فعالیت و پردازش قطعات مختلف لپ  تاپ ، مادربورد لپ تاپ های اچ پی را به خطر بی اندازد.

 

وظیفه ی فن در لپتاپ های HP |تنظیمات فن لپتاپ 
تنظیمات فن لپتاپ

 

در این پست نحوه ی کاهش فشار بروی فن لپ تاپ را از طریق سیستم عامل ویندوز آموزش می دهیم. برای شروع به این کار ابتدا لازم است که لپ تاپ اچ پی خود را روشن نمایید. پس از اینکه سیستم روشن شد و پردازش خود را انجام داد. به سراغ منوی START ویندوز بروید. از طریق این منو به control panel لپ تاپ برسید. راه های دیگری نیز برای رسیدن به منوی کنترل پنل وجود دارد.

 

تنظیم فشار فن لپ تاپ های HP

پس از اینکه وارد منوی کنترل پنل شدید می توانید از طریق نوار سرچ این صفحه عبارت power را جست و جو نمایید. در نظر داشته باشید که ما قصد داریم با استفاده از تنظیمات ویندوز صدای نا هنجار فن لپ تاپ اچ پی را کنترل نماییم. پس از اینکه گزینه ی پاور در نتایج جست و جو دیده شد ، بروی آن کلیک کنید.

 

تنظیم فشار فن لپ تاپ های HP
تنظیمات فن لپتاپ

 

پس از باز شدن صفحه ی power option  ، شما باید نقشه ی پیش فرض سیستم را تغییر دهید. برای انجام این کار گزینه ی change plan setting را انتخاب نمایید. در این منو شما قابلیت های زیادی چون تنظیم نور صفحه ، تنظیم باتری و شارژ لپ تاپ و … را دارید.  از طریق این منو وارد بخش   change advanced power setting شوید.

 

تنظیمات لپ تاپ از طریق منوی control panel

از طریق منوی کشویی شما باید گزینه ی power saver را انتخاب نمایید. گزینه های فراوانی پیش روی شما قرار می گیرند که شما باید بین آنها گزینه ی Sleep را انتخاب نمایید. از طریق sleep after و hibernate after گزینه های تنظیمات بیشتر را انتخاب نمایید. شما می توانید از طریق ویدیویی که بالای صفحه قرار دارد ، این مراحل را به آسانی طی کنید.

 

تنظیمات لپ تاپ از طریق منوی control panel
تنظیمات فن لپتاپ

 

از طریق این تنظیمات شما می توانید مقدار زمان غیر ضروری را کاهش دهید. کاهش تنظیمات از این قبیل برنامه ها فشار زیادی را از روی فن کاهش می دهد. بسیاری از کاربران در رابطه با صدای فن هنگامی که به برق متصل می باشد زیاد است ، مطمئنا لپ تاپ ایراد خنک کننه onboard دارد.

 

تعمیرات سخت افزار لپ تاپ HP در نمایندگی

توجه داشته باشید که اگر تنظیمات لپ تاپ شما بروی باتری فعال می باشد. آن را بروی گزینه یpassive تغییر دهید. توجه داشته باشید برای اینکه تمامی این گزینه ها فعال شوند باید انتها کار گزینه ی  ok را بزنید. در غیر این صورت تمامی تغییرات برای شما اعمال نمی شود. همچنین توجه داشته باشید که می توانید تعمیرات سخت افزار لپ تاپ HP را به کارشناسان ما در نمایندگی بسپارید.

 

تعمیرات سخت افزار لپ تاپ HP در نمایندگی
تنظیمات فن لپتاپ

 

بهتر است برای اینکه تنظیمات شما به درستی بروی پردازنده اجرا شود ، یکبار لپ تاپ را مجددا ریست کنید. پس از راه اندازی کامل سیستم ، تغییرات شما اعمال خواهد شد. شما می توانید با استفاده از این روش مقدار فشار روی لپ تاپ خود را کاهش دهید. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کرشناسان ما تماس حاصل فرمایید.