همانطور که می دانید امروزه سیستم های یکپارچه و همه فن حریفی در دنیای کامپیوترهای رومیزی یا به قول معروف همان دسکتاپ ها طراحی و تولید شده اند که از آن ها به عنوان All in One نیز یاد می شود. شاید باورش کمی سخت باشد اما کامپیوترهای همه کاره HP برخلاف دیگر تولیدات این کمپانی با بازار قابل توجه و آمار فروش بالایی در اقصی نقاط دنیا و همچنین کشور عزیزمان ایران مواجه نشد که البته می توان دلایل زیادی را در این خصوص عنوان نمود! با این حال اما همه کاره های اچ پی طراحی و سپس تولید شدند و شماری از آن ها در در کشورمان به فروش رسانده شد؛ پس این مطلب از اچ پی آفیس که در خصوص نمایندگی تعمیرات اچ پی کامپیوتر همه کاره می باشید را اجازه دهید تقدیم این قبیل از خریداران سیستم های رایانه ای اچ پی نماییم.

مزایا و معایب کامپیوترهای All in One اچ پی

پیش از پرداختن به ویژگی های مثبت و منفی یک آل این وان بهتر است کمی بیشتر با این مدل از رایانه های مدرن و امروزی آشنا شویم. کامپیوترهای همه کاره فاقد کیس هستند و برای استفاده از ان ها نیاز به خرید و استفاده از مانیتورهای جداگانه احساس نمی شود! به همین دلیل کمتر از دیگر سیستم های رومیزی جاگیر هستند و البته به نسبت آن ها و همچنین قطعاتی که در ساختار فنی آنان به کار بسته شده است، بسیار سنگین تر از یک سیستم کامپیوتری رومیزی هستند.

با این حال اما ظاهر شیک و جذاب آنان و همچنین کلاسی که معمولا بسیاری از خریداران این جور از رایانه ها برای آن سر و دست می شکنند، سبب گشته تا تعداد خاصی از خوش سلیقه های رایانه ای به دنبال خرید یک مدل از آنان باشند.

نمایندگی تعمیرات اچ پی کامپیوتر همه کاره
نمایندگی اچ پی

حال بد نیست به سراغ مزایا و معایب موجود برای این قبیل از سیستم های رایانه ای برویم که عبارتند از:

مزایای All in One ها:

  • جا به جایی آسان
  • عدم نیاز به استفاده از مانیتور
  • عدم نیاز به استفاده از کیس
  • سهولت در کاربری
  • برخورداری از ظاهری زیبا و جذاب

معایب All in One ها:

  • وزن بیشتر آنان به نسبت دیگر سیستم های رایانه
  • برخورداری از هزینه های تعمیراتی گرانتر
  • احتمال خرابی سریع تر دستگاه
  • صدمه زدن قطعه خراب به دیگر قطعات کامپیوتر
  • استفاده از قدرت سخت افزاری کم به نسبت قیمت

نمایندگی تعمیرات اچ پی کامپیوتر همه کاره

حال که با آل این وان ها و مزایای و معایب مربوط به آن ها آشنا شدید، بد نیست بدانید که تعمیر یک کامپیوتر همه کاره اچ پی از عهده هر نمایندگی بر نمی آید؛ چرا که اگر به مطالعه دقیق بخش قبلی پرداخته باشید، متوجه این مهم شده اید که اگر در این مدل از رایانه های دسکتاپی قطعه ای دچار خرابی و نقص بشود، به دلیل ساختار فنی یکپارچه سیستمی خیلی سریع می تواند سلامت و کارایی دیگر قطعات را نیز تحت تاثیر قرار داده و سبب خرابی بخش های دیگری از رایانه همه کاره شما نیز گردد؛

برای همین هم است که می گوییم اگر از جمله کسانی هستید که برای انجام کارهای رایانه ای خود به سراغ HP All in One رفته اید، سعی کنید به دنبال پیدا کردن یک نمایندگی تعمیرات اچ پی کامپیوتر همه کاره برای خود نیز باشید تا به وقت نیاز دچار تشویش و نگرانی نشوید.

در این خصوص ما به شما نمایندگی رسمی اچ پی آفیس را پیشنهاد می کنیم که از تبحری خاص در حوزه تعمیر انواع و اقسام سیستم های رایانه ای اچ پی برخوردار است و با آل این وان های این برند مطرح جهانی نیز کاملا آشنا می باشد و به خوبی می تواند مشکلات سیستم شما را در کوتاه تریم زمان ممکنه حل و فصل نماید.