زدبوک (ZBook) نام یک سری دوست داشتنی و فوق العاده قدرتمند از لپ تاپ های اچ پی می باشد که معمولا خرید آن را به کسانی باید پیشنهاد کرد که فعال حوزه های هنری و رسانه ای هستند و می خواهند کارهای گرافیکی و سنگین خود را با یک سیستم امتحان پس داده انجام دهند و از نظر ساختار سخت افزاری نیز دستگاهشان ضعیف عمل نکند! خرید چنین لپ تاپی یک طرف قضیه است و پیدا کردن یک نمایندگی قابل اعتماد برای تعمیر آن به وقت ایجاد مشکل برای دستگاه، طرف دیگر ماجرا می باشد و به همین خاطر هم است که ما برآن شدیم تا در ادامه این مطلب شما را با نمایندگی تعمیرات اچ پی لپ تاپ زدبوک بیشتر آشنا نماییم.

نمایندگی تعمیرات اچ پی لپ تاپ زدبوک

خوب همانطور که در بخش مقدمه نیز برایتان مطرح کردیم، لپ تاپ های سری زدبوک را بایستی جزئی از حرفه ای ترین لپ تاپ های HP در دنیا بدانیم که هم از نظر سخت افزاری در سطح بسیار بالایی قرار دارد و هم از نظر نرم افزاری می توان بر روی آن حساب ویژه ای باز نمود. خرید این مدل از لپ تاپ های اچ پی را تنها باید به کسانی پیشنهاد کرد که فعال در عرصه هایی همچون: تولید محتوای سه بعدی، دیزاین و رندر پلان های ساختمانی، اجرا و انجام محاسبات سنگین ریاضی، طراحی و مدلسازی، طراحی قطعه، ویزایش فایل های رسانه ای حجیم، تولید محتواهای تصویری و ویدئویی و… می باشند.

از آنجایی که این لپ تاپ ها در سایزهای مختلف 14، 15 و همچنین 17 اینچی طراحی شده و از قابلیت چرخش 360 درجه ای نیز برخوردارند و تازه می توان صفحه نمایشگر لپ تاپ را از بدنه آن نیز جدا کرد و از آن به عنوان یک تبلت ویندوزی بهره گیری نمود، نیاز است تا هم براتی خرید و هم برای تعمیر نمودن آن به نمایندگی های معتبر و رسمی اچ پی در سراسر ایران و بخصوص کلانشهر تهران مراجعه فرمایید که برای این منظور ما توصیه می کنیم به سراغ نمایندگی اچ پی آفیس بروید.

نمایندگی تعمیرات اچ پی لپ تاپ زدبوک
نمایندگی اچ پی

چرا اچ پی آفیس؟

نمایندگی های زیادی در پایتخت مشغول به فعالیت هستند که ادعای برترین بودن در ارائه خدمات و فروش محصولات برند HP را دارند که البته ما قصد تکذیب این ادعا و توان عملیاتی آنان را نداشته و نداریم و اما خوب این حق طبیعی شما دارندگان دستگاه های مختلف اچ پی است که به سراغ مجموعه هایی بروید که از توان و قدرت ارائه خدمات آنان به بهترین نحو ممکنه اطمینان داشته باشید و به همین خاطر هم است که ما معتقد هستیم اگر در زمینه دستگاه ها و ماشین آلات مختلفی برند اچ پی چار مشکلی شده اید، حتما مشکل خود را با بخش تعمیرات نمایندگی رسمی اچ پی در میان بگذارید.

اینطوری کارشناسان و مهندسان زبده این مجموعه می توانند چه بصورت غیر حضوری و چه حضوری به شما در این خصوص یاری رسانند. فراموش نکنید که نمایندگی اچ پی آفیس از بخش ها و قسمت های مختلف و متعددی برخوردار است که برای این منظور نیز توصیه می کنیم حتما به مطالعه باقی بلاگ های موجود در سایت رسمی اچ پی آفیس بپردازید.

از مهمترین ویژگی های نمایندگی تعمیرات اچ پی آفیس می توان به:

  • استفاده از نیروهای تخصصی و ماهر در هر بخش
  • آموزش دوره ای و افزایش سطح کیفی کل مجموعه
  • رعایت اصول مشتری مداری
  • عیب یابی کلی دستگاه و ارائه برآورد هزینه
  • انجام امور تعمیراتی در سریع ترین زمان ممکنه
  • عدم استفاده از قطعات تقلبی و بی کیفیت برای تعمیر
  • گارانتی نمودن عمل تعمیراتی صورت گرفته بر روی دستگاه

اشاره نمود. به این خاطر است که می گوییم در صورت بروز مشکل بر روی نه تنها لپ تاپ های ZBook خود بلکه تمام دستگاه های اچ پی تان به ما مراجعه فرمایید.