مرکز خدمات پلاتر HP |  نمایندگی رسمی فروش پلاتر اچ پی . در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با نمایندگی پلاتر hp در ایران شما مصرف کنندگان و کاربران این برند کمی بحث و گفتگو کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در ارتباط با این دستگاه چاپگر عریض اطلاعات بیشتری را کسب نمایید. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس های فروش پلاتر در نمایندگی مرکزی تماس حاصل فرمایید. کارشناس های ما مفتخر است تا در این راه همیار شما عزیزان باشند.

 

 

مرکز خدمات پلاتر HP

برترین ها عموما دستگاه های چاپگر می باشند که توانایی چاپ در ابعاد بزرگ تر را به کاربران می دهند. عکس از این دستگاه ها در کارگاه ها یا ارگان های اداری و خصوصی استفاده می شود. اهمیت این دستگاه در زمینه ماشینهای اداری و رایانه ای اچ پی بسیار زیاد می باشد. به طوریکه اچ پی برای طراحی و تولید آن وقت و هزینه های بسیاری را صرف می نماید.

عموم مردم قابلیت پلاترهای اچ پی را تنها در چاپ بنر در ابعاد بزرگ می دانند. البته که این ام صحیح بوده اما تمامی ماجرا به چاپ بنر ختم نمی شود. در ادامه با ما همراه باشید تا در ارتباط با خدمات فروش و پس از فروش این دستگاه‌های عریض در زمینه چاپ بیشتر آشنا شویم. همچنین با کمک تکنسین‌های این زمینه توانسته که بررسی‌های لازم را در ارتباط با این دستگاه چاپگر به دست بیاوریم که در ارتباط با آنها نیز توضیحات کوتاهی خواهیم داد.

 

مرکز خدمات پلاتر HP
مرکز خدمات پلاتر HP

 

موتورهای اچ پی در ابعاد مختلفی توسط کمپانی طراحی و به بازار عرضه می شوند. ‏hp این کار را صرفاً جهت راحتی کاربران خود در زمینه چاپ در ابعاد مختلف انجام داده است. شما می توانید جهت نیاز خود در ابعاد های مختلف پلاترهای اچ پی را تهیه کرده از قابلیت‌های آن بهره مند شوید.

 

مشخصات پلاترهای HP

روترهای اچ پی در سایزهای متفاوتی تولید شده اند. از جمله این سایت ها که بر مبنای اینچ محاسبه می‌شود می‌توان به اندازه هایی چون پلاتر 24 ، 36 ، 42 ، 44 و 60 این چه اشاره کرد. در نظر داشته باشید. که پلاتر های نامبرده تنها در اندازه چاپ اسناد با همدیگر متفاوت می باشد. نمایندگی پلاتر اچ پی  برای رضایت کاربران قابلیت های زیادی را به دستگاه‌های خود اضافه نموده که پس از معرفی کامل خدمات پلاترهای اچ پی به آن خواهیم پرداخت.

 

مشخصات پلاترهای HP
مرکز خدمات پلاتر HP

 

کاربران بسیاری در زمینه ماشینهای اداری و رایانه ای به دنبال پلاتر های مناسب جهت جلو بردن کار خود انتخاب و اقدام به خرید می نمایند. در نظر داشته باشه که انتخاب پلاتر از سری کارهای تخصصی در زمینه ماشین های چاپگر به حساب می‌آید. از این رو پیشنهاد می شود که پیش از خرید این دستگاه با کارشناسهای بخش فنی ما در تماس باشید. برای انتخاب هوشمند پلاتر نیاز به مشاوره در این زمینه دارید.

 

تصویر مرتبط با مرکز خدمات پلاتر HP | نمایندگی رسمی فروش پلاتر اچ پی - 4
مرکز خدمات پلاتر HP

 

پلاترهای اچ پی مناسب چه نوع کارهایی می باشد؟ پلاترهای اچ پی در زمینه کسب و کار به عنوان یکی از مهمترین قطعات چاپگر ای به حساب می آیند و بهتر است بدانید که این دستگاهها در انجام عملیات‌هایی چون چاپ نقشه ، طرح های گرافیکی و تبلیغاتی ، چاپ عکس و … کاربرد بسیار زیادی دارند. همچنین دستگاه های پلاتر اچ پی همانند چاپگرهای کوچک در دسته های تک کاره و چند کاره طراحی و تولید می‌شوند که شما می توانید از قابلیت بیشتر این دستگاه ها استفاده نمایید.

 

کارتریجهای پلاتر hp

توجه داشته باشید که یکی از مهم ترین قطعات در ماشین های چاپگر همین کارتریج‌های استفاده شونده می باشد. اما آیا تا به حال به دلیل آن فکر کرده اید. توجه داشته باشه که علت آن یک مبحث بسیار ساده در زمینه چاپ می باشد. هر دستگاه چاپگری بدون استفاده از جوهر یا تونر مصرفی خود بلا استفاده می باشد. پلاترهای اچ پی از چه نوع کارتریجی استفاده می نمایند؟ بحث کارتریج های مصرفی پلاترهای اچ پی در صدر فهرست قطعات استفاده شونده در دستگاه می باشد. پلاترهای اچ پی نیز همانند دستگاه های چاپگر کوچکتر به دو دسته جوهر افشان و لیزر تقسیم می‌شوند. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مواد مصرفی پلاترهای اچ پی با کارشناس های ما در بخش کارگاه های مرکزی تماس حاصل فرمایید.

 

کارتریجهای پلاتر hp
مرکز خدمات پلاتر HP

 

 

و اما یکی از مهم‌ترین مسائلی که کاربران هنگام خرید چاپگر های عریض به آن می پردازند! در نظر داشته باشید که یکی از مهم‌ترین گام ها پس از خرید پلاتر های hp استفاده از خدمات پس از فروش آن می باشد. شما می توانید برای بهره مندی از خدمات پس از فروش پلاترهای اچ پی با نمایندگی رسمی تماس حاصل فرمایید و همچنین نمایندگی وظیفه ی نصب تمامی مراحل  پلاتر اچ پی را بر عهده دارد. که شما می توانید برای استفاده از آن با کارشناس های ما همراه شوید.

 

کارگاه تعمیرات پلاتر اچ پی

تعمیرات پلاترهای اچ پی به چگونه انجام می شود؟ پس از معرفی کارتریج ها و شرایط پس از فروش پلاترهای اچ پی یکی از مهم ترین مسائل به شیوه تعمیرات پلاتر های اچ پی مربوط می شود. در نظر داشته باشد که پلاتر ها در هر سایز های قابلیت جابجایی را به سختی به کاربران میدهند. از همین‌رو نمایندگی رسمی پلاتر های hp تصمیم گرفته تا تمامی خدمات و تعمیرات پلاتر ها را در سراسر ایران در محل انجام دهد.

 

کارگاه تعمیرات پلاتر اچ پی 
مرکز خدمات پلاتر HP

 

تنها کافیست شما با کارشناس های مربوطه با بخش تعمیرات تماس حاصل فرمایید تا پس از انجام هماهنگی های لازم در سریعترین زمان تکنسین های متخصص در زمینه تعمیرات پلاتر در محل در خدمت شما کاربران باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر تنها کافیست با شماره تماس 02189392 تماس حاصل فرمایید. با ما همراه باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پلاتر های دست دوم مناسب همانند پلاتر کارکرده “T650 36 با کارشناسا های ما همراه شوید.