هر برند و کمپانی فعالی در حیطه طراحی و تولید گجت های هوشمند و سیستم های الکترونیکی همچون رایانه های شخصی از یکسری مدل های پایین رده برخوردار هستند که در دنیای امروز شبیه محصولات خامی می باشند که گویا قرار است با تغییر و تقویتی بسیار به بازار عرضه شود اما خوب هیچگاه این اتفاقا نمی افتد و آن ها همینی هستند که می بینید و لپ تاپ های سری استریم (Stream) برند HP نیز یکی از همین قبیل دستگاه ها بحساب آورده می شوند. در ادامه این مطلب با اچ پی آفیس همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم در خصوص نمایندگی تعمیرات اچ پی لپ تاپ استریم بیشتر آشنا نماییم

لپ تاپ های سری استریم چگونه دستگاه هایی هستید؟

در پاسخ به این سوال شما مخاطبان اچ پی باید بگوییم که استریم ها بیشتر دستگاه هایی جمع و جور، سبک و همچنین ارزان قیمتی هستند که می توان از آن ها برای وب گردی و نسخه نویسی و همچنین ذخیره سازی فایل ها و اسناد مورد نظرتان استفاده کنید. اگر خیلی بخواهیم با بخش اعظمی از خریداران این نوع از لپ تاپ های موجود در بازار ایران همدردی نماییم باید بگوییم که بهترین انتخاب برای تمام کسانی می باشد که دوست ندارند بچه هایشان به سراغ لپ تاپ آن ها رفته و نهایتا سبب به هم خوردن و حتی حذف یکسری از اطلاعات شخصی و یا کاری آنان گردند.

لپ تاپ های سری استریم اصلا قوی نیستند و به هیچ عنوان نباید انتظار اجرای برنامه های سنگین و همچنین بازی های نیمه حرفه ای را بر روی آن ها داشت. اما خوب از نظر وزن و اندازه کلی خود به گونه ای هستند که می توان به راحتی آن ها را جا به جا نمود و انصافا هم در زمینه اتصال به اینترنت و وب گردی حرف های زیادی برای گفتن دارند.

نمایندگی تعمیرات اچ پی لپ تاپ استریم
نمایندگی اچ پی

با این حال اگر شما اچ پی بازان عزیز دارنده یک کدام از این قبیل دستگاه ها هستید، توصیه می کنم نیم نگاهی بخش بعدی این مطلب از بلاگ های اچ پی آفیس بی اندازید تا بدانید به وقت خرابی دستگاهتان باید به سراغ چه نمایندگی بروید!

نمایندگی تعمیرات اچ پی لپ تاپ استریم

شاید فکر کنید که تعمیر یک دستگاه لپ تاپ استریم که قیمتی هم ندارد، تنها وقت و هزینه شما را حیف و میل می کند! در حالیکه اصلا اینطور نیست و در این اوضاع نه چندان با ثبات ارزی همین سری از لپ تاپ های پایین رده اچ پی نیز برای خود با قیمت قابل توجهی در بازار بفروش رسانده می شوند.

حال سوال مهمتر این جا است که برای تعمیر یک لپ تاپ Stream آیا می توان به هر فروشگاه ها و نمایندگی مراجعه کرد؟ پاسخ به این سوال منفی است. یادتان باشد دستگاه های الکترونیکی خیلی حساس هستند و تعمیر و بازسازی آن ها نیاز به مهارت بالایی دارد و نباید برای تعمیر سیستم های رایانه ای آن هم از برند اچ پی که دارای بهترین قطعات ممکنه در قسمت سخت افزاری خود می باشد به هر جایی مراجعه کرد!

برای این منظور توصیه می کنیم سری به نمایندگی رسمی اچ پی آفیس بزنید که هم در عرصه فروش این قبیل از لپ تاپ های HP فعالیت می کند و هم خیلی خوب می تواند هر گونه مشکل و ایرادی را که بر روی دستگاهتان ایجاد شده است، حل و فصل نماید؛

برای این منظور تنها کافی است از طریق شماره های تماس نمایندگی با تیم کارشناسان خبره و حرفه ای اچ پی آفیس در ارتباط باشید تا آن ها بهترین مشاوره ها را در زمینه های خرید و یا تعمیر دستگاه هایتان به شما دوستداران اچ پی تقدیم نمایند.