نمایندگی اج پی بزرگترین مجموعه خدمات دهی جهت فروش محصولات این برند معتبر جهانی و همچنین سرویس دستگاه های مختلف اداری و خصوصی شما اچ پی بازان است. این نمایندگی با گردآوری بهترین های ایران در مجموعه اچ پی آفیس در تمامی این سال ها از جمله نمایندگی های بسیار موفق یک برند خارجی با تمام سختی ها و کم و کاستی های ایجاد شده در روابط بازرگانی ایران با دیگر کشورهای دنیا بوده و توانسته تا به امروز به سبب استفاده از بهترین نیروهای کاری و همچنین قطعات اورجینال خود پا بر جا باقی بماند و از جانب اچ پی یک نماینده تمام عیار باشد.

چرا نمایندگی اچ پي؟

به این دلیل نمایندگی اچ پی آفیس را انتخاب می کنیم که دارای سابقه فعالیتی قابل قبول و همچنین دارای محیطی بر مبنای اصل مشتری مداری است. در این نمایندگی بزرگ شما می توانید بدون هیچگونه دغدغه ای محصولات اچ پی خود را که شامل:

  • انواع سری های لپ تاپ
  • انواع پرینترها
  • انواع اسکنرها
  • انواع دستگاه های کپی
  • سیستم های All in One
  • پروژکتور
  • گجت های هوشمند (گوشی، تبلت، فبلت)

و انواع مختلفی از مانیتورها در سایزهای گونان می باشد را تعمیر و یا در صورت تمایل با قیمت هایی کاملا منصفانه در ایران خریداری کنید.

یادتان باشد ما در اچ پی آفیس مطابق قوانین داخلی و خارجی ایران عمل کرده و تنها تفاوتمان با دیگر نمایندگی های به ظاهر مجرب در امور تعمیراتی و خدمات پس از فروش دستگاه های HP، توانایی در وارد کردن قطعات اصلی این برند از کشورهای نزدیک می باشد.

نمایندگی اچ پی
نمایندگی اچ پی

ویژگی های برتر این مجموعه

در بخش قبلی به یکی از ویژگی های مهم این مجموعه اشاره کردیم که آن رعایت اصل مشتری مداری بر خلاف بسیاری از شرکت های فعال در ایران است که اصلا توجهی به این موضوع نداشته و صرفا دنبال فرصت هایی طلایی برای اخذ پول بیشتر از مراجعه کنندگان خود هستند. اما حالا بد نیست قدری بیشتر با ویژگی های ساختار شکن این نمایندگی اچ پی در ایران آشنا شویم تا بدانید که چرا در طی تمامی این سال ها اچ پی آفیس موفق در عرضه محصولات و ارائه سرویس های خدماتی و تعمیراتی یک برند آمریکایی در کشورمان بوده است.

این ویژگی ها عبارتند از:

  • بهره گیری از دانش تخصصی روز دنیا در امر تعمیرات دستگاه های اچ پی
  • استفاده از نیروهای مجرب و یا آموزش کامل آن ها جهت فعالیت در مجموعه
  • رعایت حق و حقوق مشتریان
  • ارائه مشاوره هایی رایگان در حوزه خرید و یا تعمیر محصولات این برند
  • ایجاد جوی بسیار صمیمانه در شرکت
  • انجام تعمیرات در سریع ترین بازه زمانی
  • عیب یابی دستگاه های مختلف اچ پی

و همچنین ارائه ضمانت نامه کتبی در زمینه تعمیرات و خدمات پس از فروش از جمله مزایای انتخاب کردن آچ پی آفیس است.

راه های ارتباطی با ما

برای دستیابی به پل های ارتباطی با نمایندگی HP اصلا کار سختی پیش رویتان نیست! تنها کافی است ظرف چند ثانیه وارد دنیای بی حد مجازی شده و با جستجو کردن نمایندگی اچ پی به سایت ما ورود کرده و از طریق شماره های تلفن درج شده در سایت با کارشناسان و اپراتورهای ما ارتباط برقرار نمایید.

دوستان عزیز توجه داشته باشید که امروزه به سبب عدم وجود ثبات در حوزه ارزی قیمت دستگاه های برندهای معتبر جهانی و بخصوص اچ پی قدری دستخوش افزایش قیمت ریالی شده است و به همین سبب مشکلاتی را برای طیف گسترده از خریداران و استفاده کنندگان محصولات اچ پی بوجود آورده و اغلب آن ها از خرید مدل های جدیدتر و به روز تر دستگاه های خود در هر زمینه کاربری که باشند، منصرف شده اند؛

برای همین اگر دارای دستگاه تولید شده از برند اچ پی هستید، حداقل برای تعمیر کردن و انجام سرویس های دوره ای آن خصوصا برای ماشین های اداری اچ پی دست به دامن تکنسین های حرفه ای و کاربلدی شوید که ما از افراد را نمایندگی اچ پی آفیس برایتان گردآوری کرده و تنها کافی است دستگاه خود را به ما بسپارید.

ما در نمایندگی اچ پی دارای بخش های مختلفی هستیم که قطعا برای شما عزیزان جالب توجه خواهد بود. نظم کاری در اچ پی آفیس بر هر چیز دیگری اهمیت داشته و بی نظمی و یا خدایی ناکرده بد قولی خصوصا در زمان تعمیر و تحویل دستگاه به مراجعه کنندگان در این مجموعه اصلا توجیه پذیر نیست!