لپ تاپ های اچ پی اومن بعنوان یکی از سری لپ تاپ های حرفه ای این شرکت هستند. این لپ تاپ ها دارای سخت افزار قدرتمند و امکانات متعددی بوده و طراحی آنها مخصوص کاربران حرفه ای و گیمرها است. اچ پی با ارائه لپ تاپ های سری Omen به بازار سعی کرده بخشی از سهم بازار در محصولات گیمینگ را به دست بگیرد. این سری لپ تاپ ها دارای سخت افزار قدرتمندی هستند. می توانید همچون سایر مدل های لپ تاپ، این سری لپ تاپ ها را از نمایندگی اچ پی خریداری نمایید.

مشخصات سخت افزاری اچی پی اومن

  • این سری لپ تاپ ها معمولا دارای صفحه نمایش 15 اینچی الی 17.5 اینچی با رزولوشن 1080 × 1920 و مجهز به فناوری IPS با دقت Full HD هستند.
  • ابعاد و ضخامت این سری لپ تاپ ها نسبت به سایر لپ تاپ های معمولا بیشتر است. همچنین وزن بیشتری دارند که گاهی تا 4 کیلوگرم هم می رسد.
  • معمولا از پورت های حرفه ای و جدید مانند USB Type-C، USB 3.1 و MiniDisplay در این سری لپ تاپ ها استفاده شده است. همچنین از ورودی های میکروفون، هدفون و LAN برخوردار است.
  • سایر امکانات ازجمله بلوتوث داخلی، کارت خوان، شبکه وای فای و پورت اترنت را داراست.
  • معمولا حافظه RAM با ظرفیت 32 الی 64 گیگ از نوع DDR4 در این سری لپ تاپ ها استفاده شده است. این میزان حافظه در زمان اجرای بازی های پیشرفته، از سرعت و کارایی بالایی برخوردار است.
  • هاردیسک های با ظرفیت حداقل 1 ترابایت و گردش 7200 دور در دقیقه که معمولا همراه با 500 گیگ حافظه SSD هستند، امکان ذخیره سازی فایل های حجیم و سرعت زیاد را برای کاربران فراهم می سازند.
  • در این لپ تاپ های حرفه ای معمولا از پردازنده های قدرتمند Core i7 اینتل با فرکانس های حداقل 2.2 و حداکثر 4.1 گیگاهرتز استفاده شده است.
  • دارای پردازنده گرافیکی NVIDIA با 8 گیگابایت حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی هستند.
  • از باتری های قدرتمند با ظرفیت بالا معمولا 80 واتی برخوردار هستند که کاربر با خیال راحت تا 8-10 ساعت می تواند دستگاه را روشن نگاه داشته و بدون نیاز به شارژر و اتصال به برق از آن استفاده کند.

 

اچ پی اومن

 

مشخصات کیبورد

کیورد اومن از نوع جزیره ای به همراه نور پس زمینه قرمز رنگ است. اغلب کاربران با این کیبور راحت هستند. این کیبورد مشابه کیبوردهای سری پاویلیون است.

نوع طراحی این کیبور تا کیبوردهای اداری متفاوت بوده و مناسب برای گیمرها طراحی شده است. کیبوردها بصورت عمل می کنند. بخش اعداد بصورت جداگانه از سایر کلیدها طراحی شده و تداخلی با سایر کلیدهای اصلی کیبورد ندارد. تاچ پد این سری، فرمان های چند لمسی را پشتیبانی می کند.

کاربری اچ پی اومن

این سری لپ تاپ های اچ پی اومن به دلیل سخت افزار قدرتمند خود معمولا برای گیمرها طراحی شده و به آنها لقب لپ تاپ های گیمینگ نیز اطلاق می شود. این لپ تاپ ها فاقد ظاهری ظریف و زیبا بوده، بلکه ظاهری سفت و سخت دارد.

بنابراین، خرید آن به افرادی که کارهای سنگین یا بازی با لپ تاپ خود انجام می دهند پیشنهاد می شود. با سخت افزار قدرتمند خود، تمام آنچه که یک گیمر یا یک طراحی حرفه ای نیاز دارد، براورده می سازد. همچنین تمامی کارهای روزانه متوسط تا سنگین مانند وب گردی، ویرایش فیلم، نقشه کشی، تماشای فیلم، حسابداری و نرم افزارهای طراحی و مهندسی با سری اومن قابل انجام است.

نمایندگی ارائه دهنده اچ پی اومن

این لپ تاپ ها به دلیل سخت افزار قدرتمند خود دارای قیمت بیشتری نسبت به سایر لپ تاپ های برند اچ پی هستند. توصیه می شود برای خرید آن به مراکز و نمایندگی های مجاز اچ پی مراجعه نموده و کالای اورجینال را به همراه گارانتی معتبر دریافت نمایید.