اگر دارای یک اسکنر شیت فد (Sheet-fed) هستید و دستگاه شما دچار عیب و ایراد در امر اسکن کردن فایل ها و مدارک مورد نظرتان گشته است، می توانید آن را به نمایندگی تعمیرات اچ پی اسکنر شیت فد اچ پی آفیس بیاوردی تا مشکل دستگاهتان را ظرف مدت زمانی اندک بطور کامل رفع و آن را همچون روز نخستی که خریداری نموده اید، تقدیمتان نماییم و تازه در کنار آن یک کارت ضمانت نامه به جهت اطمینان خاطر شما مشتریان گرامی از کیفیت تعمیر صورت گرفته بر روی دستگاهتان نیز ارائه نماییم.

نمایندگی تعمیرات اچ پی اسکنر شیت فد

خوب همانطور که می دانید اسکنرهای شیت فد نوع دیگری از اسکنرهای تولیدی برند بزرگ HP است که به لحاظ ابعادی از اسکنرهای رومیزی یا همان Desktop کوچکترند و اگر بخواهیم خیلی دقیق آن را نقد کنیم کمی کم کیفیت تر نیز می باشند و شاید به اندازه یک اسکنر رومیزی برای شما فایل ها و اسناد مورد نظرتان را با رزولوشن بالا اسکن نکنند؛ با این حال اما به سبب ابعاد کوچکتر خود با استقبال قابل توجهی از سوی خریداران مواجه شده اند که همین موضوع نیز سبب گشت تا اچ پی در گذر زمان بر روی Scanner Sheet-fed خود بیشتر کار کند و امکانات بیشتر را به هر یک از آنان اختصاص دهد.

حال هدفمان از نگارش این مطلب این است اگر شما نیز دارنده یک کدام از این قبیل اسکنرهای جمع و جور و دوست داشتنی هستید و دستگاهتان دچار عیب و نقصی در عملکرد خود گشته تنها کافی است تا آن را به نمایندگی رسمی اچ پی آفیس بیاورید. در واقع ما در نمایندگی رسمی اچ پی آفیس هم در زمینه فروش و هم در زمینه تعمیر انواع و اقسام اسکنرهای اچ پی فعالیت می کنیم و می توانیم پاسخگوی انتظارات هر یک از شما دوست داران HP بصورت تمام و کمال باشیم. در ادامه شما را با ویژگی های انحصاری بیشتری در خصوص بخش تعمیرات اسکنر اچ پی آشنا خواهیم کرد.

نمایندگی تعمیرات اچ پی اسکنر شیت فد
نمایندگی اچ پی

مزایای مراجعه به تعمیرات اچ پی آفیس

ویژگی هایی که در این بخش از مطلب می خواهیم برایتان شرح دهیم، در واقع مواردی هستند که هم شامل بخش تعمیرات اسکنرهای اچ پی می شود و هم بخش تعمیرات لپ تاپ ها، پرینترها، پلاترها و … را در بر می گیرد. این ویژگی ها عبارتند از:

  • احترام و رعایت اصل مشتری مداری
  • ارائه مشاوره رایگان در زمینه تعمیر دستگاه
  • بررسی و انجام عیب یابی و همچنین برآورد هزینه تعمیر
  • استفاده از قطعات اورجینال و اصل در صورت نیاز
  • تعویض قطعات فابریک دستگاه با قطعات غیر تقلبی
  • استفاده از بروزترین متدهای روز دنیا برای تعمیر
  • ثبت وضعیت دستگاه در هر مرحله از پروسه تعمیر
  • ارائه ضمانت نامه کتبی به مشتری
  • و همچنین خوش قولی در امر تحویل به موقع دستگاه

می باشد.

با عنایت به موارد فوق در خواهید یافت که چرا مراجعه به یک نمایندگی رسمی اچ پی حتی در زمینه تعمیر انواع و اقسام دستگاه های این برند مطرح جهانی حائز اهمیت می باشد. برای این منظور توصیه می کنیم حتما به نمایندگی های مجاز اچ پی در شهر و دیار خود مراجعه کرده و از ارجاع اسکنر و یا هر مدل دیگری از محصولات HP به نمایندگی های فاقد تخصص و اعتبار پرهیز نمایید.

فراموش نکنید که با توجه به عدم ثبات نرخ ارز در کشورمان شما مبلغ اصلا ناچیزی را برای خرید یک اسکنر شیت فد پرداخت نمی کنید و به همین خاطر حق طبیعی شما است که در صورت خراب شدن دستگاه و ضعف در عمل اسکن آن بخواهید در صدد رفع عیب و ایراد محصول برآیید که برای این منظور نیز توصیه اکید داریم که حتما دستگاه خود را به یکی از نمایندگی های رسمی و فعال اچ پی در ایران نشان دهید و اجازه ندهید هر تعمیرکاری حتی شده با قیمت کمتر بر روی دستگاهتان کار نماید!