حذف چاپگر از حساب کاربری HP ، چگونه می توانیم پرینتر اچ پی خود را از حساب ، اچ پی حذف کنیم. پس از خرید محصولات اچ پی ی، این شرکت به شما امکانات را می دهد که شما می توانید از آنها استفاده کنید. پرینتر های اچ پی بسته به نوع کاربری های متفاوت امکانات بیشماری را به کاربران می دهند. یکی از این ویژگی ها استفاده از وایرلس پرینتر در عملیات چاپ می باشد. پس از خرید چاپگر اچ پی در صورت تمایل می توانید حساب کاربری در سایت hp ایجاد کنید.

 

حذف چاپگر

نصب درایور پرینتر های اچ پی چگونه می باشد؟  یکی از قابلیت های حساب اچ پی این است که به شما کمک می‌کند، به صورت وایرلس عملیات چاپ خود را انجام دهید. ویژگی چاپ به صورت وایرلس کار را برای کاربران این محصول بسیار ساده تر می کند. کاربرانی که از نوع پرینتر های وایرلس استفاده می کنند می تواند عملیات چاپ، اسکن، کپی، تنظیمات تخصصی پرینتر و رفع ایراد را در شبکه بی سیم اچ پی اسمارت، از طریق این وب سایت انجام دهند.

 

حذف چاپگر
حذف چاپگر

 

مدیریت حساب کاربری اچ پی | حذف چاپگر

حذف چاپگر ، چگونه می توان حساب خود را از روی این سامانه حذف نمود (مدیریت حساب کاربری اچ پی ). با ما همراه باشید تا در ادامه مراحل حذف را با هم انجام دهیم. در قدم اول واجب است که شما از طریق رایانه های شخصی خود وارد مرورگرتان شوید و آن را باز کنید. پس از باز شدن مرورگر در نوار جست و جو ، تنها کافیست به وبسایت www. HPsmart.com مراجعه کنید. پس از اینکه مرورگر صفحه مورد نظر را برای شما باز کرد.

 

مدیریت حساب کاربری اچ پی 
حذف چاپگر

 

اکانت کاربران در سایت HP

شما باید روی گزینه sign in بزنید تا وارد حساب کاربری ایجاد شده ی خود بشوید. پس از یک پردازش کوچک صفحه ی ورود برای شما باز می شود. سیستم از شما آدرس ایمیل مرتبط با حساب کاربریتان را می‌خواهد، در نظر داشته باشید که باید از قبل در این سامانه ثبت نام کرده باشید. پس از وارد کردن ایمیل خود گزینه بعدی (next) را بزنید. در صفحه جدید از شما رمز عبور میخواهد که شما آن را باید برای امنیت بیشتر وارد کنید. نمایندگی تعمیرات اچ پی پرینتر در مرکز تهران.

اکانت کاربران در سایت HP
حذف چاپگر

 

تنظیمات چاپگر در اکانت اچ پی

پس از وارد کردن اطلاعات خود بروی گزینه ورود بزنید تا به صفحه اصلی منتقل شوید. در صفحه ی اصلی، چاپگرهایی را که از قبل بر روی این حساب نصب کردید به شما نشان داده می شود. در این مرحله کافیست پرینتری را که می خواهید حذف کنید. انتخاب کرده و سپس گزینه change settings را بزنید. بسته به نوع حساب HPsmart شما، ممکن است تنظیمات چاپگر به صورت خودکار برای شما نمایش داده شود. با توجه به موارد نام برده می توانید تنظیمات چاپگر در اکانت اچ پی را انجام دهید.

 

پس از اینکه وارد صفحه change settings  شدید با استفاده از گزینه remove printer ، می‌توانید چاپگر خود را حذف نمایید. پس از اینکه گزینه مربوطه را زدید ، سیستم برای اطمینان بیشتر ، از شما مجددا تایید حذف کردن این پرینتر را می گیرد. پس از انجام تمامی این مراحل پرینتر شما از حساب کاربریتان حذف می شود. برای اطلاع بیشتر در رابطه با پرینتر های اچ پی می توانید با نمایندگی اچ پی در ایران تماس حاصل فرمایید.