قطعات فیوزینگ HP 477dw | در این بخش تصمیم داریم تا به صورت تخصصی تر نسبت به قطعات پرینتر های لیزری و فیوزینگ HP 477 بررسی های لازم را انجام دهیم. از این رو شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی تعمیر و آشنایی بیشتر با قطعات فیوزینگ در ادامه با ما همراه شده و از اطلاعات واحد فنی استفاده نمایید. یکی از ایرادات رایج در پرینتر های لیزری و دستگاه های کپی مربوط به بخش فیوزینگ می باشد. لذا در همین راستا در ارتباط با تعمیر و سرویس این قطعه توضیحات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه خواهیم نمود.

 

قطعات فیوزینگ

آیا تا به حال به فرآیند و شکل چاپ در پرینتر های لیزری دقت نموده اید. عموما افراد فابل های درخواستی خود را انتخاب نموده و سپس شروع به چاپ آن می کنند. اما به نحوه ی کار پرینتر ها هیچ دقتی نمی شود. پرینتر در کمتر از یک ثانیه دستورات کاربران را بررسی و آنها را به حافظه ی خود منتقل می کند. پس از ارسال دستور به بخش حافظه پرینتر وظیفه دارد تا در زمانی کوتاه اسناد را به چاپ برساند.

در این لحظه مجموع قطعاتی که درون پرینتر های لیزری قرار دارند پس از بررسی فایل شروع به حرکت کرده و اسناد را به چاپ می رسانند. یکی از حیاتی ترین و مهمترین قطعات در هنگام چاپ اسناد و سایر دیتا ها دیگر ، فیوزینگ ها می باشند. فیوزینگ ها با ذوب نمودن تونر موجود درون کاست های کارتریج کار خود را شروع کرده و سپس با استفاده از هیتر ، دستورات کاربران را به رسانه ی کاغذی منتقل می کنند. جهت آشنایی بیشتر با قطعات اچ پی با ما در نمایندگی آفیس لیزر پرینترهای HP  همراه شوید.

از سری قطعات پرینتر های اچ پی می توان به : قطعات پرس ، هیتر و قطعات گرمایی فیوزینگ ، رول فیلم فیوزینگ ، سنسور های خاتمه یا قطع کننده ،سنسورهای حرارتی ، دنده پرس ، هیتر و فنرهای رابط نام ببریم. به طور مکانیک و نحوه ی قرار گیری فیوزینگ در اغلب پرینتر های لیزری مشکی و لیزری رنگی به یک شکل می باشد. فقط کاربران باید نسبت به مدل و سری ساخت دستگاه خود قطعات را تهیه نمایند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

 

 

 

قطعات فیوزینگ

 

 

 

چهارکاره رنگی اچ پی فیوزینگ

در این بخش تصمیم داریم تا به صورت تخصصی تر نسبت به مشخصات و بررسی پرینتر لیزری رنگی HP 477DW بپردازیم. از این رو شما می توانید با عملکرد و ساختار این دستگاه اچ پی نیز بیشتر آشنا شوید. پرینتر لیزری HP 477dw یک دستگاه لیزری رنگی چهار کاره می باشد. با توجه به این موضوع 477 توانایی چاپ ، کپی ، اسکن و فکس را به کاربران و مصرف کنندگان ارائه می دهد. | نمایندگی پرینتر اچ پی

این سری ویژگی های مهم ظاهری این دستگاه می توانیم به طراحی مدرن و شیک  اشاره داشته باشیم. همچنین این دستگاه دارای یک صفحه نمایش بزرگ جهت مدیریت و بررسی اصلی ترین بخش های این دستگاه می باشد. طبق پارامتر های بررسی شده توسط اچ پی این دستگاه توانایی چاپ بین 25 تا 27 برگ را به صورت استاندارد به کاربران ارائه می دهد. رزولوشن این دستگاه در بخش کپی و پرینت 1200 DPI و رزولوشن اسکنر آن 2400*1200 محاسبه شده است. از این رو شما می توانید بدون هیچ دغدغه ای در سریعترین زمان ممکن اسنادتان را به چاپ برسانید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

 

 

چهارکاره رنگی اچ پی

 

بررسی کلی فیوزینگ HP 477 قطعات

به طور کلی عملیات چاپ با فعالیت نهایی فیوزینگ ها به پایان میرسند. در مرحله ی آخر کاغذ و سایر رسانه هایی که کاربران تصمیم به چاپ بروی آن دارند. با استفاده از غلتک گرمایی پرس و تونر به خورد کاغذ می رود. چگونه بفهمیم که فیوزینگ پرینتر ما دچار آسیب شده است. ؟ عموما دستگاه هایی که در بخش فیوزینگ که دچار آسیب می شوند. با کم رنگ شدن تونر بروی رسانه ، لایه و ابری شدن ، گرمای بیش از حد هنگام خروج ، چاپ خطوط و نقطه ها بروی اسناد به کاربران نشان داده می شوند. در نظر داشته باشید که ایرادات اینچنینی شباهت بسیاری به ایرادات کارتریج ها نیز دارد . از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت تعمیر پرینتر های خود ، حتما با کارشناسان ما در مرکز فروش HP در ارتباط باشید.

 

 

 

بررسی کلی فیوزینگ HP 477

 

 

قطعات فیوزینگ

قالب چاپگرها در بخش فیوزینگ ایرادات مشترکی دارند که عبارتند از جمع شدن کاغذ . پخته نشدن تونر . پارگی فیلم و ایجاد نقطه و خط برروی اسناد . خروجی کمرنگ و ایرادات چاپی . که همگی به دلیل پردازش در بخش فیوزینگ مشترکا در مدلهای مختلف لیزری مشکی و رنگی ایجاد میشوند. بخش مهمی از این ایرادات میتواند به دلیل استفاده نادرست و نامتناسب با نوع کاربری دستگاه توسط کاربر باشد. تبعات این استفاده ناصحیح میتواند خرابی هیتر. پرس. فیلم. چرخدنده و رابط فیوزینگ را در بر داشته باشد. کاربران باید بدانند که طبق توصیه شرکت تولید کننده به لحاظ توان چاپ و تعداد آن با دستگاه کار کنند.

توان چاپ ماهیانه دستورالعمل مشخصی را برای کاربران به جهت تعداد پرینت در هر روز مشخص میکند که اگر بیشتر از اندازه توصیه شده باشد منجر به ایرادات فوق الذکر میگردد. سرویس به موقع دستگاه و شارژ به موقع کارتریج برای جلوگیری از تجمع تونر زائد در دستگاه نیز میتواند عمر فیوزینگ را افزایش دهد.اما با توجه به پشتیبانی واحد فنی در شعب HP جای نگرانی برای تامین قطعات داخل فیوزینگ نیست و کاربرانی که توانایی خرید پک کامل فیوزینگ را ندارند میتوانند از تعویض قطعات فیوزینگ در این واحد با قیمت مناسبی بهره مند شوند.