سیستم امنیتی HP | برنامه های حفاظتی اچ پی ، Insepector connection HP ، نوآوری کلیدی دیگری را برای دستگاه های  چاپ HP نشان می دهد. و لایه ایی جدید را از امنیت در حوزه ی امنیت برای این دستگاه ها به نمایش در می آورد. این سری از چاپگر های اچ پی کمک می کند. که یک قدم جلوتر از حملات بد افزار با قابلیت های خود ترمیم پیشرفته باقی بمانند. با ما در این پست همراه باشید تا در رابطه با این سری از قابلیت های اچ پی بیشتر آشنا شویم. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی همراه شوید.

 

 

سیستم امنیتی HP

Insepector connection با استفاده از الگوریتم های تشخیص ناهنجاری شبکه DNS ، یک حمله شبکه را به خوبی تشخیص می دهند.این سیستم توسط تیم HP Labs توسعه یافته و با کمک تیم تخصصی HP Future Smart پیادی سازی شده است. این راه حل درخواست های اتصال DNS را بررسی می کند تا اصمینان حاصل شود که دستگاه ها سعی به توجه ی بدافزار های سیستمی می شوند.

 

سیستم امنیتی HP
سیستم امنیتی HP

 

تشخیص نفوذ با Connection Inspector متفاوت است. زیرا تشخیص نفوذ با استفاده از یک ویژگی نظارت بر حافظه جهت بررسی مداوم در حافظه را انجام می دهد. و حمله ی تزریقی را تشخیص می دهد. شبکه ی Connecrtion inspector   می توانند به راحتی دستگاه اچ پی را به وضعیت خوب شناخته شده است و HP مجددا راه اندازی را می کند.

 

نحوه ی اخطار سیستمی در دستگاه های HP

همچنین این شبکه به ما و دستگاه اچ پی کمک می کند که حالت امن را مجدد راه اندازی نماییم. تا زمانی که فناوری اطلاعات نتواند تهدید امنیتی را ارزیابی کند. دستگاه در حالت امن می مانند. در هر صورت، همچنین اعلان های هشدار را ارائه می دهد که می توانند توسط برنامه های مدیریت اطلاعات رویداد امنیت . از جمله HP Arcsight و SPLUNK ، نظارت شوند.  بیایید به نمایشی از ویژگی Connection inspector hp در عمل بپردازیم .

 

نحوه ی اخطار سیستمی در دستگاه های HP
سیستم امنیتی HP

 

در این گونه اخطار ها ، سیستم از طریق صفحه نمیاش خود پیامی را ظاهر می کند. این پیام خطا هنگام لغو خودکار کار چاپ فعلی نمایش داده می شود. اگر ویژگی بازیابی خودکار فعال باشد. هنگام وقوع رویداد Connecrtion inspector   ، دستگاه به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود.

 

شبکه ی Connecrtion inspector در چاپگر اچ پی

اما اگر این دومین رویدادی است که در ظرف 30 دقیقه تشخیص داده می شود یا ویژگی به هر نحوه ای ویژگی بازیابی خودکار دستگاه اچ پی غیر فعال باشد. دستگاه راه اندازی مجدد می شود و در منوهای پیش از شروع یا بوت دستگاه نگه می دارد. پس از رویداد Connecrtion inspector    ، دستگاه راه اندازی مجدد سیستم را انجام می دهد. این عملیات برای پاکسازی بد افزار با استفاده از ویژگی های مطمئن راه اندازی و لیست سفید دستگاه طراحی شده است.

 

اگر پیکربندی شما به عنوان یک پیام های Syslog به سیستم مدیریت رویداد اطلاعات امنیتی ارسال شوند. Splunk در این مورد ، رویداد Connecrtion inspector    را نمایش می دهند تا پرسنل امنیتی بتوانند اقدامات مناسب را رد زمان واقعی انجام دهند. تشخیص نفوذ ، لیست سفید ، HP surestart و سایر موارد امنیتی نیز رویداد های Syslog ایجاد می کند. این سری از رویداد ها مستقیما به شبکه ی Splunk ارسال می شوند.

 

شبکه ی Connecrtion inspector در چاپگر اچ پی 
سیستم امنیتی HP

 

شبکه ی Splunk اچ پی چیست ؟

سیستم امنیتی HP | برنامه های حفاظتی اچ پی ، در این پست سعی داریم تا با یک ، موضوع مهم و هیجان انگیز با شما همراه شویم. در این پست تصمیم بر این گرفتیم تا در رابطه با امنیت دستگاه ، تلاش تیم امنیتی اچ پی و نحوه ی بکار گیری آن توسط محققان این کمپانی بروی دستگاه های چاپگر HP بررسی های لازم  را انجام دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.  صفحه ی وضعیت Splunk نشان می دهد که یک بد افزار یا ورودی بد افزار ، شبکه ی بازرس اتصال ، تشخیص  داده شده است. علاوه بر این ، گزارش رویداد دستگاه همچنان وقایع تمامی تشخیص نفوذ ، لیست سفید ، Surestart و سایر رویداد های امنیتی را نشان می دهد.  شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نسل جدید چاپگر HP ، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

شبکه ی Splunk اچ پی چیست ؟
سیستم امنیتی HP

 

هنگامی که یک رویداد connection inspector در splunk دریافت شد.  سیستم می تواند پیکربندی را به هر آدرس ایمیل مورد اطمینان ارسال کند.  این روند امنیتی به مدیر امکان را می دهد تا اقدامات مناسب را از راه دور انجام دهد. در این پست ما به طور خلاصه نشان دادیم که چگونه دستگاه های چاپ و پرینتر های اچ پی می توانند ناهنجاری شبکه را تشخیص داده و بازیابی کند. همچنین توانایی ارسال هشدارهای زمان واقعی به برنامه های نظارت بر فناوری اطلاعات مانند HP arcsight و splunk را نشان داده ایم .

 

تیم امنیتی اچ پی | نمایندگی مرکزی HP

 

ویژگی امنیتی HP connection inspector تشخیص و محافظت و بازیابی می کند. شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سیستم های امنیتی مختلف اچ پی و نحوه ی فعال نمودن آنها در پرینتر های این برند با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی و بخش سخت افزار در تلاش اند تا بتوانند شما را در این رابطه یاری نمایند. با ما همراه باشید.

 

تیم امنیتی اچ پی | نمایندگی مرکزی HP 
سیستم امنیتی HP

 

همچنین برای اطلاع بیشتر در رابطه با نرم افزار های HP می توانید وارد لینک مربوطه شوید. در نظر داشته باشید که اچ پی سالیان سال است . که با محصولات خود در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ایی درخشان بوده است. از همین رو این کمپانی نیز همواره در تلاش است. تا بتواند رضایت کاربران و مشتریان خود را بیش تر از پیش جلب نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی مرکزی اچ پی همراه شوید.