درباره لپتاپ اچ پی hp elite x2 ،این بار قصد داریم تا به یک محصول بی نظیر در دسته ی الیت بوک ، لپ تاپ های اچ پی شاره کنیم. در این پست بیشتر در رابطه با مشخصات فنی و ظاهری این الیت بوک های کمپانی اچ پی بحث خواهیم کرد. در واقع hp elite x2 یک لپ تاپ در بین میان رده های اچ پی می باشد. که تفاوت‌های زیادی با سایر دسته های اچ پی دارد. بهتر است در ابتدا به طراحی این لپ تاپ بپردازیم. ظاهری منحصر به فرد و شکیل به اضافه ی طراحی زیبا و خیره کننده خصوصیت ویژه ای است که واجب است به آن بپردازیم.

درباره لپتاپ

تاچ اسکرین یا همان صفحه لمسی که در ویژگی های ، نمایشگر این لپ تاپ به کار رفته. یکی از آپشن های بی نظیر برای کاربران سخت پسند می باشد.  عموما وجود تاچ اسکرین در لپ تاپ های اچ پی قابلیت های زیادی را به خریداران عرضه می کند. اما در کنار این قابلیت مهم، نگهداری از این دستگاه کمی دشوار تر می شود. زیرا که هر آسیب جزئی می توانند برای شما دردسر ساز باشد. اما با این حال وجود صفحه ی لمسی ،برای کاربرانی که کار طراحی و لوگو را به صورت حرفه ایی دنبال می کنند ، بسیار لذت بخش و مهم می باشد.

 

درباره لپتاپ
درباره لپتاپ

 

در رابطه با طراحی این محصول باید بگوییم که ، یکی از امتیازهای مثبت این این لپ‌تاپ بین کاربران، طراحی مینیمالیستی یا همان ساده گرایی درونی می باشد. البته در نظر داشته باشید که الیت بوک HP elite x2  در نقش تبلت هم به بازار عرضه شده است.برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی لپتاپ اچ پی در شرق تهران تماس حاصل فرمایید.

 

معرفی و بررسی لپتاپ HP | درباره لپتاپ

اچ پی  Elite x2 دارای پردازنده ی مرکزی با قدرت Intel Core i5-8350U vPro می باشد. در رابطه با مشخصات فنی این دستگاه باید اضافه کنیم که این لپ تاپ ، دارای 8 گیگابایت RAM همراه با 256 گیگابایت حافظه داخلی NVMe SSD است.این پردازنده تقریبا از قدرت مناسبی برای انجام کار های روزمره برخوردار می باشد. از نظر کارشناسان اچ پی ، این محصول دارای متعادل ترین و درنتیجه جالب ترین نوع تنظیمات بردی را دارا می باشد.اگرچه باید اضافه کرد که HP elite x2 برای کاربران با دو نسل Core i3 و Core i7 در بازار دسترس است. بهتر است بدانید که اچ  پی در این نسخه از لپ تاپ های خود یعنی elite x2 از آخرین ورژن سیستم عامل Windows 10 Pro استفاده می کند.

 

معرفی و بررسی لپتاپ HP | درباره لپتاپ
درباره لپتاپ

صفحه نمایش اچ پی HP elite x2

در رابطه با صفحه نمایش hp elite x2 باید بگویم که دارای رزولوشن 920*1080 در هر نقطه می باشد. از نظر ابعادی نیز این لپ تاپ ۱۳ اینچ است. در حال حاضر این لپ تاپ از نسل قدیمی خود که صفحه نمایش ۱۲ اینچی داشت کمی بزرگتر و کمی با کیفیت تر است. در رابطه با تغییرات آن با نسل پیشین خود می توانیم به حاشیه های دور صفحه نمایش اشاره کنیم. که ، بسیار کوچک تر شدند و با این نوع طراحی اچ پی، باعث شده که ظاهری زیبا به این لپ تاپ داده شود. برای ارتباط با کارشناسان ما در نمایندگی مجاز لپتاپ HP کلیک کنید.

 

 

صفحه نمایش اچ پی HP elite x2
درباره لپتاپ

 

صفحه نمایش زیبا و روشن،حداکثر میزان روشنایی این صفحه نمایش ۴۳۵ cd/m2 است. این مقدار از سطح روشنایی در روزهای آفتابی برای کاربران کافی می باشد. البته برای این لپ‌تاپ رقیب های بسیار جدی دیده می شوند ، اما میزان اعتماد کاربران به این مدل بسیار زیاد تر از سایر است. صفحه کلید لپ تاپ به سیستم متصل می باشد. اما در صورت لازم شما می توانید کیبورد را از صفحه نمایش جدا نمایید. و از این لپ تاپ به عنوان یک تبلت همراه استفاده کنید.

 

کارشناسی لپ تاپ های HP درباره لپتاپ

یکی از محصولات جالبی که در این لپ تاپ دیده می شود، قلم اچ پی HP active pen G2 است. این قلم در لوازم جانبی لپتاپ شما قرار دارد و شما می توانید از آن برای طراحی ، تایپ و سایر موارد مشابه در لپ تاپ خود استفاده کنید. یک محصول بسیار منحصر به فرد که به کاربران قابلیت های بیشماری را ارائه می کند. این قلم در این لپ تاپ به صورت شارژی می باشد. با استفاده از بلوتوث به دیوایس های مختلف اتصال پیدا می کند. تعمیر بایوس در نمایندگی HP

 

کارشناسی لپ تاپ های HP
درباره لپتاپ

 

کیبورد elite x2 بسیار مورد استقبال کاربران  قرار گرفته است زیرا که  طراحی دقیقی در این قطعه به کار رفته. در نگاه اول صفحه کلید بسیار چشم نواز ، نازک اما مقاوم ، در این محصول به چشم می آید. تمام خصوصیات خوب این کیبورد باعث شده. که ما بتوانیم عملیات تایپ را به صورت کاملا روان و دلپذیر انجام دهیم. در رابطه با درگاه های این محصول باید اضافه کنیم که ، hp elite x2 دارای سه پورت Usb type-c در سمت راست لپ تاپ می باشد.

 

پردازندهاچ پی hp elite x2

وزن این لپ‌تاپ در مقایسه با نسل های پیشین خود کمی سبک تر می باشد. این امکان را به کاربر می دهد تا به راحتی بتوانند این دستگاه را جابجا کند.سیستم صوتی این محصول ، از معتبرترین برندها ساخته شده است.این کار باعث شده تا خروجی صدا بسیار شفاف و گوش نواز باشد.انگار که نتیجه همکاری اچ پی با bang & olufsen جواب داده استو این سیسام صوتی  کیفیت زیادی را  به محصولات می بخشد.

 

پردازندهاچ پی hp elite x2
درباره لپتاپ

سیستم امنیتی اچ پی همیشه زبان زد بوده است ، اینکمپانی  گزینه های امنیتی بسیار زیادی را برای لپ تاپ خود در نظر گرفته است. در نظر داشته باشید مدل فوق ، یکی از میان رده های اچ پی می باشد. اما با این حال ، از نظر کیفیت و پردازنده از سوی کمپانی هیچ کوتاهی دیده نمی شود. در صورت نیاز و تمایل خودتان ، می توانید شبکه های امنیتی را ، همانطور که دوست دارید بخش بندی کنید. این ویژگی باعث می شود که علاوه بر امنیت بیشتر ، کاربر نیز احساس راحتی بیشتری بکند.عمر باتری لپ تاپ حدود 10 تا 11.5 ساعت می باشد. اما در صورت استفاده مکرر از این لپ تاپ ، باتری حدودا بین ۷ تا ۸ ساعت دوام می آورد.

 

از زیر مجموعه خدمات اچ پی آفیس | ماشین حساب cs2130 شارپ |  در مرکز امور مشتریان hp-office تعمیرات تخصصی انواع ماشین حساب های sharp