اچ پی تولید کننده اسکنرهای باکیفیت و مختلفی در بازار است که در مطلب قبلی از اچ پی آفیس ما در خصوص اسکنرهای رومیزی یا همان Desktop این کمپانی برایتان صحبت کردیم و نمایندگی اچ پی آفیس را نیز مکانی معتبر و قابل اطمینان برای خرید و یا تعمیر این مدل از اسکنرها قلمداد نمودیم. حال می خواهیم شما را با یکی دیگر از اسکنرهای جادویی این کمپانی؛ یعنی اسکنر شیت فد (Sheet-fed) آشنا نماییم و در ادامه کمی با نمایندگی اسکنر شیت فد اچ پی در تهران نیز نیز برایتان صحبت نماییم.

معرفی نمایندگی اسکنر شیت فد اچ پی

در ابتدا اجازه دهید شما را با اسکنرهای شیت فد آشنا نماییم. این اسکنرها در واقع مدل های کوچک شده اسکنرهای رومیزی و دسکتاپ هستند که از نظر کارایی کلا برعکس اسکنرهای رومیزی عمل می کنند؛ یعنی به جای اینکه شما کاغذ یا سند نوشتاری و تصویری مورد نظر خود را در داخل دستگاه قرار دهید تا با هد متحرک آن برایتان عمل اسکن را انجام دهد، در اسکنرهای شیت فد این کاغذ است که بصورت متحرک از یک طرف دستگاه وارد شده و با گذر از هد ثابت آن عمل اسکن اطلاعات درج شده بر روی سند یا کاغذ مورد نظرتان صورت می پذیرد.

ناگفته نماند که به لحاظ ابعادی شاید استفاده از این مدل اسکنرها بهتر باشد اما از نظر کیفی قدری کیفیت اسکن انجام شده با این نوع از اسکنرها پایین تر از اسکنرهای رومیزی می باشد. با این حال اما خیالتان راحت باشد زیرا هر یک از این دو اسکنر را که خواهان خریدش باشید هم ما برایتان با بهترین قیمت دستگاه را تهیه می کنیم و هم در بخش تعمیر آن به خوبی در کنار شما هستیم تا بتوانید بهترین خروجی ممکنه را از کار با این مدل از اسکنرها بدست آورید.

نمایندگی اسکنر شیت فد اچ پی
نمایندگی اچ پی

ویژگی نمایندگی اسکنر Sheet-fed

وقتی به سراغ خرید محصولات HP برای خود می روید، باید خیالتان راحت باشد که قرار است دستگاهی با زمینه کاری اداری و یا خصوصی را خریداری کنید که به معنای واقعی کلمه مرگ ندارد و تا سالیان سال می توانید از آن استفاده کرده و لذتش را ببرید. منتهای مراتب شرط بقای دستگاه های اچ پی برای شما بهره گیری از نمایندگی های معتبر این برند خوشنام آمریکایی است که بی اغراق نمایندگی اچ پی آفیس یکی از رسمی ترین و قابل اعتماد ترین نمایندگی های این کمپانی در ایران و در کلانشهر تهران می باشد.

از جمله ویژگی های بارز نمایندگی اچ پی آفیس در حوزه تعمیرات اسکنرها می توان به:

  • سر لوحه قرار دادن احترام به حق و حقوق مشتری
  • انجام مشاوره رایگان در امر خرید و تعمیر اسکنرها
  • اقدام به عیب یابی اولیه و برآورد هزینه برای تعمیر
  • استفاده از قطعات اورجینال یدکی برای تعمیر
  • بهره گیری از دانش روز جهانی در امر تعمیر اسکنر
  • ارائه و انجام سریع ترین روش تعمیراتی بر روی دستگاه خراب شما
  • امکان ثبت شرح حال دستگاه های تعمیراتی در هر مرحله از تعمیر و بازسازی آنان

و از همه این ها مهمتر، خوش قولی در بحث تعمیر اسکنر اچ پی شما HP بازان عزیز می باشد.

کلام آخر

به عنوان کلام آخر بد نیست بدانید که وجود یک جو صمیمانه و ارائه ضمانت نامه کتبی در تمامی قسمت های مجموعه اچ پی آفیس تنها بخش کوچکی از تفاوت های این نمایندگی رسمی و مجاز HP با دیگر مجموعه های فعال برای این کمپانی مشهور آمریکایی در اقصی نقاط ایران می باشد.

پس بدون هیچگونه نگرانی اسکنر مورد نیاز خود را از ما بخواهید و در صورت ایجاد خرابی و مشکل برای دستگاه خود نیز هم می توانید بصورت حضوری به نشانی نمایندگی ما مراجعه کرده و هم با برقراری تماس از طریق شماره 89392000-021 و گرفتن کدهای داخلی تعریف شده برای هر یک از بخش های این نمایندگی، مشکل و یا سوال خود را مطرح نمایید تا کارشناسان مجرب اچ پی آفیس به خوبی شما را راهنمایی نمایند.