از آنجایی که اچ پی محصولات خود را برای تامین هر نوع نیاز و سلیقه ای طراحی و تولید کرده است، این بار فکری هم برای شاغلان دنیای رسانه و یا گرافیست های حرفه ای و سطح بالا کرده و با تولید لپ تاپ های سری زدبوک (ZBook) خود توانسته سبب راحتی کاری آنان گردد. زدبوک HP یک احترام مطلق به هر کسی است که برای انجام کارهای گرافیکی و سنگین خود نیاز به یک لپ تاپ همه فن حریف دارد. شما می توانید برای خرید این مدل از محصولات رایانه به نمایندگی لپ تاپ زدبوک اچ پی در تهران مراجعه نمایید که برای این منظور پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب با اچ پی آفیس همراه باشید.

نمایندگی لپ تاپ زدبوک اچ پی

اگر از دسته کاربران رایانه ای حرفه ای هستید و برای انجام کارهایی نظیر:

  • تولید محتوای سه بعدی
  • دیزاین و رندر پلان های ساختمانی
  • اجرا و انجام محاسبات سنگین ریاضی
  • طراحی و مدلسازی
  • طراحی قطعه
  • ویزایش فایل های رسانه ای حجیم
  • تولید محتواهای تصویری و ویدئویی

و … نیاز به یک لپ تاپ فوق العاده قدرتمند به لحاظ مشخصات فنی و همچنین مستحکم از نظر جنس ساختاری می گردید، بهترین گزینه برای شما مراجعه به نمایندگی لپ تاپ زدبوک اچ پی در مجموعه اچ پی آفیس است تا بتوانید از نزدیک با قابلیت های بی انتهای این سری از لپ تاپ اچ پی آشنا شده و با توجه به مدل های مختلفی که برند HP برای این سری از لپ تاپ های خود در نظر گرفته است، مناسب ترین آنان را با توجه به نوع نیاز و میزان بودجه خودتان خریداری نمایید.

یادتان باشد اچ پی از قدرتمندترین قطعات سیلیکونی در بخش گرافیک و بهترین پردازنده های مرکزی در ساخت این سری از لپ تاپ های فوق العاده محبوب و امتحان پس داده خود استفاده کرده است!

نمایندگی لپ تاپ زدبوک اچ پی
نمایندگی اچ پی

خرید از نمایندگی اچ پی آفیس

لپ تاپ ZBook اچ پی از مدل های مختلفی برخوردار است و در اندازه های مختلفی همچون: 14 اینچی، 15 اینچی و همچنین 17 اینچی نیز از سوی این کمپانی مشهور آمریکایی طراحی و ساخته شده است. برخی از زدبوک های HP با لولاهای چرخشی 360 درجه ای و برخی دیگر از قابلیت جداسازی صفه نمایشگر از صفحه کلید خود برخوردار هستند تا همچون یک تبلت سرفیس پرو برایتان در عین سبکی و اشغال فضای کم، کارایی های مهمی داشته باشند.

پس برای اخذ مشاوره بهتر در خرید و انتخاب مناسب ترین مدل با نوع نیاز و زمینه کاری خودتان هم که شده به نمایندگی رسمی اچ پی آفیس بیایید. ما در بخش فروش لپ تاپ های این برند مطرح و خوشنام از جدیدترین مدل زدبوک ها نیز برخوردار هستیم که با قیمتی به مراتب مناسب تر از دیگر فروشگاه های آزاد و غیر رسمی می توانیم به شما عاشقان اچ پی بفروشیم.

کلام آخر

به عنوان جملات پایانی در خصوص لپ تاپ های ZBook باید بدانید که مهندسان اچ پی برای ساخت این سری از سیستم های رایانه ای قابل حمل خود مثل همیشه سنگ تمام گذاشته و کاری کردند، کارستان که تنها با چند دقیقه کار کردن با این محصول خارق العاده آنان می توانید متوجه کیفیت و ارزش یک لپ تاپ قدرتمند خصوصا در حوزه رسانه و انجام کارهای گرافیکی شوید.

لازم به ذکر است که اچ پی آفیس درست به همان اندازه که در فروش این قبیل از لپ تاپ ها فعالیت دارد در امر تعمیر و یا حتی تامین و تعویض قطعات آنان به محض وقوع خرابی برای آنان نیز متبحر است و می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن، نه تنها لپ تاپ های سری زدبوک شما بلکه هر مدل لپ تاپ اچ پی که در اختیار دارید را برایتان تعمیر و حتی در صورت تمایل برای شما وفاداران به HP تعویض و یا به فروش رساند.