مشکلات رایج پرینتر های HP | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با ایرادات رایج پرینتر های HP ، بررسی های لازم را انجام داده. و راه های رفع ایرادات را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم. در وهله ی اول هنگامی که کاربران یک پرینتر لیزری و یا جوهرافشان نو خریداری می کنند. اولین نکته و اولین ایرادی که در آنها دیده می شود. بحث کارتریج ها می باشد. کارتریج هایی که بروی پرینتر های اچ پی قرار می گیرند. عموما کارتریج های تست بوده و قابلیت چاپ به صورت گسترده را به کاربران نمی دهند. از این رو کاربران می توانند پس از اتمام آن کارتریج جدیدی را درون دستگاه های خود قرار دهند. کارتریج پرینتر ها بسته به مدل دستگاه و حجم کارتریج 1000 ، 2000 ، 5000 و بیش از آن قابلیت چاپ را به کاربران ارائه می دهد.

 

مشکلات رایج پرینتر

در بخش قبلی در ارتباط با کارتریج های اچ پی و نحوه ی مصرف آنها توضیحاتی مختصر را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دادیم. در نظر داشته باشید که کاراریج های استارتر عموما توانایی چاپ 500 برگ را به کاربران می دهند. و به آنها کارتریج های سمپل گفته می شود. در همین راستا می توانیم اولین ایراد پرینتر ها را به کارتریج ها اختصاص دهیم. ایراد دیگری که ما در پرینتر ها مشاهده می کنیم. مربوط به بحث قطعات کاغذ کش و پد و پیکاپ می باشد. پد و پیکاپ ، یک قطعه ی لاستیکی شکل در پرینتر های اچ پی هستند. که وظیفه ی انتقال کاغذ را بر عهده دارد.

عموما هنگامی که پیکاپ ها از بین می روند. دستگاه توانایی کشیدن کاغذ را به کاربر نمی دهد. همچنین در نظر داشته باشید که علاوه بر پیکاپ قطعات کاغذ کش از جمله شفا ، چرخ دنده های رابط و … نیز تاثیر بسزایی در هدایت کردن کاغذ دارند. ممکن است شما  با کشیده نشدن درست کاغذ و بخشی از مچاله شدن کاغذ پیش از چاپ با ایراد پد و پیکاپ رو به رو شوید. عمر مفید قطعات کاغذ کش بین 50 تا 70 هزار برگ می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در امور مشتریان نمایندگی HP همراه شوید.

 

 

 

مشکلات رایج پرینتر

 

سخت افزار پرینتر های HP

می توان گفت ایراد فیوزینگ نیز ایراد رایجی در پرینتر ها می باشد. از این رو در این بخش در ارتباط با این ایراد نیز توضیحات بیشتری را خدمتتان ارائه خواهیم نمود. هنگامی که دستور چاپ به پرینتر ارسال می شود. و خروجی دریافت می شود. ما متوجه ی گرمای بیش از حد کاغذ ها می شویم. فیوزینگ وظیفه ی حرارت دادن و ذوب نمودن تونر بروی کاغذ را دارد. هنگامی که این قسمت به مشکل می خورد ، زمانی که کاغذ بیرون می آید ، تونر ها پاک می شوند. البته تکرار تصویر ، مچاله شدن کاغذ و … نیز ممکن است مربوط به بخش فیوزینگ و فیلم فیوزینگ می باشد. هنگامی که فیلم فیوزینگ خاصیت خود را از دست می دهد ما با مشکلات زیادی در چاپ رو به رو می شویم. | نمایندگی پرینتر اچ پی

ایراد دیگر بحث صدا های ناهنجار دستگاه می باشد. ممکن است پس از روشن نمودن دستگاه شما متوجه ی صدا های غیر عادی درون دستگاه شوید. این اراد ممکن است مربوط به بخش های متفاوتی از دستگاه ها باشد. بخش یونیت دنده در پرینتر های HP می تواند بیشترین احتمال را در راستای این ایراد داشته باشد. به طور کلی یونیت دنده فضایی است. که تمامی چرخ دنده های پرینتر در آن فضا قرار می گیرند. لذا در همین راستا ممکن است ، بروز مشکل در این قطعات موجب صدا های ناهنجار از بخش درونی پرینتر باشد. البته موارد دیگری چون قطعات مصرفی ، کارتریج ها و … نیز می توانند تاثیر بسزایی در صدا دادن پرینتر های HP دارد.

 

 

 

 

سخت افزار پرینتر های HP

 

بررسی نهایی ایرادات دستگاه های چاپگر

در بسیاری از موارد ممکن است. کاربران گزارش نمایند که چاپ دستگاه به صورت نا مرتب و کثیف می باشد. از اینرو کاربران باید توجه ویژه ای به قطعه ی لیزر و سنسور های آن داشته باشند. در همین راستا ایرادات فرمتر ، یونیت ، برد پاور  و … نیز به عنوان ایراداتی مهم در پرینتر های HP به حساب می آیند. در این بخش پیشنهاد می شود. تا در صورت مشاهده ی هر یک از این ایرادات به مرکز ماشین های اداری معتبر HP مراجعه نمایید. همچنین شما می توانید در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و HP Laptop Accessories در ارتباط باشید.

 

 

 

بررسی نهایی ایرادات دستگاه های چاپگر

 

 

 

 

برای اطلاع از امور شعب و نمایندگی های مستقر در تهران و بخش های امور مشتریان HP میتوانید با ورود به سایت hp-nic.com در بخش منوی سایت از شعب مستقر در شمال ، جنوب ، شرق و غرب تهران مطلع شوید. برای اطلاع از آخرین تغییرات شعب همچنین میتوانید با شماره 89392-021 و ارتباط با واحد مرکزی با اوپراتورهای واحد فروش و واحد فنی ارتباط برقرار کنید. ارسال قطعات و اعزام تکنسین نیز برای تمامی شهرهای ایران از طریق شعبه مرکزی امکان پذیر خواهد بود.