شارژر اورجینال پروبوک . در این بخش با توجه به تمامی ویژگی های آداپتور و مدار شارژر نسل لپ تاپ های اچ پی ، تصمیم داریم تا در ارتباط با نحوه ی خرید ، عملکرد و تشخیص اصالت این دستگاه ها با شما کاربران گرامی بحث و گفت و گو داشته باشیم. در نظر داشته باشید که نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در نظر دارد تا با ارائه ی خدمات خود به صورت شرکتی ، بستری مناسب برای تمامی مصرف کنندگان برند اچ پی تهیه نماید. از این رو پیشنهاد می شود تا در ارتباط با خدمات فروش و پس از فروش ، با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

شارژر اورجینال

یکی از اصلی ترین اولویت ها برای هر محصول الکترونیکی ، میزان شارژ و نحوه ی عملکرد مدار شارژ شان می باشد. نحوه ی عملکرد صحیح شارژر دستگاه ها یک امر دو طرفه می باشد. یعنی اگر شما از نحوه صحیح شارژ شدن و شارژ کردن دستگاه ها استفاده قطعاً در مقابل صحت و سلامت دستگاه خود از میزان مورد استفاده بیشتری از توانایی های لپ تاپ چون پروبوک بهره خواهید . عملکرد شارژر های اورجینال در کنار شارژر های فیک و غیر اورجینال کاملا متفاوت می باشد. این دو دستگاه با عملکرد خاص خود لپ تاپ های پروبوک را به میزان دلخواه شارژ می رسانند. بعضاً در بسیاری از مواقع دیده شده که شارژر های غیر اورجینال عملکرد دستگاه های ما را به طور کلی مختل می کنند. از این رو توجه داشته باشید که استفاده از قطعات جانبی فیک می‌تواند چه تبعات سنگینی برای شما و دستگاهتون داشته باشد.

 

شارژر اورجینال
شارژر اورجینال

 

در ادامه به شما آموزش خواهیم داد که چگونه می توانید نحوه ی اصالت یک شارژر اورجینال را تشخیص دهید. این کار به شما کمک میکند تا هنگامی که نیاز به یک قطعه ی جانبی جایگزین می گردید. بتوانید حتما از یک محصول با استاندارد های لازم بهره ببرید . از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

probook adapters

نسل پروبوک ها ، به عنوان یکی از محبوب ترین نسل در بین لپ تاپ های کمپانی اچ پی به حساب می آیند. علیرغم تمامی اطلاعات ، مشخصات و کانفیگ مناسب  این دستگاه ها ، قیمت معقولانه و اقتصادی در بین مدلهای آن ها دیده می شود. از این رو شما می توانید در جهت تهیه ی این دستگاه ها با ما همراه شوید. با توجه به تمامی مشخصات این ماشینهای رایانه ای ، باید بی افزاییم که پروبوک نیز همانند سایر لپ تاپ های دیگر از باتری قدرتمند به صورت اینترنال و اکسترنال ( باتری داخلی و باتری خارجی ) طراحی و تولید شده است.

لذا شما می توانید برای شارژ و استفاده از آن ، دستگاه را برای مدتی معلوم به شارژ متصل نمایید. حال لازم به ذکر است که انرژی این دستگاه ها از طریق برق بدست می آید. سپس با مقدار ورودی مجاز آمپر و ولتاژ ، آداپتور برق را به صورت استاندارد به لپ تاپ منتقل می نماید.

 

probook adapters
probook adapters

 

چگونه می توانیم شارژر مناسب با لپ تاپ پروبوک را تهیه نماییم؟ برای تهیه ی شارژر لپ تاپ های اچ پی ، راه های متفاوتی وجود دارد. یکی از ساده ترین راه ها مربوط به تهیه ی قطعات جانبی از نمایندگان مجاز می باشد. نمایندگان مجاز با توجه به دستورالعمل های که توسط اچ پی دارند و آنها را دنبال می کنند. می توانند برترین مرجع برای خرید قطعات جانبی اورجینال باشند. همچنین شما می توانید جهت مصرف بهینه ی لپ تاپ های خود وارد صفحه ی مورد نظر شوید.

 

تشخیص شارژ اورجینال و فیک

هنگامی که شما از یک لپ تاپی مانند پروبوک استفاده می کنید. می توانید به ظرافت و سادگی این دستگاه پی ببرید. همچنین نحوه ی کیفیتی و عملکرد این دستگاه می تواند یک دلیل خوب برای نگهداری صحیح از این نوع دستگاه باشد. بسیاری از افراد با توجه به کیفیت مناسب دستگاه خود، در خرید قطعات مصرفی و جانبی لپ تاپ ها همانند باتری و شارژر ، بسیار سهل انگاری می کنند. به باور این اشخاص ، قطعات مصرفی تماما در یک لول کیفیتی ساخته و تولید می شود. به همین خاطر توجه ویژه ای در زمینه ی خرید نخواهند داشت. بسیاری از این افراد هنگام استفاده از قطعات نامرغوب به ایرادات بزرگ و کوچکی بر خواهند خورد. اما نحوه ی تشخیص دو قطعه ی جانبی همانند شارژر چگونه می باشد. در وهله ی اول بهتر است تا :

 

  • ولتاژ خروجی و آمپر مورد نیاز لپ تاپ هماهنگی با میزان بازده ی شارژر داشته باشد.
  • کیفیت و کوالیتی ساخت آداپتور همانند آداپتور اولیه مرغوب باشد.
  • مهر و لگو کمپانی HP با کد شناسایی پشت اطلاعات آداپتور هک شده باشد.
  • اصولاً کیفیت و نوشته های آداپتور های فیک بی کیفیت و غیر واضح می باشد.
  • عموما آداپتور های فیک قیمت پایین تر و مشخصی توی بازار دارند.
  • اطلاعات درستی در ارتباط با میزان و بازده ی شارژی در پشت اطلاعات دستگاه های خود به ما نمی دهند.

 

البته عوامل بیشتر دیگری در ارتباط با نحوه ی تشخیص این دستگاه ها وجود دارد که شما می توانید به اصالت و استاندارد های دستگاه پی ببرید. از این رو پیشنهاد می شود تا در ارتباط با کسب اطلاعات بیشتر و خرید قطعات جانبی پروبوک های اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

تشخیص شارژ اورجینال و فیک