نمی دانیم چقدر با مفاهیم مربوط به رده بندی سیستم های رایانه آشنایی دارید اما موضوع این مطلب اچ پی آفیس در خصوص یکی از بهترین الترابوک های دنیا است که زحمت طراحی و تولید آن مثل بقیه محصولات برتر دیجیتالی جهان بر عهده برند HP بوده است. همانقدر که دنیای چاپگرهای این کمپانی آمریکایی جذاب و قابل توجه می باشد، جهان لپ تاپ های اچ پی نیز گویی پایانی باز ندارد و قرار نیست حالا حالا ها اچ پی دست از سر عنوان بهترین بودن در تولید کامپیوترهای شخصی بردارد. برای همین نیز ما برآن شدیم تا در ادامه این مطلب توجه شما عاشقان اچ پی را به نمایندگی لپ تاپ اسپکتر اچ پی در کشورمان جلب نمایید تا از این سری لپ تاپ های مشهور و امتحان پس داده اچ نیز جا نمایید!

پیدایش الترابوک اسپکتر اچ پی

فکر و ایده ساخت الترابوک ها برای مقابله با بازار پر از تقاضای فروش تبلت ها اولین بار از سوی کمپانی اینتل در سال 2012 مطرح شد و این کمپانی با تعدادی از شرکای تجاری خود نیز که هر کدام از بهترین های جهان دیجیتالی بحساب می آمدند و هنوز هم برخی از آن ها تعیین کننده خط مشی این دنیای بی انتهای هستند، دست به ساخت این کلاس از رایانه های شخصی زد که در آن اصلا هم موفق نبود.

با عدم موفقیت اینتل و شرکای آن این بار نوبت به مایکروسافت و تیم خستگی ناپذیر بیل گیتس رسید که وارد این عرصه شود و مدل های مد نظر خود را نیز به بازار عرضه نماید که انصافا تا حد زیادی در این زمینه نیز به موفقیت دست یافت. در دوران موفق شدن های پیاپی مایکروسافتی ها به سر می بردیم که خبر آمد اچ پی و تیم طراحش نیز به سراغ ساخت الترابوکی به نام اسکپتر (Spectre) رفته اند.

زمان گذشت و الترابوک Spectre اچ پی ساخته شد. ترکیبی از قدرت، هوش، طراحی و ظرافت مهندسان اچ پی بار دیگر دنیای سیستم های رایانه ای را مجذوب قدرت خود کرد. این رده از لپ تاپ های اچ پی با سخت افزار قوی و ابعاد مناسب خود بیشتر مناسب کسانی می باشد که تمام کارهای روزمره خود را باید با یک سیستم قوی و در عین حال زیبا انجام دهند.

نمایندگی لپ تاپ اسپکتر اچ پی
نمایندگی اچ پی

نمایندگی لپ تاپ اسپکتر اچ پی

برای خرید اسپکتر HP می توان از فروشگاه های متعددی در سراسر ایران استفاده کرد که البته اگر نظر ما را می خواهید به شما توصیه می کنیم تنها این نوع از محصولات را از نمایندگی لپ تاپ اسپکتر اچ پی در شهر و محل زندگی خود خریداری نمایید.

ما نیز به دلیل ادعای بر حقی که در خصوص نمایندگی این برند مطرح آمریکایی در کشورمان داریم، تاکنون مدل های زیادی از این رده لپ تاپ های HP را از طریق بخش فروش خود تقدیم شما اچ پی بازان عزیز با بهترین قیمت های ممکنه کرده ایم.

اسپکترهای اچ پی آنقدر خوب و جنتلمن هستند که قطعا چندین و چند برابر مبلغی که برای بدست آوردن ها هزینه می کنید، برایتان کارایی داشته و کیفیتی جاویدان را برایتان به ارمغان می آورند. برای خرید اسپکتر اچ پی می توانید به نمایندگی اچ پی آفیس که از سری نمایندگی های مجاز و رسمی این برند خوشنام جهانی در پایتخت ایران؛ یعنی شهر تهران می باشد، مراجعه فرمایید.