همیشه یادتان باشد توجه به نوع نیازتان را در خرید لپ تاپ با هر برندی که به دنبال آن هستید را بایستی به قیمت و گران بودن و یا ارزان بودن آن ارجحیت دهید؛ البته این را نباید کتمان کرد که گاهی افراد به خوبی می دانند که نیاز به خرید چه دستگاهی با چه میزان قدرت کاری دارند اما خوب به وقت خرید پول کاری را برای خرید آن ندارند! با تمام این اوصاف اما می خواهیم در ادامه این مطلب از اچ پی آفیس شما را با نمایندگی تعمیرات اچ پی لپ تاپ اسنشال که از جمله سیستم های رده پایین برند HP می باشد، آشنا نماییم که امیدوارم مورد پسند شما مخاطبان گرامی نیز واقع شود.

نمایندگی تعمیرات اچ پی لپ تاپ اسنشال

اسنشال (Essential) یک از سری های مختلف لپ تاپ های اچ پی می باشد که نه از نظر قیمتی گران است و نه از نظر سخت افزاری می توان به آن خیلی توجه کرد. بیشتر افراد آماتور و کسانی که انتظارات کم و محدودی از کار کردن با لپ تاپ دارند به سراغ خرید این کلاس از محصولات اچ پی می روند.

لپ تاپ های سری اسنشال بیشتر مناسب وب گردی و کارهای سبک دانشجویی می باشد؛ یعنی اگر شما دانشجوی رشته ای هستید که نیاز به اجرا و بارگذاری نرم افزارهای سنگین برای انجام پروژه های درسی خود دارید، اصلا نباید به سراغ خرید این مدل از محصولات برند نامدار اچ پی بروید.

نمایندگی تعمیرات اچ پی لپ تاپ اسنشال
نمایندگی اچ پی

با این حال بسیاری از طرفداران اچ پی معتقد هستند که اصلا این کمپانی نباید وقت خودش را برای ساخت این نوع از سیستم های رایانه بسیار ضعیف هدر می داده است که البته مدیران اچ پی نیز با جوابیه ارائه دستگاه ها متناسب با سلیقه های مختلف به این انتقاد تند و صریح طرفدارانشان پاسخ داند.

حال اگر شما دارنده یک کدام از لپ تاپ های سری Essential هستید، توصیه می کنیم برای تعمیر آن نیز سرسری رفتار نکرده و دستگاهتان را به هر تعمیرکاری واگذار ننمایید! برای این منظور ما به شما نمایندگی رسمی اچ پی آفیس را پیشنهاد می دهیم.

آشنایی با اچ پی آفیس

اچ پی آفیس یک سرزمین بدون مرز از لپ تاپ های اچ پی است که در آن می توانید با دستگاه های رده پایین تا رده بالا و حرفه آشنا شوید و اصلا با بهره گیری از مشاوره کارشناسان خبره ما نظر خودتان را مبنی بر خرید مدل لپ تاپ و سری آن کاملا تغییر دهید.

یادتان باشد از اینترنت می توان امکانات و توانایی های یک دستگاه را به خوبی سنجید اما وقتی از نزدیک مدل مدنظرتان را مشاهده می کنید، ممکن است همه چیز درست به اندازه فاصله زمین تا آسمان برایتان فرق داشته باشد!

به همین منظور هم شما نیاز به یک نمایندگی معتبر چه در امر خرید و چه برای تعمیر لپ تاپ اسنشال و دیگر گجت های هوشمند برند HP دارید و به همین خاطر نیز توصیه می کنیم تا نام اچ پی آفیس را به عناون یک هوادار پروپاقرص این برند در داخل کشورمان به ذهن مبارک خود بسپارید.

حال که با نمایندگی اچ پی آفیس آشنا شدید، بهتر است قدری با ویژگی های این مجموعه رسمی و معتبر نیز آشنایی پیدا نمایید که عبارتند از:

  • مشتری مداری
  • رعایت حقوق کاربران
  • ارائه دستگاه های آکبند شده
  • استفاده از قطعات باکیفیت و اورجینال
  • معتمد بودن کادر مجموعه
  • برخورداری از نظم و انضباط کاری بالا
  • عدم دریافت هزینه های جانبی در حین کار
  • ارائه مشاوره های لازم و کاربردی به صاحبان محصولات اچ پی
  • ارائه کارت گارانتی در کنار خرید لپ تاپ
  • ارائه ضمانت نامه کتبی در تعمیر لپ تاپ