خرابی تصویر HP Elitebook 8460 | در بسیاری از مواقع ، هنگام کار با لپ تاپ ممکن است متوجه ی ایرادات و خطا هایی از سوی دستگاه شوید. به طور مثال ممکن است تصویر صفحه نمایش شما با ایراداتی چون شطرنجی شدن ، پرش تصویر ، افتادگی عمودی یا افقی خطوط و … همراه شده باشد. در این میان ممکن است ایراد دستگاه شما یا به صورت بردی و یا به صورت صفحه نمایش باشد. در ادامه همراه ما باشید تا بتوانیم در ارتباط با مورد پریدگی و عدم بالا آمدن تصویر بررسی های بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی انجام دهیم.

 

خرابی تصویر 8460

خراب تصویر در لپ تاپ های اچ پی ممکن است به دو شکل صورت بگیرد. ایراد نرم افزاری و ایراد سخت افزاری. در بسیاری از مواقع ممکن است ایراد نرم افزاری باعث خرابی دستگاه های شما شده باشد. برای رفع این ایراد در قدم اول باید ورودی های و نتایج لپ تاپ خود را بررسی کنید. حال در نظر داشته باشید که ایرادات این چنینی، اغلب با آپدیت کردن نرم افزار ها و ویندوز بر طرف می شود. در نظر داشته باشید که در برخی از موارد  ممکن است. مشکلات مربوط به ناسازگاری در بخش نرم افزاری مربوط به درایورهای خراب شما در لپ تاپ باشد. در هر صورت، لازم است بدانید که راه های  بسیاری برای رفع آنها وجود دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با صفحه نمایش اصلی الایت بوک با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید.

 

 

خرابی تصویر 8460

 

سخت افزار لپ تاپ های Elitebook 8460 : در نظر داشته باشید. در بسیاری از مواقع ، ایراد تصویر ندادن این دسته از لپ تاپ ها ، مربوط به بخش سخت افزار دستگاه می شود. حال باید مشخص شود که کدام واحد از سخت افزار این دستگاه آسیب دیده و باید تعمیر شود. راه حل های بسیاری برای تشخیص خرابی در قطعات لپتاپ های الایت بوک وجود دارد که شما می توانید با بررسی آنها مطمئن شوید. که ایراد شما از کدام بخش از سخت افزار می باشد. در نظر داشته باشید در برخی از مواقع به دلیل خاموشی صفحه ی نمایش، تشخیص ایراد دستگاه کمی سخت می شود. و کاربران نمی توانند به صورت دقیق ایراد خود را مشخص نمایند. در صورت بروز چنین ایراداتی شما می توانید با مراجعه به نمایندگی HP در زمان خود نهایت صرفه جویی را انجام دهید.

 

تعویض فلت – تعویض صفحه نمایش

در قسمت های قبلی در ارتباط با ایرادات نرم افزاری و ایرادات سخت افزاری توضیحات مختصری را خدمت شما کاربران گرامی اعلام نمودیم. حال در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با قطعه ی اصلی یعنی برای تصویر یا همان صفحه نمایش ها اطلاعات بیشتری را بررسی نماییم. در قدم اول تمامی لپ تاپ های اچ پی همگی برای انتقال تصویر از یک کابل داخلی به نام فلت استفاده می کنند. در بسیاری از مواقع ممکن است که ایراد تصویر شما کاربران گرامی مربوط به پارگی و یا از کار افتادن کابل فلت باشد. از این رو لازم است تا دستگاه باز شده و سلامت ایم کابل مورد تست قرار بگیرد.

همانطور که دگفته شد فلت وظیفه ی انتقال تصویر از مادربرد به صفحه نمایش های LED و یا LCD را دارد. در اکثر لپ تاپ های اچ پی موقعیت قرار گیری این کابل بین قاب B و لولا ها می باشد. همچنین باید در نظر داشته باشید که این کابل بنا به ضخامت بسیاری جزئی خود ، بسیار آسیب پذیر می باشد. لذا در همین راستا ممکن است ایرادات عدم نمایش تصویر و یا پریدگی صفحه  از عملکرد این قطعه باشد.

 

 

تعویض فلت – تعویض صفحه نمایش

 

تعویض صفحه نمایش لپ تاپ | خرابی تصویر 8460

تعویض صفحه نمایش لپ تاپ های اچ پی ، عملیاتی تخصصی و نیازمند آگاهی بالا در زمینه ی ماشین های رایانه ای می باشد. در همین رساتا بسیاری از کاربران به صورت شخصی تعویض این قطعه را خودشان بر عهده می گیرند. در هنگام تعویض این قطعه باید خیلی از اصول و نکات را رعایت نمود تا دستگاه ، ال سی دی و قاب دچار هیچگونه ایرادی نشوند.

از این رو پیشنهاد می شود تا در صورت نیاز و رضایت فردی خودتان ، ویدیو های مربوط به تعویض صفحه نمایش لپ تاپ های اچ پی را با دقت نگاه کرده. و سپس به صورت مرحله ای نسبت به تعویض این قطعه عملیات لازم را انجام دهید. همچنین در نظر داشته باشید که از ابزار آلات درست و مناسب جهت تعویض قطعه ی ال سی دی استفاده می نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با صفحه نمایش اورجینال لپتاپ HP با کارشناسان ما در واحد فنی همراه شوید.

 

 

تعویض صفحه نمایش لپ تاپ | خرابی تصویر 8460