موتور اسکنر hp 479DW اورجینال | پرینتر اچ پی لیزرجت سری 479 از سری پرینتر های لیزری رنگی اداری پر سرعت و با قابلیت چهارکاره درون بازار می باشد. یکی از اصلی تری نقاط قوت و ارزنده ی این دستگاه مربوط به توانایی چاپ ، کپی ، اسکن و فکس بوده که باعث شده. این دستگاه مورد استقبال بسیاری از کاربران در دسته پرینتر های چهار کاره بگیرد. ما در این بخش در کنار شما کاربران گرامی هستیم. تا در ارتباط با قابلیت اسکن و قطعات اسکنر این دستگاه بررسی های لازم را به عمل آوریم. از این رو پیشنهاد می شود که اگر شما هم از مشتریان و مصرف کنندگان این دستگاه و برند اچ پی می باشید. و در بخش اسکنر دچار مشکل شدید در ادامه همراه ما در مرکز قطعات پرینتر های HP  باشید.

 

موتور اسکنر

موتور اسکنر بخشی مهم از ساختار یک و قطعات یک اسکنر می باشد که درون پرینتر های چندکاره به کار می رود. هر اسکنر از قطعاتی چون ، یونیت اسکن ، موتور ، شیشه ، لیزر و لنز تشکیل شده اند. مجموع این قطعات در کنار یکدیگر سبب می شود تا کاربران بتوانند اسناد خود را در سریعترین زمان ممکن به اسکن شوند. موتور را در ساختار این دستگاه ها می توان به عنوان قلب تپنده و مرکز فرمانده ی اسکنر ها معرفی نمود. با توجه به این موضوع متوجه خواهیم شد که اهمیت وجود این قطعه درون ماشین های اداری اچ پی بسیار بالا و مهم می باشد. از طرفی دیگر هر یک از این دستگاه ها بدون استفاده از موتور در جایگاه اصلی خود ، توانایی انجام هیچگونه عملیات یا حرکتی را ندارند.

چگونه متوجه می شویم که موتور اسکنر دچار آسیب شود است؟ اصلی ترین و آسان ترین راه مبنی بر خرابی موتور درون اسکنر های اچ پی ؛ حرکت نکردن لامپ اسکنر پس از دستور می باشد. عدم حرکت لیزر و لنز اسکنر پس از دستور چاپ اصلی ترین و عمده ترین ایراد اسکنر پرینتر های چند کاره ی اچ پی می باشد.  همچنین در نظر داشته باشید که در بسیاری از مواقع خرابی موتور اسکنر در بخش پرینتر های لیزری به خصوص چاپگر HP 479 امری قابل تعمیر نبوده و حتما باید تعویض گردد. اما به هر حال شما می توانید جهت بررسی و کارشناسی این ایراد به مرکز تعمیرات نمایندگی اچ پی مراجعه نمایید.

 

 

موتور اسکنر

 

تعویض در نمایندگی اصلی

همانطور که می دانید استفاده از قطعات اورجینال ، در پرینتر های اچ پی جز یکی از مهمترین موضوعات به حساب می آید. در ابتدا کیفیت دستگاه و قطعات در پرینتر یا سایر محصولات اچ پی موضوعی است که کاربران و کارشناسان به آن اهمیت بسیاری می دهند. کیفیت و کوالیتی بالای این قطعات در کنار یک دیگر باعث شده تا قطعاتی چون اسکنر در پرینتر های اچ پی خیلی سخت دچار آسیب و یا خرابی بشوند. اما همواره پس از مشاهده ی هرگونه ایرادات در هر بخش از دستگاه اسکنر ، کاربران باید جهت تعمیر و یا تعویض ، از قطعات اورجینال و سازگار استفاده کنند.

 

 

تعویض در نمایندگی اصلی

 

 

 

استفاده از قطعات اورجینال و سازگار با مدل اسکنر پرینتر شما باعث می شود. تا کیفیت اسکن شما همواره همانند قبل به بهترین شکل ممکن در صورت گیرد. همچنین قطعات اورجینال دارای کیفیت بالایی بوده و طول عمر بیشتری را کار می کنند. استفاده از موتور اسکنر ناسازگار در پرینتر های چند کاره ی اچ پی چه عواقبی را در پی دارد.؟ در نظر داشته باشید که قطعات فیک و ناسازگار در پرینتر های اچ پی علاوه بر آسیب زدن به سایر مجموعه قطعات اسکنر، روند کند و کیفیتی نا مطلوب را خدمت شما کاربران گرامی ارائه می دهد.

 

موتور اسکنر Flat و موتور ADF

در بسیاری از پرینتر ها همچون HP 479DW ، بخش اسکنر دارای دو موتور می باشد. اولین موتور در بخش Flatbed این دستگاه قرار دارد. بخش موتور فلت و یا تخت این محصول دقیقا پشت سطح شیشه ای این دستگاه قرار گرفته است. پس با این اوصاف پس از هر دستور کپی و یا اسکن از این بخش موتور دستگاه شروع به کار کرده. و دستور کاربارن را اجرا می کند. بخش دوم موتور این اسکنر و کپی این دستگاه در بخش ADF قرار دارد. از این رو این بخش پس از دستور کاربران شروع به کار کردن و با کمک از بخش قطعات کاغذکش ADF ، رسانه را به صورت تکی یا دسته ای وارد دستگاه می کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قطعات فابریک اچ‌ پی با کارشناسان ما در نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

 

موتور اسکنر Flat و موتور ADF