درام کیت اورجینال HP | نمایندگی رسمی تصمیم دارد تا در این پست به اهمیت قطعه ای به نام درام در مکانیزم چاپ و قطعات کارتریج های اچ پی بپردازد. از این رو شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قطعاتی همانند درام و درام کیت ها با ما در ادامه همراه شوید. در نظر داشته باشید که درام ها به دو صورت درون پرینتر های اچ پی قرار می گیرند . دسته ی اول درام هایی هستند که به صورت شرکتی بروی کارتریج قرار دارند. این قطعه با شارژ و یا تعویض کارتریج به صورت خودکار تعویض می شود. دسته ی دوم درام کیت ها هستند. درام کیت ها به عنوان قطعه ای مجزا درون پرینتر های لیزری اچ پی قرار می گیرند . در ادامه در ارتباط با ساختار آنها توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم کرد.

 

 

درام کیت

درام کیت ها ..! شکل اولیه ی این سری از درام های اچ پی با یکدیگر متفاوت بوده و در درون هر دستگاه به طور خاصی جایگذاری می شوند. اچ پی با جداسازی درام از روی کارتریج ها در برخی از دستگاه های لیزری خود ، این قطعه را به صورت مستقل درون دستگاه ها قرار داد. پرینتر های همچون 102 ، 104 ، 130 ، 132 و … دستگاه های هستند که درام های جداگانه ای دارند . در کارتریج این سری از دستگاه ها ما دیگر شاهد قطعه ای به نام درام نخواهیم بود.

جداسازی درام از کارتریج مزایا و معایب خودش را به همراه داشته است. بسیاری از کاربران معتقد اند که جداسازی درام باعث صرفه جویی در هزینه های کارتریج شده . در نقطه ی مقابل این افراد بسیاری نیز می گویند که جدا سازی این قطعه باعث شده تا کاربران به صورت مرتبط و منظم استاندارد های لازم را در جهت سرویس و تعویض این قطعه انجام ندهند . همچنین سرانجام این موضوع نیز باعث آسیب رسیدن به پرینتر ها می شود.

طی بررسی های نمایندگی اچ پی ، و گزارشات ارسال شده توسط شما کاربران متوجه شدیم که میزان رضایت از پرینتر هایی که از یونیت درام و کارتریج های بدون درام استفاده می کنند . مناسب و در رده ی مثبت قرار گرفته است. ( البته با توجه به میزان کار و توان چاپگر های HP ) اما نکته ای که در ارتباط با قطعه ی درام وجود دارد . مرغوبیت و کیفیت آن می باشد..! جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارسال قطعات HP با کارشناسان ما در نمایندگی همراه شوید.

 

درام کیت

 

نمایندگی اچ پی

بسیاری از مصرف کنندگان گزارشاتی مبنی بر ایراداتی که در زمینه ی چاپ و چاپگر ها  مربوط به قطعه ی درام می باش برای ما ارسال نموده اند . ایراداتی همچون نقطه ، سایه ، حاله ، خط ، سیاه کردن صفحه و … در چاپ . پس از بررسی های به عمل آورده متوجه شدیم که این افراد به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول افرادی هستند که کارتریج های خود را شارژ کردند اما قطعات مصرفی آن را عوض نکردند. یا افرادی که کارتریج خود را شارژ نمودند اما توجه ای به یونیت درام خود نداشته اند . دسته ی دوم هم افرادی هستند که کارتریج خود را عوض کردند اما همچنان ایراداتی مشابه را مشاهده می کنند. ایراد از چیست ؟

 

نمایندگی اچ پی

 

در قدم اول در نظر داشته باشید هنگامی که کارتریج های خود را شارژ می کندی از قطعات مصرفی و اورجینال همانند تونر ، مگنت ، دارم و … استفاده کنید . تعویض درام باعث می شود تا شما اسناد خود را با وضوح بهتری به چاپ برساندی . همچنین افرادی که از پرینتر هایی که دارای یونیت درام می باشد استفاده می کنند در نظر داشته باشند . که پس از شارژ یا حتی تعویض کارتریج های خود حتما یونیت درام خود را سرویس و تخلیه نمایند . در غیر این صورت چاپگر ممکن است چاپ خود را به خوبی انجام ندهد .

 

قطعات مصرفی اورجینال

در برخی از مراکز ماشین های اداری مشاهده می کنیم که بسیاری از افراد با استفاده از قطعات نا مرغوب و ناسازگار با سری کارتریج ها ، شروع به تعویض و شارژ کارتریج ها می کنند . این عملکرد و استفاده از قطعات ناسازگار با پرینتر ها می تواند عامل اصلی در تخریب چاپ و چاپگر ها باشد. اگر کیفیت ، سطح وضوح ، ترکیب رنگ و  سلامت دستگاه های چاپگر HP برای شما اهمیت دارد . حتما با مراجعه به مارکت های مجاز HP و استفاده از قطعات اورجینال به اهداف خود در چاپ برسید . جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در مرکز تهران  ارتباط باشید.

 

قطعات مصرفی اورجینال