اگر فکر می کنید نیاز به داشتن سیستمی قدرتمند اما ایمن برای حفاظت و حراست هرچه بیشتر و بهتر از فایل های کاری و یا شخصی خود دارید و یا به عنوان شخص اول یک سازمان باید از اطلاعات مهمی بصورت الکترونیکی نگهداری نمایید، بهتر است به سراغ خرید لپ تاپ های سری الیت بوک اچ پی بروید و اگر دارنده یک کدام از این قبیل لپ تاپ های ظریف اما بسیار ایمن هستید به سراغ آشنایی با نمایندگی تعمیرات اچ پی لپ تاپ الیت بوک در ایران باشید و به هیچ عنوان دستگاه خود را برای تعمیرات جزئی و کلی به تعمیرکاران غیر حرفه ای واگذار نکنید!

آشنایی با لپ تاپ های سری EliteBook

الیت بوک اچ پی طبق گفته مهندسان سازنده اش اگر ایمن ترین لپ تاپ جهان نباشد، یکی از ایمن ترین رایانه های تولید شده در قرن اخیر بحساب می آید که گام به گام انجام عملیات رایانه ای با آن بصورت رمزگذاری درآمده و بی شک درست به همان اندازه که امنیت این نوع از رایانه ها بالا می باشد، راه و روش ورود به آن ها حتی از سوی صاحبان اصلی شان نیز پر دردسر است!

البته برند HP تمام سعی و تلاش خود را به کار بسته است تا در کنار فاکتورهای امنیتی دستگاه خود از یک چرخه مصرفی آسان برای این سری از لپ تاپ ها نیز بهره گیری نماید تا هر یک از شما علاقه مندان به داشتن یک الیت بوک تنها با لذتی مواجه شوید که ایمنی بصورت دیفالت چاشتی آن شده است.

نمایندگی تعمیرات اچ پی لپ تاپ الیت بوک
نمایندگی اچ پی

ویژگی های ممتاز این سری از لپ تاپ های اچ پی

لپ تاپ های الیت بوک اچ پی از ویژگی های جذاب و ممتازی برخوردارند که بد نیست اگر در کنار هم مروری اجمالی به برخی از مهمترین آن ها بی اندازیم. این ویژگی عبارتند از:

الیت بوک های اچ پی در ساختار فنی خود از یکسری پارامترهای امنیتی قابل توجه برخوردارند که از جمله آن ها می بایست به:

  • HP Sure Sense: دیواره ای هوشمند برای شناسایی و حذف و نابودی ویروس های بدافزار
  • HP Sure Start Gen5: مدافعی سرسخت برای مقابله با حملات فریمورها از داخل بایوس
  • HP Manageability Integration Kit: مناسب برای بهره وری بیشتر از مشخصات قنی سخت افزاری دستگاه
  • HP Sure Click: لایه برای مقابله با ناامنی های اینترنتی و جلوگیری از ورود به سایت های مخرب
  • HP Sure Run Gen2: روشن کننده آنتی ویروس های سیستمی برای جلوگیری از غیر فعال شدن آن ها توسط ویروس های مدرن رایانه ای
  • HP Sure Recover with Embedded Reimaging Gen2: ایده آل برای بازآوری و ریکاوری اطلاعات نابود شده از سوی بدافزارها

می باشد.

لازم به ذکر است که به موارد فوق می توان محدود کردن میدان دید صفحه نمایشگر برای بستن آن از کناره جهت عدم رویت صفحه بواسطه کسانی که در دو طرف شما نشسته اند و شما نمی خواهید اشرافی به محتویات بارگذاری شده بر روی صفحه لپ تاپتان داشته باشند و همچنین قطع فیزیکی وب کم دستگاه نیز اشاره کرد.

کمی بیشتر با نمایندگی تعمیرات اچ پی لپ تاپ الیت بوک

حالا که با ویژگی های بارز امنیتی لپ تاپ های سری EliteBook آشنا شدید و احتمالا ترغیب به خرید آن نیز گشته اید، باید بدانید که خرید این مدل از لپ تاپ ها تنها کاری نیست که شما باید آن را انجام دهید و زیر سر داشتن یک نمایندگی قابل اعتماد برای تعمیر الیت بوک شما نیز در این میان حائز اهمیت می باشد.

برای همین هم توصیه می کنیم در صورت بروز خرابی و نقصان در رایانه شخصی تان به نمایندگی تعمیرات اچ پی لپ تاپ الیت بوک مراجعه نمایید که اچ پی آفیس یکی از مجهز ترین آن ها بحساب آورده می شود.

برای این منظور تنها کافی است از طریق بخش تماس با ما نمایندگی رسمی اچ پی آفیس با کارشناسان حرفه ای و زبده ما ارتباط برقرار کرده و سوالات خود پیرامون خرید این سری از لپ تاپ های اچ پی و همچنین موراد مربوط به تعمیرات و شرایط گارانتی در فروش آن ها را جویا شوید.