همانطور که می دانید برای انجام چاپ های عریض نیاز به استفاده از دستگاه هایی به نام پلاتر است که در این زمینه نیز برند HP از بهترین های دنیا می باشد تا کنون توانسته موفق به طراحی و ساخت پلاترهای باکیفیت و پر فروش زیادی در سراسر دنیا و به ویژه در کشور عزیزمان ایران شود. خریدن پلاتر اچ پی برای یک مجموعه فنی و مهندسی و یا یک مرکز تکثیر یک بحث است و سراغ داشتن یک نمایندگی تعمیرات اچ پی پلاتر نیز بحث دیگری است که اگر با ما در ادامه این مطلب از نمایندگی رسمی اچ پی آفیس همراه شوید ما در راستای تعمیر پلاترهایتان نکات مهمی را برایتان شرح خواهیم داد.

چرا نمایندگی تعمیرات اچ پی پلاتر؟

اولین سوالی که در ذهن اغلب شما پلاتر داران و صاحبان این چاپگرهای غول پیکر مطرح می شود این است که اصلا چرا باید برای تعمیر پلاترهای خود به سراغ نمایندگی تعمیرات اچ پی پلاتر برویم؟! پاسخ به این سوال خیلی راحت است زیرا اچ پی محصولات خود را طوری طراحی نمی کند که هر تعمیرکار و تکنسینی بتواند آن را درست به اندازه کیفیت روزهای نخست تولیدی دستگاه درست کند؛

برای همین هم است که ما برآن شدیم تا در مجموعه رسمی و تخصصی اچ پی آفیس بخش های مختلف و متعددی را برای تعمیر و ارائه خدمات جانبی در خصوص دستگاه های این برند مشهور آمریکایی نظیر: لپ تاپ های اچ پی، پرینترهای اچ پی و یا پلاتر و دیگر دستگاه های برند HP تاسیس نماییم.

نمایندگی تعمیرات اچ پی پلاتر
نمایندگی اچ پی

یادتان باشد قیمت یک پلاتر اچ پی در زمان عادی نیز به خودی خود گران است، چه برسد به شرایط کنونی کشور که عدم ثبات ارزی قیمت بسیاری از دستگاه های الکترونیکی را دستخوش تغییرات صعودی وحشتناکی کرده و پلاترها نیز از این قاعده مستثنی نبوده اند! پس در صورت تمایل به داشتن یک پلاتر برای انجام طیف گسترده ای از کارهای چاپی خود در اندازه هایی بزرگتر باید به دنبال خرید مدل های دسته دوم با در اصطلاح پلاترهای استوک باشید که اتفاقا برای این منظور نیز ما به شما نمایندگی اچ پی آفیس را که در طی تمامی این سال ها از اعتبار بالایی در ایران برخوردار شده است، معرفی می نماییم.

آشنایی با اچ پی آفیس

بی اغراق نمایندگی اچ پی آفیس را می توان به عنوان یکی از قدیمی ترین و با ثبات ترین نمایندگی های HP در ایران دانست که در تمامی این سال تمام سعی و کوشش خود را به کار بسته است تا با بهره گیری از جدیدترین متدهای خدمت رسانی روز دنیا و استفاده از متخصص ترین افراد و متعهدترین آنان به ارائه محصولات اچ پی برای شما ایرانیان عزیز بپردازد.

همانطور که در قسمت قبل نیز به آن اشاره کردیم، این نمایندگی رسمی اچ پی از بخش های مختلف و متعددی برخوردار است که یکی از آن ها بصورت کاملا انحصاری در ارتباط با دستگاه های پلاتر قرار دارد و می توان در آن هم با دستگاه های دسته دوم اما همچنان کیفیت دار برای کار کردن و همینطور قطعات یدکی اصل و اورجینال این مدل از چاپگرهای صنعتی مواجه شد.

برای این منظور تنها کافی است از طریق شماره نمایندگی اچ پی آفیس با کارشناسان زبده و حرفه ای این مجموعه در ارتباط باشید و تمام آنچه که مورد نیازتان است را با ما در میان بگذارید تا در کوتاه ترین زمان ممکنه اقدام به تامین دستگاه های مورد نیازتان از برند اچ پی نماییم. از جمله ویژگی های بارز و برتر نمایندگی اچ پی آفیس در مقایسه با دیگر نمایندگی های فعال در این حوزه عبارتند از:

  • رعایت اصل مشتری مداری
  • خوش قولی در ارائه خدمات
  • تامین انواع و اقسام ماشین ها و دستگاه های HP
  • تعمیر انواع و اقسام محصولات اچ پی
  • قیمت گذاری منصفانه در بخش های مختلف نمایندگی
  • ارائه ضمانت نامه کتبی در هنگام تعمیر و یا تعویض قطعات دستگاه های خراب شما
  • استفاده از متخصص ترین نیروهای کاری با روابط اجتماعی بسیار عالی

می باشد.