نمایندگی اسکنر hp در تهران

نمایندگی اسکنر اچ پی در تهران خدمات گسترده ای را در زمینه خرید، فروش و تعمیرات انواع اسکنر به مشتریان عزیز ارائه میکند. همچنین تعمیرات اسکنر در محل و تعویض قطعات فرسوده با قطعات اورجینال از دیگر مزایای نمایندگی تعمیرات اسکنر اچ پی در تهران است.

اسکنر وسیله ای است برای تصویربرداری که مجهز به عنصرهای حساس به نور میباشد. این دستگاه میتواند بازتاب نوری که از جسم موردنظر اسکن رد شده است را شناسایی کند.

مهم ترین نکته در خرید یک اسکنر این است که بدانیم در چه زمینه ای میخواهیم از آن استفاده کنیم.

اسکنرها تنوع بسیار گسترده ای در اندازه، ابعاد، قیمت و کارایی دارند که انتخاب را برای مشتریان سخت میکتد. به خصوص اگر هیچ تجربه ای در زمینه خرید اسکنر نداشته باشند.

وضوح، عمق تصویر، کیفیت و قیمت از جمله مواردی هستند که در هنگام خرید باید به آنها دقت کرد.

در این مطلب به معرفی نمومه هایی از این اسکنرها میپردازیم.

نمایندگی اسکنر اچ پی در تهران
نمایندگی اسکنر hp در تهران

 

اسکنرهای برگه خور (feeder scanner) :

این نوع از اسکنر برای کسانی مناسب است که میخواهند دستگاهشان قابلیت ویرایش کردن داشته باشد. با ابن نوع اسکنر میتوان حجم زیادی از برگه ها را درون دستگاه قرار داد و به راحتی آنها را اسکن کرد. اسکنرهای برگه خور تک کاره و رنگی میباشند.

اسکنرهای خوابیده (flat scanner) :

اسکنرهای خوابیده جزء انواع رایج و معمول اسکنرها هستند که جهت اسکن کردن برگه هایی که بسیار نازک و یا قدیمی هستند کاربرد دارد. اسکنرهای خوابیده دارای یک صفحه شیشه ای تخت میباشند که روی حسگرهای نوری قرار دارد.

اسکنرهای دستی (portable scanner) :

این توع از اسکنرها به راحتی قابل حمل بوده و در هر مکان میتوانید از آن استفاده کنید. حتی سایزهای کوچک تر آنها به صورت مدادی بوده و در جیب جای میگیرند. اسکترهای دستی برای اسکن کردن خطوط کتاب ها و نوشته ها به کار گرفته میشوند و معمولا از کیفیت بالایی برخوردار نیستند.

اسکنر اسناد ( document scanner) :

در محیط های اداری و تجاری از این نوع اسکنر استفاده میشود چرا که کارایی آن برای مصارف حرفه ای و سنگین مناسب است. همچنین اسکنرهای اسناد مجهز به سبستم خودکار میباشند.